[TK/TR] Games (PSP, Gamecube, PS3 etc.) en andere dingen
[TK/TR] Games (PSP, Gamecube, PS3 etc.) en andere dingen
Ik verkoop de volgende dingen.
Foto's wil ik uiteraard met alle plezier maken als je serieuze interesse hebt in iets.
Alles in goede staat tenzij anders aangegeven. Prijzen zijn excl. verzenden
----------------------------------------------------
TE KOOP
PSP GAMES
Power Stone Collection - 10 euro
Metal Gear Solid Portable Ops - 10 euro
Tales of Eternia - 12 euro
GTA Liberty City Stories (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro
Tekken Dark Resurrection (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro
Tomb Raider Legend (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro
* alle UMD only games hebben wat krassen, ze werken echter prima
GAMECUBE CONSOLE
Paarse Gamecube incl. doos (weet niet of het binnenwerk nog in de doos zit), originele paarse controller en 251 blocks Nintendo memory card. Alle kabels ook aanwezig.
- 25 euro
GAMECUBE GAMES EN ACCESSOIRES
Mario Kart Double Dash - 20 euro
Beach Spikers - 8 euro
Virtua Striker 3 - 5 euro
PS3 GAMES
Skate (achterkant doosje is niet helemaal mooi meer) - 8 euro
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - 14 euro
PS2 GAMES
Timesplitters Future Perfect - 4 euro
The Red Star - 4 euro
Parappa The Rapper 2 (doosje etc. niet helemaal mooi meer) - 5 euro
King of Fighters XI (Amerikaanse versie) - 7 euro
PSX Games
Capcom Generation 5 (Japanse versie) - 7 euro
DDR 2nd Mix (Japanse versie) - 7 euro
Parappa the Rapper (krassen etc maar werkt wel) - 7 euro
V-Ball - 2 euro
Rayman - 7 euro
Dancing Stage Konami dansmat + spel incl. grote doos (doos is heel klein beetje beschadigd, verder nog mooi, tekst op de doos is Duits). - 24 euro
ARTBOOKS & SOUNDTRACKS
Street Fighter Zero 2 Gamest Book (Japans) - 10 euro
Super Street Fighter 2 Soundtrack - 15 euro
Street Fighter 3 Third Strike Soundtrack - 15 euro
--------------------------
GEZOCHT
- Gameboy / Gameboy Color games (liefst cart. only) *zeg maar welke je hebt, dan zeg ik wel of ik interesse heb, op Ebay zijn deze ERG goedkoop, ik geef er dus ook niet teveel voor*.
- Tekken 2 / Tekken 3 / Tekken Tag Tournament Arcade PCB met Kick Harness
- Mortal Kombat 2 Arcade PCB (Kick Harness?)
- Sega Megadrive Ultimate Collection (PS3)
- Ninja Gaiden Sigma (PS3)
- Misschien andere PS3 games, laat maar weten wat je hebt...
Foto's wil ik uiteraard met alle plezier maken als je serieuze interesse hebt in iets.
Alles in goede staat tenzij anders aangegeven. Prijzen zijn excl. verzenden
----------------------------------------------------
TE KOOP
PSP GAMES
Power Stone Collection - 10 euro
Metal Gear Solid Portable Ops - 10 euro
Tales of Eternia - 12 euro
GTA Liberty City Stories (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro
Tekken Dark Resurrection (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro
Tomb Raider Legend (ALLEEN DE UMD!) - 5 euro
* alle UMD only games hebben wat krassen, ze werken echter prima
GAMECUBE CONSOLE
Paarse Gamecube incl. doos (weet niet of het binnenwerk nog in de doos zit), originele paarse controller en 251 blocks Nintendo memory card. Alle kabels ook aanwezig.
- 25 euro
GAMECUBE GAMES EN ACCESSOIRES
Mario Kart Double Dash - 20 euro
Beach Spikers - 8 euro
Virtua Striker 3 - 5 euro
PS3 GAMES
Skate (achterkant doosje is niet helemaal mooi meer) - 8 euro
Ghost Recon Advanced Warfighter 2 - 14 euro
PS2 GAMES
Timesplitters Future Perfect - 4 euro
The Red Star - 4 euro
Parappa The Rapper 2 (doosje etc. niet helemaal mooi meer) - 5 euro
King of Fighters XI (Amerikaanse versie) - 7 euro
PSX Games
Capcom Generation 5 (Japanse versie) - 7 euro
DDR 2nd Mix (Japanse versie) - 7 euro
Parappa the Rapper (krassen etc maar werkt wel) - 7 euro
V-Ball - 2 euro
Rayman - 7 euro
Dancing Stage Konami dansmat + spel incl. grote doos (doos is heel klein beetje beschadigd, verder nog mooi, tekst op de doos is Duits). - 24 euro
ARTBOOKS & SOUNDTRACKS
Street Fighter Zero 2 Gamest Book (Japans) - 10 euro
Super Street Fighter 2 Soundtrack - 15 euro
Street Fighter 3 Third Strike Soundtrack - 15 euro
--------------------------
GEZOCHT
- Gameboy / Gameboy Color games (liefst cart. only) *zeg maar welke je hebt, dan zeg ik wel of ik interesse heb, op Ebay zijn deze ERG goedkoop, ik geef er dus ook niet teveel voor*.
- Tekken 2 / Tekken 3 / Tekken Tag Tournament Arcade PCB met Kick Harness
- Mortal Kombat 2 Arcade PCB (Kick Harness?)
- Sega Megadrive Ultimate Collection (PS3)
- Ninja Gaiden Sigma (PS3)
- Misschien andere PS3 games, laat maar weten wat je hebt...
Last edited by Muzzle on Fri Aug 28, 2009 10:29, edited 7 times in total.
ZiEk wrote:voor hoeveel verkoop je de jap eternal chalange boek?
Een tijd terug stond er 1 op Ebay voor 45 euro uit Frankrijk (incl. verzenden zou die geloof ik op 58 komen ofzo). Nu staat er maar 1 op Ebay die ik kan vinden, voor 46 euro uit Japan (excl. verzenden).
Zoveel hoef ik er niet voor. Het is echt een supermooi boek, ik kijk er alleen nooit meer naar eigenlijk.
Ik vind 37 euro incl. verzenden (pakketpost, dus dat kost ook 7 euro) wel een mooie prijs. Zovaak kom je ze niet tegen.
Ken wrote:Street Fighter Eternal Challenge Artbook (Japans)
IEMAND KOPEN DIT BOEK!!!
Het is zeker een heel mooi boek

Ik ben alleen niet zo van de spullen houden waar ik niets mee doe. Dan verkoop ik het altijd liever.
Muzzle wrote:Aangezien Drifter en Psykick me nagenoeg op hetzelfde tijdstip een PM hebben gestuurd (scheelde een paar minuten) ......
Makkelijke beslissing dus voor je, twee mensen hebben je vraagprijs geboden. Dan ga je toch niet proberen er nog meer voor te krijgen van een mogelijke derde? Lijkt me niet ethisch. Ik zou gewoon de eerste PM'er nemen, maar het is your call natuurlijk.
Hey Muzzle... Ik ga hier echt niet tegen Hasan op zitten bieden hoor? Ik gun het hem net zo goed. Ik dacht altijd dat de eerste PM de gelukkige winnaar was...
Maargoed, ik vind de sfeer hier te gezellig om hier verder iets mee te doen, ik zit lekker aan een biertje in de zon en trek me terug als bieder. Cheers!
Update: thanks voor de PM muzzle, ik snap dat je het eerlijk wil laten verlopen dude, maar volgens mij is het tegen elkaar op bieden op nozomi not the way! No harm done. Ik ben niet boos ofzo maar wilde bovenstaande punt wel even duidelijk maken. We proosten bij de eerst volgende meeting gewoon verder!
Maargoed, ik vind de sfeer hier te gezellig om hier verder iets mee te doen, ik zit lekker aan een biertje in de zon en trek me terug als bieder. Cheers!

Update: thanks voor de PM muzzle, ik snap dat je het eerlijk wil laten verlopen dude, maar volgens mij is het tegen elkaar op bieden op nozomi not the way! No harm done. Ik ben niet boos ofzo maar wilde bovenstaande punt wel even duidelijk maken. We proosten bij de eerst volgende meeting gewoon verder!

Last edited by Drifter on Wed Jul 01, 2009 20:01, edited 2 times in total.
Voor de duidelijkheid over het SF boek.
Drifter maakte als eerste zijn interesse kenbaar maar Psykick wilde hem als eerste definitief kopen (als in: geef je rekeninggegevens maar).
Vandaar dat ik het een lastig verhaal vind. Ik probeer de prijs niet op te drijven of onetisch te werk te gaan, daar is de sfeer op dit forum inderdaad niet naar.
Ik hoop dat het duidelijk is dat mijn bedoelingen goed zijn
. Ik zal Psykick dan dus een PM sturen, is iedereen het hier mee eens?
Drifter maakte als eerste zijn interesse kenbaar maar Psykick wilde hem als eerste definitief kopen (als in: geef je rekeninggegevens maar).
Vandaar dat ik het een lastig verhaal vind. Ik probeer de prijs niet op te drijven of onetisch te werk te gaan, daar is de sfeer op dit forum inderdaad niet naar.
Ik hoop dat het duidelijk is dat mijn bedoelingen goed zijn

Hehehe aardig wat gebeurt sinds ik er niet was, jeez ik dacht nou niemand die aangeeft dat ie een PM heeft gestuurd (dat wil voor mij altijd zeggen, dat je als eerste een optie hebt ) maar ja ik dacht geef maar gegevens en dan is het klaar. Wat er daarna aan biedingen en heen en weer geschrijf is geweest, weet ik niets van, alleen dat ik het geld kon overmaken naar de rekening en that's it. Ik heb maar zonder al te veel verwarringen te voorkomen dat ook maar gedaan
, maar ja joh mss vind ik het wel helemaal niks en dan gaat ie gewoon naar de volgende, not
Sorry voor de verwarring!
Hasan

Sorry voor de verwarring!
Hasan
Btw. Vindt het wel jammer dat ik direkt een opmerking krijg over mijn sales (van Hasan) dat ik beter een prijs kan toevoegen om het makkelijk te houden. Muzzle komt er hier wel mee weg.
Waarom wordt er verschil gemaakt???
Ik vindt voor biedingen kun je op Ebay en Marktplaats ook terecht.
Happy sales verder.
Waarom wordt er verschil gemaakt???
Ik vindt voor biedingen kun je op Ebay en Marktplaats ook terecht.
Happy sales verder.
Haha, ik dacht zo "Yes! Iemand verkoopt Eternal Challenge!". Maar nee, ik was al telaat.
Overigens zijn hier pics te zien van de SFZ2 Gamest Mook:
http://cgi.ebay.com.sg/STREET-FIGHTER-Z ... 1|294%3A30

XanaduNL wrote:Haha, ik dacht zo "Yes! Iemand verkoopt Eternal Challenge!". Maar nee, ik was al telaat.
Het grappige is dat ik dat boek hier al eerder aangeboden heb volgens mij (weet het niet 100% zeker) en ook op Ebay en toen wilde niemand het.
En dat is inderdaad het SFZ2 boek dat ik verkoop.
Psykick wrote:Ga je er nu wel nog even vraag of richtprijzen bij vermelden? Is wel zo makkelijk!
Het gaat prima zo. Het ligt er ook aan of iemand meerdere dingen tegelijk wil kopen etc.
Over 4 dagen doe ik toch alles wat nog over is naar Marktplaats en Ebay (zoals gemeld in de beginpost). Daar probeer ik het maximale eruit te halen, op fora zoals dit stel ik me een stuk soepeler op. Het noemen van vraagprijzen is dus eerder een nadeel voor de kopers op dit moment

Via PM krijg ik ook verzoeken binnen van 'wat wil je voor dit en dit samen' en 9 van de 10 keer noem ik dan ook meteen een bedrag. Dit hangt echter wel af of het met pakketpost moet of niet etc.
Als het echt moet wil ik wel wat vraagprijzen neerzetten, maar die zet ik dan gewoon hoog in (wat ik ervoor hoop te krijgen op Ebay/Marktplaats). Ik weet vaak ook gewoon niet precies wat ik ervoor wil, zoals al gezegd hangt dat van verschillende factoren af.
Ik laat Ken hier nog wel over terugkomen, want ik kan niet eens de forum rules vinden
Vooralsnog is het niet verboden, maar aangezien het op de meeste fora zo werkt, dacht ik me te herinneren dat het bij ons ook zo was....
Anyway het is voor de meeste duidelijk hoe jou te benaderen mochten ze iets willen hebben, iig cker geen biedingen in het topic zelf.

Vooralsnog is het niet verboden, maar aangezien het op de meeste fora zo werkt, dacht ik me te herinneren dat het bij ons ook zo was....
Anyway het is voor de meeste duidelijk hoe jou te benaderen mochten ze iets willen hebben, iig cker geen biedingen in het topic zelf.