Feedback
Re: Feedback
Wow , zie dat verhaal van Retrogamertje nu pas maar dat adres is de Lekstraat in schiedam , SimtroniX Computers oftewel ombouwshop.nl ook bekend als ombouwnederland.nl maar vaak opererend als consolewinkel.nl , ombouw-schiedam , ombouwdokter.nl , MCC Computers Schiedam , consoleveiling.nl en nog tig andere namen , beruchte internet oplichters !
Ze doen nu dus ook wat Arcade spul , even opletten dus .
Casey120 wrote:Wow , zie dat verhaal van Retrogamertje nu pas maar dat adres is de Lekstraat in schiedam , SimtroniX Computers oftewel ombouwshop.nl ook bekend als ombouwnederland.nl maar vaak opererend als consolewinkel.nl , ombouw-schiedam , ombouwdokter.nl , MCC Computers Schiedam , consoleveiling.nl en nog tig andere namen , beruchte internet oplichters !
????!!! Ik heb net een Sega Astro aan hem verkocht.. Ze hebben uiteindelijk wel betaald , maar was wel allemaal lastig en moeilijk.
Vage communicatie.
Moet eerlijk zeggen dat ik er jaren niet geweest ben maar vroeger stonden ze echt als slecht bekend !
Casey120 wrote:Wow , zie dat verhaal van Retrogamertje nu pas maar dat adres is de Lekstraat in schiedam , SimtroniX Computers oftewel ombouwshop.nl ook bekend als ombouwnederland.nl maar vaak opererend als consolewinkel.nl , ombouw-schiedam , ombouwdokter.nl , MCC Computers Schiedam , consoleveiling.nl en nog tig andere namen , beruchte internet oplichters !
Damn! Goed speurwerk Cees.

grappig
- Trailblazer
- Active Level:
Ken wrote:
Hehehehehe mega LOL
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
ben blij dat nu wel blijkt dat er een grond van waarheid in mijn verhaal zat
kreeg trouwens mail van dat bedrijfje dat ik de jamma computer nu voor 175 kon komen halen
lol
kreeg trouwens mail van dat bedrijfje dat ik de jamma computer nu voor 175 kon komen halen
lol
Je moet gewoon zeggen dat ze hem voor 25 euro wel mogen brengen en anders je niet meer lastig moeten vallen, vuile oplichters, ik haat dit soort lui!!
On topic:
+1 voor DLX, bleef nog effe gezellig hangen toenhij de Asterix pcb kwam ophalen.
+1 voor DLX, bleef nog effe gezellig hangen toenhij de Asterix pcb kwam ophalen.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
+1 voor Baki.
-1 voor Ken
Licht toe ?
Te weinig cola in huis, steile trap, gaat een beetje Virtua Tennis zitten spelen terwijl er gewoon veel betere titels beschikbaar zijn. Mooie boel.
+1 voor beau. Supersnelle verzending.
Te weinig cola in huis, steile trap, gaat een beetje Virtua Tennis zitten spelen terwijl er gewoon veel betere titels beschikbaar zijn. Mooie boel.
Hahaha .. Cageman zat gewoon te wachten tot dat iemand zou toehappen ..
En ik was zo stom !

-1 voor Cageman. Denkt spullen op te komen halen zonder te betalen 

+1 voor ElPancho. Graag gedaan, veel plezier ermee.
Last edited by Ratson on Fri Aug 19, 2011 11:55, edited 1 time in total.
Top! 
+1 voor Beau voor de vliegensvlugge betaling.

+1 voor Beau voor de vliegensvlugge betaling.
Vette +1 voor Beau
Supersnelle verzending en beide items( 4slot mobo en metal slug )in absolute topconditie. Mobo lijkt wel nieuw
Supersnelle verzending en beide items( 4slot mobo en metal slug )in absolute topconditie. Mobo lijkt wel nieuw