NAOMI universal CANDYCABS te koop

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Thu Aug 16, 2007 14:30

rayholland wrote:ik wil niet teveel rood. er komen ook al rode buttons (6 per player) in. maareh, misschien is er hier iemand die grafisch begaafd is ;-)
zou graag een custom metal slug theme cp willen hebben

Hm, ik wil je niet zeggen wat je moet doen ofzo, slechts tips geven. Als je zelf een custom gaat doen, moet je oppassen dat het niet te extreem wordt. Sterker nog, waarom gebruik je niet die van net city?
Ik zou je echt aanraden om een standaard control panel te gebruiken.
Je wilt toch dat het sjiek uit gaat zien!
Je hebt al zoveel geld gestoken in de paint job die eigenlijk best wel tof is geworden.
http://img216.imageshack.us/my.php?imag ... 081kq5.jpg
Of mischien een scan van een originele design en die dan filteren naar een andere kleur bijvoorbeeld. Wellicht dat je de kleur rood erin wilt hebben.
Hier is een thread met vele officiele control panels.
http://www.killercabs.com/forum/viewtop ... trol+panel
Wat dacht je trouwens van crystal clear baltops en van die clear skelton buttons. Beide van Seimitsu.
Mischien toch gewoon zo'n geel/oranje normale naomi/net city met de eerder genboemde buttons.
rayholland

Post by rayholland » Fri Aug 17, 2007 09:57

tja, die new net city cp overlay vind ik zelf ook het mooiste. maar zijn moeilijk zelf te maken/scannen omdat ze 3d zijn en origineel 110 pond voor te betalen vind ik toch wat te duur.
die skelettonkeys vind ik persoonlijk niet zo mooi. ik heb wel al die 'bubbleballs' besteld. ik heb trouwens alweer een 29" tv op de kop kunnen tikken, dus we kunnen weer verder ;-)
rayholland

Post by rayholland » Mon Aug 20, 2007 20:09

het controlpanel is klaar. tevens heb ik nieuwe buttons en slotjes ingebouwd. ik ben echter nog steeds het wachten op de sanwa joysticks (bubblebals heb ik al).

zie www.tuxcade.org/cp.jpg

cp moet je eigenlijk in het echt zien. ziet beter uit dan op de foto (is enkelvoudig gelamineerd en mooi glanzend)!

trouwens, ik kreeg de vraag waarom ik zoveel geld en tijd in deze cab steek en niet gewoon een cab via killercabs koop. nou ik wil gewoon een unieke custom cab hebben, die niemand anders heeft, trouwens, deze cab heeft geen een krasje en heeft nieuwe joysticks, buttons etc. dus hij is zo goed als nieuw. alsof ie rechtstreek uit de fabriek van sega komt ;-)
rayholland

Post by rayholland » Mon Aug 20, 2007 21:21

vind de witte buttons toch niet zo mooi. heb voor player 1 en player 2 licht blauwe (zoals het sega logo) besteld en voor coin1 / coin2 en power on/off knoppen rode buttons.
almighty

Post by almighty » Mon Aug 20, 2007 21:30

Moest ik ook hebben een asbak :lol:
Post Reply