Gezocht: Chrome muntgleuf

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Gezocht: Chrome muntgleuf

Post by Wombat » Tue Oct 28, 2008 12:56

Ik zoek exact deze muntgleuf (zie foto's). Ik wil deze kopen, of ruilen tegen mijn yen muntgleuf (chrome, nieuw)

Image
Image

(Deze zijn meegekomen met de order van Exellentcom)
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Oct 28, 2008 14:41

Eeuh, ik heb ook een aantal van deze besteld, maar ik snap nu niet echt wat je zoekt. Je hebt chrome en wilt chrome? En die van EXC wil je kwijt of juist hebben?
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Tue Oct 28, 2008 15:07

De versie die ik op de foto heb gezet, die wil ik hebben. Deze gleuf is iets bredere dan de yen uitvoering. (Door deze past 50 euro cent)

(De versie die ik evt hiervoor wil inruilen is een chrome gleuf maar dan een die alleen voor yen muntjes goed is.)

Als je de muntgleuf hebt die op de foto is afgebeeld en je verkoopt deze, dan hoor ik dit graag!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Post by Psykick » Tue Oct 28, 2008 15:51

Waarom pak je niet gewoon een vijl en vijl je hem wat breder, vijlen vanaf de onderkant oz beschdig je de bovenkant niet ;)
User avatar
ruderudie
Active Level:
Active Level:
Posts: 1581
Joined: Fri May 19, 2006 16:27

Post by ruderudie » Tue Oct 28, 2008 18:58

Deze heb ik inderdaad liggen, waar dus een 50 cent doorheen kan. Wat mij betreft prima om hem te ruilen voor de yen slot, is die hetzelfde maar smaller?
ckong

Post by ckong » Tue Oct 28, 2008 20:27

Robert,

jij hebt exact dezelfde coin entries als ruderudie. En daar kan EUR 0,50 door (en dan bedoel ik niet 5 x een eurodubbeltje). Dat weet ik omdat ik ze ook gebruik.
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Wed Oct 29, 2008 00:18

Psykick wrote:Waarom pak je niet gewoon een vijl en vijl je hem wat breder, vijlen vanaf de onderkant oz beschdig je de bovenkant niet ;)

Omdat ik m'n cabs er indentiek eruit wil laten zien. Dus ze moeten bijden dezelfde gleuf hebben :D

ruderudie wrote:Deze heb ik inderdaad liggen, waar dus een 50 cent doorheen kan. Wat mij betreft prima om hem te ruilen voor de yen slot, is die hetzelfde maar smaller?

Hij is nagenoeg het zelfde; ik had eerst niet door dat ik twee verschillende had. Ik zal er een foto van maken.

pooyan wrote:Robert,

jij hebt exact dezelfde coin entries als ruderudie. En daar kan EUR 0,50 door (en dan bedoel ik niet 5 x een eurodubbeltje). Dat weet ik omdat ik ze ook gebruik.

Wel ik heb twee verschillende versies ontvangen, in de eerste oog opslag zien ze er het zelfde uit. Maar de een is alleen voor yen en ziet er optisch ook net iets anders uit.
User avatar
Wombat
Active Level:
Active Level:
Posts: 525
Joined: Sun Sep 25, 2005 18:10
Contact:

Post by Wombat » Wed Oct 29, 2008 14:12

Foto's van de Yen uitvoering:

Image
Image
Post Reply