[TR] Zoek AES/MVS, te ruil Xbox360

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
ne0

[TR] Zoek AES/MVS, te ruil Xbox360

Post by ne0 » Thu Jan 11, 2007 21:48

Ik zoek een AES met "old school" stick(s), geen CD controllers. Hoeft niet super-minty te zijn maar ook niet al te afgetrapt.

ipv een AES is een leuk "consolized" MVS bordje ook goed. Dit moet dan wel gewoon onboard joystick poorten hebben en een RGB SCART. Geen supergun ofzo dus, maar netjes compact bordje met voeding.

Ik heb te ruil een Xbox 360 CORE. Heb eventueel ook wel wat andere dingen zoals memorycard, wireless netwerk, games. De xbox zelf is een paar weken oud, zit nog gewoon garantie op en is compleet met bon.

Afhankelijk van wat er bij zit aan games kunnen we kijken wie er wat bij moet betalen (kan van alle2 de kanten komen). Indien er bij de AES games zitten dan aub wel USA/EURO games.

PS ik heb dit forum via google gevonden, voor het geval iemand zich afvraagt waarom ik 0 posts heb...
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Jan 12, 2007 09:02

Hey welkom op het forum dude.

Misschien handig om even te laten weten wat je budget is, zodat mensen die hun Neo willen wegdoen een idee hebben of het voor hun de moeite waard is. Stel je ook gelijk even voor in offtopic en veel plezier verder.
ne0

Post by ne0 » Sat Jan 20, 2007 17:01

Heb al, slotje aub :)
Post Reply