Prijs indicatie topic!

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Gungrave

Prijs indicatie topic!

Post by Gungrave » Sun Sep 18, 2005 14:34

Hey,

Zou het niet handig zijn een algemene prijs indicatie topic aan te maken, waarin je vertelt hoe duur alles is?
Dus :

NES: 40,-
SNES: 50,-
PS2: 75,-


etc etc...

Ik denk dat dit gedeelte is voor het importeren van games en hardware uit Japan?
En dat doet Ken denk ik? Graag wat duidelijkheid over wie, hoe en wat graag, aangezien ik binnenkort jarig ben en misschien wel wat wil laten overkomen. Op de foto's zag ik namelijk dat je daar nog echt alles kan kopen, ook de oude systemen :)

Greetz, Gungrave
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Sep 23, 2005 23:40

Zeg Ken, al enige prijzen(of schattingen) van consoles bekend? :)
Ik ben er toch benieuwd naar, aangezien ik misschien geinteresseerd ben iets te importeren als het niet al te duur is ^^
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Sep 25, 2005 05:22

Welke consoles zou je willen weten?

Er zijn natuurlijk heel veel consoles hier die nooit in Nederland uitkwamen.
Hou wel rekening met shipping costs he, want hoe zwaarder een pakket is, hoe duurder je uiteindelijk uit bent.
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Sep 25, 2005 09:08

Hmm ik zou deze wel willen weten, en hoe duur gemiddeld de shipping costs zijn :

-Dreamcast
-NES
-SNES
-PSX
-N64
-Wonderswan FF Edition(met FF erbij dus in dat witte pakket)

En als je nog op enkele andere komt, doe die er dan ook maar bij :)
Ben nieuwsgierig ernaar, en als het niet al te duur is heb ik interesse dus om te importeren :)
Whitevillage

Post by Whitevillage » Sun Sep 25, 2005 11:23

Gungrave wrote:Hmm ik zou deze wel willen weten, en hoe duur gemiddeld de shipping costs zijn :

-Dreamcast
-NES
-SNES

-PSX
-N64
-Wonderswan FF Edition(met FF erbij dus in dat witte pakket)


Het is misschien wel goed om te weten waar je over praat. Ik neem aan dat je de Famicom en de Super Famicom bedoeld? De 'Famicom' (voorals je het nog niet wist) is totaal anders qua design en cartridges dan onze 'NES'. Het klinkt een beetje mierenneukerig maar ik bedoel het slechts goed.
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Sep 25, 2005 11:48

Whitevillage wrote:
Gungrave wrote:Hmm ik zou deze wel willen weten, en hoe duur gemiddeld de shipping costs zijn :

-Dreamcast
-NES
-SNES

-PSX
-N64
-Wonderswan FF Edition(met FF erbij dus in dat witte pakket)


Het is misschien wel goed om te weten waar je over praat. Ik neem aan dat je de Famicom en de Super Famicom bedoeld? De 'Famicom' (voorals je het nog niet wist) is totaal anders qua design en cartridges dan onze 'NES'. Het klinkt een beetje mierenneukerig maar ik bedoel het slechts goed.


Ik ken de Famicom en Super Famicon inderdaad, alleen ik zag op foto's van Ken best wat SNES en NEs systemen staan, dus ik dacht dat ze in Japan wel weer de NES en SNES gebruikten.

Maar wat hebben ze daar dan? NES/SNES of Famicom/Super Famicom?
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Sun Sep 25, 2005 12:30

Japan is Famicom/ Super Famicom.

NES/SNES = de rest van de wereld ;)

zijn allebei hetzelfde apparaatje, alleen zien ze er anders uit...cartridge van de FAMICOM/ Super FAMICOM kan je niet in een NES/SNES gebruiken...


Bij de SNES was er een middeleeuws systeem voor "regio" codering. De EU snes carts waren bijvoorbeeld veel gestroomlijnder dan de USA Snes carts...waardoor een USa cart niet in een EU cart paste en andersom...
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
De Uitverkorene

Post by De Uitverkorene » Sun Sep 25, 2005 16:24

Kan iemand mij een prijsindicatie geven voor de volgende spullen:

Sephiroth FFVII statue
Twin Bees FFX-2 controller

excl. verzendkosten uiteraard
User avatar
Baki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1328
Joined: Wed Sep 28, 2005 18:00
Location: Rotterdam

Post by Baki » Wed Sep 28, 2005 18:01

Sup Ken,

Ik zou wel eens willen weten wat een Atomiswave mobo kost. Als je dan toch bezig bent zou ik ook wel de prijzen van de volgende games willen weten: Demolish Fist, Dolphin Blue, SS Tenka.

Alvast bedankt!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Sep 28, 2005 18:21

Baki wrote:Sup Ken,

Ik zou wel eens willen weten wat een Atomiswave mobo kost. Als je dan toch bezig bent zou ik ook wel de prijzen van de volgende games willen weten: Demolish Fist, Dolphin Blue, SS Tenka.

Alvast bedankt!


Heb even een apart Atomiwave topic gemaakt Baki!

http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?p=391#391
Post Reply