Naomi's op marktplaats.nl

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
goatboy

Naomi's op marktplaats.nl

Post by goatboy » Sat Mar 28, 2009 12:49

20x Naomi
http://link.marktplaats.nl/237074966

Naomi Uni + Tekken4 (Namco System 246)
http://link.marktplaats.nl/239519750
ckong

Post by ckong » Sat Mar 28, 2009 17:09

Ik heb een bod gedaan op de Naomi + Tekken 4, en de koper gaat daar mee akkoord. :D Ofwel, we hebben een deal. Lijkt me geen slechte prijs, € 550.

Ik ga er morgen naar toe, en als de kast inderdaad 100% is (een beetje screen burn is geen probleem), dan neem ik hem meteen mee.

Ik heb geen verstand van Naomi's, dus kan iemand me zeggen waar ik op moet letten?

En is de cab makkelijk te demonteren voor het vervoer?

Hè, dat wordt een leuke dag morgen.
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 29, 2009 09:36

Wow, Alvast gefeliciteerd! E 550,- voor een Naomi in goede staat + deze game is een erg goede deal. Optisch ziet ie er wel goed uit denk ik als je de foto's bekijkt. Alleen de speaker gril zag er op de foto een beetje vreemd uit maar dat zie je vanzelf. En demonteren is een eitje zoals bij alle Sega kasten.

Je kunt kijken of de muntproever en credit board er wel in zitten. i/o en voeding gedeelte zal wel in orde zijn want er hangt al een JVS systeem in.

Wel handig als de montageplank voor eventueel een Naomi board er nog bij zit. De rest zoals controls, beeldscherm is vanzelfsprekend en moet je allemaal zelf zien denk ik. Veel plezier en je zult er geen spijt van krijgen.
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 29, 2009 12:24

wauw, goed gevonden, hoop dat de kast idd in goede staat is, laat je het weten?
En pff 20 naomi's wauw, maar bijna geen foto's van, dus ik heb m'n bedenkingen hierover, het is wel van een handelaar want hij heeft ook veel
flipperkasten staan.

Montageplank? is dat de plank die binnenin de kast zit waar de hardware op vast zit?
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 29, 2009 14:23

Redneck wrote:Montageplank? is dat de plank die binnenin de kast zit waar de hardware op vast zit?

Precies, Deze wordt er nog wel eens uitgehaald. Niet echt belangrijk maar wel handig als je een naomi gd-rom setup wil. Kun je het hele handeltje er via de voorkant makkelijk uit schuiven.

En wat betreft die andere 20 cabs zijn de meeste vast wel in goede staat. Vooral die met Virtua Striker 4 2006 update (triforce). Alleen deze kits zijn al nieuw +/- Euro 500,- waard. :D Tja.
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 29, 2009 14:52

ik zou er best wel 1 willen, maar er is al 7000 geboden.
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 29, 2009 15:08

Gewoon bellen. Die 7000 kan een typo zijn. Of een bedrag voor allemaal maar dat zou ik persoonlijk niet zo doen. Anyhoe, Ik zou het proberen.
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 29, 2009 15:52

ik heb er (nog) te weinig verstand van eigenlijk, zou niet weten waar ik op letten moet, ik wacht ook eerst even af of de inkoopactie van ronnie doorgaat of niet. Ik heb begrepen dat er nog maar 4 reserveringen zijn van de 15, ben er bang voor dat het dit keer niet lukt.
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 29, 2009 15:56

Advertentienr.:240668464

is deze van iemand van dit forum?
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 29, 2009 16:15

Redneck wrote:ik heb er (nog) te weinig verstand van eigenlijk, zou niet weten waar ik op letten moet.

Dan is waarschijnlijk een Naomi cab wat standaard alleen JVS (modernere) systemen accepteerd geen handig begin. Jamma is nog steeds 'the way to go' voor starters vindt ik. Zou eerst nog wat meer orienteren als ik jou was.
Last edited by goatboy on Sun Mar 29, 2009 16:21, edited 1 time in total.
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 29, 2009 16:20

Redneck wrote:Advertentienr.:240668464

is deze van iemand van dit forum?

Dacht het niet. Heb hem geloof ik een tijdje terug gemailt en vertelde me dat er wel sigaretten burn op het panel zitten. Dit wil je niet want dat betekend overspuiten. Dit heb je erg veel bij Naomi's uit het slagveld wat voetbalkantine heet. :)
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 29, 2009 16:32

hmmm ja dat is balen ja, maar heb je dat ook niet met jap. cabs? daar word toch ook gerookt?

Kan me herinneren dat als ik japanse dreamcast of saturn games kocht het boekje vreselijk naar rook rook, hahaha geinig eigenlijk. Die japanners roken echt heel veel.

Man ik kan niet wachten tot ik m'n eerste cab hier in huis heb staan, waar koop jij je pcbs eigenlijk?
goatboy

Post by goatboy » Sun Mar 29, 2009 16:44

Redneck wrote:Man ik kan niet wachten tot ik m'n eerste cab hier in huis heb staan, waar koop jij je pcbs eigenlijk?

PCB's koop ik meestal in Japan / China. (excellentcom.net, Fujita, etc.) Soms vindt je wel eens iets interessants op een forum maar daar moet je meestal snel bij zijn. Of op Ebay kun je ook mazzel hebben als je een beetje rondkijkt. Yahoo Japan heb ik nog niet geprobeerd maar ga dat ooit wel doen.
almighty

Post by almighty » Sun Mar 29, 2009 17:01

goatboy wrote:
Redneck wrote:ik heb er (nog) te weinig verstand van eigenlijk, zou niet weten waar ik op letten moet.

Dan is waarschijnlijk een Naomi cab wat standaard alleen JVS (modernere) systemen accepteerd geen handig begin. Jamma is nog steeds 'the way to go' voor starters vindt ik. Zou eerst nog wat meer orienteren als ik jou was.

Als het allemaal nieuw voor je is zou ik ook zeker eerst beginnen met een jamma cab en vanuit daar als je genoeg interesse/geld over heb, dan kun je altijd voor een Naomi cab gaan.
Je kunt ook altijd nog je New Astro tri-syncen en daar een Dreamcast op aan sluiten.(meeste Dreamcast ports games zijn gelijk aan Naomi.) en wat goedkoper.
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 29, 2009 17:19

wat is de moeilijkheid dan met naomi? Passen daar alleen maar de nieuwste generatie spellen op?

new astro tri syncen? ik heb alleen een reservering staan voor een egret 2, maar die zijn toch ook te tri syncen, dat lijkt me wel wat, dreamcast heeft hele goeie games.
Een japanse dreamcast kun je er toch wel op aansluiten?
En een saturn dan?

ik weet het....veel vragen..zucht.

xbox 360 laat ik gewoon aangesloten op m'n tv omdat de graphics dan beter zijn, dan speel ik sf4 wel met een stick.
almighty

Post by almighty » Sun Mar 29, 2009 17:35

Redneck wrote:wat is de moeilijkheid dan met naomi? Passen daar alleen maar de nieuwste generatie spellen op?

new astro tri syncen? ik heb alleen een reservering staan voor een egret 2, maar die zijn toch ook te tri syncen, dat lijkt me wel wat, dreamcast heeft hele goeie games.
Een japanse dreamcast kun je er toch wel op aansluiten?
En een saturn dan?

ik weet het....veel vragen..zucht.

xbox 360 laat ik gewoon aangesloten op m'n tv omdat de graphics dan beter zijn, dan speel ik sf4 wel met een stick.

-Een Egret II is ook 15/24khz (dus geen vga-dreamcast) en dan ben je met een Egret III wel meteen weer klaar.Wel schijnt het een drama te zijn dat ding te taten.(scherm kantelen)

-Een New Astro is ook 15/24khz en deze zijn vrij makkelijk te tri-syncen en je hebt dan meteen een vga aansluiting voor je Dreamcast/xbox 360.

-Een Saturn aansluiten heb ik geen kaas van gegeten maar daar weet pooyan alles vanaf :wink:

Hier even een pic van mijn New Astro met Streetfighter IV.
Image
Image
Image[/img]
Maar zelf speel ik toch liever op een hd tv want ik vind dat er beter uizien.(720p altijd beter als 640/480 vga)

Succes verder en er zijn hier genoeg mensen met de juiste ervaring die jou vast wel verder willen helpen :)

edit:
Hier even 2 filmpjes van Dreamcast op New Astro.(15khz), toen gebruikte ik nog de oude setup.
Trizeal:
http://www.youtube.com/watch?v=b6rq7IBqy00
Trigger Heart:
http://www.youtube.com/watch?v=hBkxDdsDANs
Redneck

Post by Redneck » Sun Mar 29, 2009 18:34

ah bedankt voor de info, dus dat is taten. denk niet dat ik dat vaak ga gebruiken want die shmups zijn me veel te moeilijk, ik speel ze liever horizontaal.
Ik ga nu de filmpjes even bekijken, ben benieuwd.
thanks!
Post Reply