Final Fantasy stuff?

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Gungrave

Final Fantasy stuff?

Post by Gungrave » Sun Oct 09, 2005 12:00

Hey Ken,

Volgens mij is er daar wel veel FF stuff te vinden, maar wat hebben ze daar zo'n beetje, en tegen welke prijs?

Thx alvast, Gungrave ^^
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Oct 09, 2005 12:06

Tsja van alles, soundtracks, t-shirts, veel characters en dingen als sieraden.
Echt de gekste dingen, ik zal van de week wel even een foto maken in een winkel die veel stuff heeft, dan krijg je een idee.
Gungrave

Post by Gungrave » Sun Oct 09, 2005 13:05

Ken wrote:Tsja van alles, soundtracks, t-shirts, veel characters en dingen als sieraden.
Echt de gekste dingen, ik zal van de week wel even een foto maken in een winkel die veel stuff heeft, dan krijg je een idee.


Thx!
Statues vind ik wel interessant, maybe een shirtje. Veel gekker wil ik het ook niet maken ^^
Alleen dan wel echt mooie statues, want die neppe JVC(ofzoiets) dingen zijn waardeloos =P
Alles graag zo origineel mogelijk ^^

EDIT: Soundtracks ofcourse ook, maar hoe zien de hoesjes erui, en deze zijn toch gewoon afspeelbaar op een Nederlandse computer en CD-speler?
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Sun Oct 09, 2005 16:40

Ja, cd's kun je overal afspelen, deze zijn regio-vrij.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 10, 2005 13:03

Misschien is het een goed idee op internet even te kijken welke soundtrack je interessant vindt, want er zijn er zo vreselijk veel te krijgen.
Geldt eigenlijk ook voor de andere FF stuff...
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Oct 10, 2005 15:54

Ken wrote:Misschien is het een goed idee op internet even te kijken welke soundtrack je interessant vindt, want er zijn er zo vreselijk veel te krijgen.
Geldt eigenlijk ook voor de andere FF stuff...


Ik zal even gaan rondkijken, en zijn er nog special editions oid? Zoals die FF VIII Soundtrack? Mits het een redelijke prijs heeft ben ik daarin ook geinteresseerd :)
Binnenkort komt hier een lijstje met wat ik wel wil, thx alvast!
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 16:36

Gungrave wrote:
Ken wrote:Misschien is het een goed idee op internet even te kijken welke soundtrack je interessant vindt, want er zijn er zo vreselijk veel te krijgen.
Geldt eigenlijk ook voor de andere FF stuff...


Ik zal even gaan rondkijken, en zijn er nog special editions oid? Zoals die FF VIII Soundtrack? Mits het een redelijke prijs heeft ben ik daarin ook geinteresseerd :)
Binnenkort komt hier een lijstje met wat ik wel wil, thx alvast!


Ja die is er, ben ik namelijk ook naar geinteresseerd.
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Mon Oct 10, 2005 17:11

Soundtracks zijn redelijk duur.. De normale en de limited editions.. Je bent sowieso het tweevoudige van een normale CD hier kwijt.. Mag opzich ook wel want vaak zijn het 75+ nummers.
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 17:29

Rano wrote:Soundtracks zijn redelijk duur.. De normale en de limited editions.. Je bent sowieso het tweevoudige van een normale CD hier kwijt.. Mag opzich ook wel want vaak zijn het 75+ nummers.


Ja daarom juist, het is in mijn optiek het geld zeer zeker waard
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Oct 10, 2005 19:19

Soundtracks zoals Final Fantasy met 3 of 4 cd's moet je rekenen op 50 dollar. De nieuwere releases met 1 disc zijn normaliter rond de 30. Zeldzaam spul kan oplopen tot 300.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 19:20

DreamerNL wrote:Soundtracks zoals Final Fantasy met 3 of 4 cd's moet je rekenen op 50 dollar. De nieuwere releases met 1 disc zijn normaliter rond de 30. Zeldzaam spul kan oplopen tot 300.


Vind ik nog meevallen 50 euro, dat heb ik er persoonlijk voor over, zeker voor de Final Fantasy VIII OST
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Mon Oct 10, 2005 19:42

Bellerophon wrote:
DreamerNL wrote:Soundtracks zoals Final Fantasy met 3 of 4 cd's moet je rekenen op 50 dollar. De nieuwere releases met 1 disc zijn normaliter rond de 30. Zeldzaam spul kan oplopen tot 300.


Vind ik nog meevallen 50 euro, dat heb ik er persoonlijk voor over, zeker voor de Final Fantasy VIII OST


Ik zal wel eens wat pics van mijn game music albums maken, heb er nog 54 over.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Bellerophon

Post by Bellerophon » Mon Oct 10, 2005 20:52

DreamerNL wrote:
Bellerophon wrote:
DreamerNL wrote:Soundtracks zoals Final Fantasy met 3 of 4 cd's moet je rekenen op 50 dollar. De nieuwere releases met 1 disc zijn normaliter rond de 30. Zeldzaam spul kan oplopen tot 300.


Vind ik nog meevallen 50 euro, dat heb ik er persoonlijk voor over, zeker voor de Final Fantasy VIII OST


Ik zal wel eens wat pics van mijn game music albums maken, heb er nog 54 over.


En die zijn ook voor de verkoop?
Want ik ben persoonlijk een fan van game music, zeker als het in de stijl is van Nobuo Uematsu
Post Reply