Feedback
Feedback
Misschien een goed idee om een feedback forum te openen voor de goede deals en om mensen te waarschuwen voor scammers.
Ik heb te maken gehad met ene Achie Zine (achie-zine@hotmail.com), woonachtig in Breda via marktplaats. Een scammer eersteklas: wilde dat ik de game opstuurde omdat zijn neef zogenaamd jarig was, had zogenaamd al acceptgiro op de bus gedaan.
Ben blij dat ik nooit als eerste stuur, anders was ik de game kwijt geweest.
Ik heb te maken gehad met ene Achie Zine (achie-zine@hotmail.com), woonachtig in Breda via marktplaats. Een scammer eersteklas: wilde dat ik de game opstuurde omdat zijn neef zogenaamd jarig was, had zogenaamd al acceptgiro op de bus gedaan.
Ben blij dat ik nooit als eerste stuur, anders was ik de game kwijt geweest.

" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Zeker geen slecht idee, het moet alleen wel goed opgezet worden.
dit om te voorkomen dat je hele discussies krijgt.
zelf ook nog een mooie scam actie gehad van een mannetje in den haag, nooit zijn spullen opgestuurd en de lijst met excuses was enorm.
Ik stuur hem af en toe nog eens voor de lol een mail om te kijken wat voor excuus hij nu weer heeft.
dit om te voorkomen dat je hele discussies krijgt.
zelf ook nog een mooie scam actie gehad van een mannetje in den haag, nooit zijn spullen opgestuurd en de lijst met excuses was enorm.
Ik stuur hem af en toe nog eens voor de lol een mail om te kijken wat voor excuus hij nu weer heeft.
-
Metal Slut
-
Muzzle
- japancollector
- Active Level:

Re: Feedback
beetje laat maarja wou al eerder reageren op deze topic mar kwam niet van ^^;;
goede deals gehad met ken ,metal slug,ziek,
goede deals gehad met ken ,metal slug,ziek,
-
almighty
- japancollector
- Active Level:

-
Muzzle
-
Peet1979
-
almighty
Slechte deal met LBL.(niet altijd het geval)
Al vele malen gemaild en na 3 weken eindelijk bericht gehad over de betaling.Toch betaald en dat is inmiddels al weer 2 weken terug + 3 mails gestuurd!
Ik hoop dan ook dat je als nog het spel snel vestuurd want anders kun je rekenen op een negatieve feedback!
Als ik de game toch nog ontvang dan zal ik het ook hier nog even melden
Het gaat om de volgende verkoper op ebay: ''espgaluda''
Al vele malen gemaild en na 3 weken eindelijk bericht gehad over de betaling.Toch betaald en dat is inmiddels al weer 2 weken terug + 3 mails gestuurd!
Ik hoop dan ook dat je als nog het spel snel vestuurd want anders kun je rekenen op een negatieve feedback!
Als ik de game toch nog ontvang dan zal ik het ook hier nog even melden
Het gaat om de volgende verkoper op ebay: ''espgaluda''