TR of TK PAL Playstation 2 Slimline boxed incl eyetoy
TR of TK PAL Playstation 2 Slimline boxed incl eyetoy
een nette playstation 2 slimline zwart met 1 controller alle kabels en doos/incl eye toy en nieuw eye toy spel , ruilen tegen arcade hardware ook welkom. Anders 60 euro ex verzenden 

Last edited by Melvin on Fri Jun 19, 2009 14:40, edited 1 time in total.
Melvin, waar zit je en waarom reageer je niet op mijn e-mail?
ik krijg nog wat van je man! dat wat je me nu al 5 weken keer op keer beloofd op te sturen weet je nog?
die ruil van games die ik je 5 weken geleden meteen heb toegestuurd.
stuur nou eindelijk het jouwe is op. geen bullshit meer!
wat ik iig al van je heb gekregen is er de tering in!
ik krijg nog wat van je man! dat wat je me nu al 5 weken keer op keer beloofd op te sturen weet je nog?
Pat7o wrote:Melvin, waar zit je en waarom reageer je niet op mijn e-mail?
Ik zou niet riskeren om de playstation2 van melvin te kopen.
Anders ben je meer dan 60 euro kwijt, waar je al weken op de playstation2 van melvin te wachten.
Niet zo een betrouwbare persoon.
dit is niet echt on-topic, maar ik heb 5 weken gelden een ruil met hem afgesproken, heb mijn deal meteen opgestuurd, een aantal naomi games die hij dus al lang heeft ontvangen, maar ik zit nog steeds op zijn shit te wachten. iedere week zegt die ik maak het klaar en stuur het op maar heb dus nog steeds niets en hij reageert niet meer op mijn laatste e-mail.
jammer dat dit op dit forum moet gebeuren.
Misschien dat hij nu wel reageert omdat ik dit op zijn topic gepost heb.
almighty wrote:Hij kan er denk wel vanuit gaan als dit niet netjes opgelost wordt hij hoogst waarschijnlijk niet meer welkom is op Nozomi.
Jammer...
hij kan er zeker vanuit gaan dat als hij dit niet snel oplost ik hem bash op elk arcade forum out there, want in deze scene zit niemand op scammers te wachten.
Pat7o wrote:dit is niet echt on-topic, maar ik heb 5 weken gelden een ruil met hem afgesproken, heb mijn deal meteen opgestuurd, een aantal naomi games die hij dus al lang heeft ontvangen, maar ik zit nog steeds op zijn shit te wachten. iedere week zegt die ik maak het klaar en stuur het op maar heb dus nog steeds niets en hij reageert niet meer op mijn laatste e-mail.
Gelijk heb je Rob en hoop dat dit hem een beetje wakker schudt.Jammer dat dit nu uitgerekend jou moet overkomen

Je hebt z'n adres toch

almighty wrote:Pat7o wrote:dit is niet echt on-topic, maar ik heb 5 weken gelden een ruil met hem afgesproken, heb mijn deal meteen opgestuurd, een aantal naomi games die hij dus al lang heeft ontvangen, maar ik zit nog steeds op zijn shit te wachten. iedere week zegt die ik maak het klaar en stuur het op maar heb dus nog steeds niets en hij reageert niet meer op mijn laatste e-mail.
Gelijk heb je Rob en hoop dat dit hem een beetje wakker schudt.Jammer dat dit nu uitgerekend jou moet overkomen
Je hebt z'n adres toch(i.v.m wat je verstuurd)
mja, hoewel ik ergens iets heb gelezen over een verhuizing....maar het is geen probleem om aan iemands adres te komen.
ik ga er vooralsnog vanuit dat hij dit oplost.
Pasop voor internet scammers ,ik heb zelf anderhalf week geleden een overboeking gedaan als downpayment ter waarde van 100 euro voor een laptop die ik op MP heb gevonden. Deze gast zou eigenlijk een bevestiging sturen maar tot nu toe niks meer van hem gehoord. Mijn eigen schuld. Ik had meer geduld moeten hebben