Naomi's op marktplaats.nl

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
goatboy

Naomi's op marktplaats.nl

Post by goatboy » Sat Mar 28, 2009 12:49

20x Naomi
http://link.marktplaats.nl/237074966

Naomi Uni + Tekken4 (Namco System 246)
http://link.marktplaats.nl/239519750
ckong

Post by ckong » Sat Mar 28, 2009 17:09

Ik heb een bod gedaan op de Naomi + Tekken 4, en de koper gaat daar mee akkoord. :D Ofwel, we hebben een deal. Lijkt me geen slechte prijs, € 550.

Ik ga er morgen naar toe, en als de kast inderdaad 100% is (een beetje screen burn is geen probleem), dan neem ik hem meteen mee.

Ik heb geen verstand van Naomi's, dus kan iemand me zeggen waar ik op moet letten?

En is de cab makkelijk te demonteren voor het vervoer?

Hè, dat wordt een leuke dag morgen.
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 29, 2009 09:36

Wow, Alvast gefeliciteerd! E 550,- voor een Naomi in goede staat + deze game is een erg goede deal. Optisch ziet ie er wel goed uit denk ik als je de foto's bekijkt. Alleen de speaker gril zag er op de foto een beetje vreemd uit maar dat zie je vanzelf. En demonteren is een eitje zoals bij alle Sega kasten.

Je kunt kijken of de muntproever en credit board er wel in zitten. i/o en voeding gedeelte zal wel in orde zijn want er hangt al een JVS systeem in.

Wel handig als de montageplank voor eventueel een Naomi board er nog bij zit. De rest zoals controls, beeldscherm is vanzelfsprekend en moet je allemaal zelf zien denk ik. Veel plezier en je zult er geen spijt van krijgen.
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 29, 2009 12:24

wauw, goed gevonden, hoop dat de kast idd in goede staat is, laat je het weten?
En pff 20 naomi's wauw, maar bijna geen foto's van, dus ik heb m'n bedenkingen hierover, het is wel van een handelaar want hij heeft ook veel
flipperkasten staan.

Montageplank? is dat de plank die binnenin de kast zit waar de hardware op vast zit?
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 29, 2009 14:23