Ik heb geen ervaring met deze website en verder geen idee of het hier thuishoort (staan 2 zuilen op de website)
Ik heb er al veel gekocht en is 100% betrouwbaar. Had zelfs eens 6 euro geboden op een ikea kast (110 euro nieuwwaarde) en was 'm compleet vergeten. Een week later kreeg ik te horen dat ik de veiling had gewonnen en 'm kon ophalen
Hee! de verkoper is missjumjum!!! Ja, dat kan de NAC van Marc zijn, maar een aantal dingen kloppen niet: burn op de monitor, en een vreemd cp. misschien toch een eigen brouwsel?
Hee! de verkoper is missjumjum!!! Ja, dat kan de NAC van Marc zijn, maar een aantal dingen kloppen niet: burn op de monitor, en een vreemd cp. misschien toch een eigen brouwsel?
Klopt was de mijne alleen heeft hij wel het een en ander veranderd. Zie het duidelijk aan de bezel, is mat zwart.
Ik vind hem best ok. Niet echt mijn ding, maar zit zo te zien best netjes in elkaar. Je ziet ze echt wel veel erger. Het lijkt me overigens niet het toppunt van comfort en ergonomie...
Zeg maar gerust allemaal aan de hoge kant. MP Game company is de toko die die kasten al een paar jaar via marktplaats voor deze prijs probeert te slijten. Nu zijn ze blijkbaar failliet en wordt geprobeerd het voor dezelfde prijs te veilen?
Erg vreemd. maar als je zolang niks verkoop, ga je dan bij jezelf niet na. DUHHHH misschien zijn we wat duur...... Ik zie die advertenties al op MP staan, toen ik aan het orienteren was voor een cab een paar jaar geleden.