Simpsons en TMNT - 2 player jamma platen

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Simpsons en TMNT - 2 player jamma platen

Post by General Wong » Tue Oct 18, 2005 20:18

Ey Ken,

Ik ben al enige tijd op zoek naar de The Simpsons: The Arcade game en Teenage Muntant Ninja Turtles: The Arcade Game. Liefste 2 player platen, eventueel 4 player als die 2 player écht nergens te vinden zijn. Ik weet niet of deze games uberhaubt uitgekomen zijn in Japan en hoe de verkrijgbaarheid van Jamma platen in Japan is, maar dit zijn nog de laatste 2 games die ik wil hebben voor mijn arcade kast, dus vandaar mijn vraag: Kun je hieraan komen en zo ja, hoeveel kost me dat ongeveer inclusief shipping (de goedkoopste variant, ik hoef ze niet per sé binnen een week te hebben zeg maar, mag best een maand ofzo duren.)

Alvast bedankt :)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Oct 18, 2005 20:54

T.M.N.T (スーパー亀忍者) JAMMA

Dit is de enige Turtles die ik tegenkom op de lijsten van arcade shops en op de site van Konami staat 1990 bij de release date, kan bijna niet anders dan de juiste zijn.

Prijs: 120 euro

Simpsons heb ik ook gevonden op een andere lijst.

Prijs: 180 euro

Ik weet het, echt goedkoop zijn ze niet maar daar kan ik ook niets aan doen, het is maar net wat hier populair is en elders niet he.
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Tue Oct 18, 2005 22:03

Simpsons:

http://www.klov.com/game_detail.php?let ... me_id=9550

TMNT:

http://www.klov.com/game_detail.php?let ... e_id=10052

of

http://www.klov.com/game_detail.php?let ... e_id=10054

Denk dat je dan inderdaad de juiste in gedachten hebt. Die prijzen liggen echter nog een behoorlijk stukje hoger dan waar ik ze op ebay heb weg zien gaan helaas (140 en 85 euro). Mocht ik de komende maanden er geen van ebay af kunnen snoepen dan laat ik het nog wel weten, vooralsnog vind ik de prijzen helaas iets te veel.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Oct 18, 2005 22:17

Ik vind de prijzen ook te veel maar het zijn games die je in Japan minder vaak zag in de hallen dan in de States en Europa, daarom zijn ze hier ook wat duurder.
Ik hoop dat je ze vind, anders geef je nog maar een gil hier.
User avatar
General Wong
Active Level:
Active Level:
Posts: 237
Joined: Tue Oct 11, 2005 20:03
Location: Delft
Contact:

Post by General Wong » Tue Oct 18, 2005 22:22

Ty. Simpsons ging laatst ook nog erg goedkoop weg bij Yaton, maar heb toen (achteraf gezien) stom genoeg niet geboden.

Voor de mensen die hem niet kennen, dat is die gast die in Canada woont en goedkoop met name MVS games levert. Helaas wordt hij ook in verband gebracht met bootlegs (zelf had ik ook mijn twijfels toen ik een tijdje terug bij hem had besteld). Er zat destijds bij mij ook een bon bij (die voor hem was bedoeld van het Chinese bedrijf) waarop stond dat alle carts 2 dollar waren. 6 dollar totaal, waarvoor ik zo'n 100 euro totaal had betaald...

Hopelijk zet hij er binnekort weer eens op, dan laat ik hem in ieder geval niet liggen, bootleg of niet :D
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Oct 18, 2005 22:44

Yaton....100 keer Blazing Star, wat denk je zelf?

Nog even andere winkel gechecked en daar was TMNT zelfs nog duurder...
Post Reply