Gezien op marktplaats.

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
ckong

Gezien op marktplaats.

Post by ckong » Wed Oct 29, 2008 21:03

Een Astro city met tri-sync chassis. De verkoper heeft er niet bijstaan of dit een geschikt chassis is voor de Astro city. Monitor is immers anders dan die van de New Astro City.

Misschien interessant voor iemand hier.

http://link.marktplaats.nl/204087937
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Wed Oct 29, 2008 21:34

mja, dat is die van mij dus.
heb even dringend geld nodig en wil eens kijken wat 'men' er voor over heeft. maar voor 400 gaat ie natuurlijk niet weg.
dat chassis is overigens wel goed voor deze kast. hij is door de verkoper aangepast om op deze kast te werken. moet er alleen nog 'even' opgezet worden en dat gaat mij dus alleen echt niet lukken.
ckong

Post by ckong » Thu Oct 30, 2008 01:01

Pat7o wrote:mja, dat is die van mij dus.
heb even dringend geld nodig en wil eens kijken wat 'men' er voor over heeft. maar voor 400 gaat ie natuurlijk niet weg.
dat chassis is overigens wel goed voor deze kast. hij is door de verkoper aangepast om op deze kast te werken. moet er alleen nog 'even' opgezet worden en dat gaat mij dus alleen echt niet lukken.

Waarom zet je hem dan niet ook hier te koop? Lijkt me een betere plek dan Marktplaatd, met al die arcade fanaten hier :wink:

succes in ieder geval. Als het een New Astro was geweest had ik misschien wel interesse gehad, ik wil binnen nu en een paar maanden een tweede New Astro City kopen (1 player) om lekker vertikaal te kunnen knallen.
goatboy

Post by goatboy » Thu Oct 30, 2008 09:09

Allemaal aangestoken door het arcade virus, Goed! :) Een gewone Astro City is bijna mooier want die heeft niet van die lelijk geplaatste speakers.
Pat7o
Active Level:
Active Level:

Post by Pat7o » Thu Oct 30, 2008 09:41

goatboy wrote:Allemaal aangestoken door het arcade virus, Goed! :) Een gewone Astro City is bijna mooier want die heeft niet van die lelijk geplaatste speakers.

vind ik ook, maar de New Astro heeft een iets betere monitor.
wat overigens wanneer dit nieuwe chassis erop zit niet meer van betekenis is.
mustbeDreaming
Active Level:
Active Level:

Post by mustbeDreaming » Mon Nov 03, 2008 23:18

We kunnen hier ook een algemeen topic van maken?
Of een nieuwe [gezien op marktplaats/ebay/etc.] :)

http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... oires.html

Wie weet heeft iemand er iets aan.

[EDIT: OH zo'n thread bestaat al :oops: ]
Post Reply