Rustig maar, rustig maar..
Mijn inbox op IG stond de hele tijd op (0). Ken spreekt me net aan en verwijst me naar dit topic. Ik kijk net in mijn IG inbox, staan er 23 nieuwe berichten. Misschien een bug in InsideGamer v3 ofzo. Geen idee. Heb inmiddels een PM naar Juul gestuurd. En naar Wouter hoe het kan dat ik allen inbox (0) zag.
@Juul: de fout ligt bij mij. Maar misschien had je me ook ff kunnen aanspreken op MSN of een mail sturen, maar dat heb je ook niet gedaan.
General Wong wrote:Rano heeft sowieso geen vlekkeloze reputatie overigens. Zegt weleens vaker dingen toe die hij later weer cancelled. Althans, dat is mijn ervaring.
Dude, doe ff normaal. Jij had exact hetzelfde gedaan. Ik had wat Saturn spellen + hardware. Jij bood daar een bedrag op. Iemand die ook aan het bieden was gaf aan dat je het voor een prikkie kocht. Ik wist de waarde van het pakket niet. Sorry, maar ik ga geen dief van mijn eigen portemonnee zijn. Heb em daarna op eBay aangeboden en via de mail aan een gast verkocht voor 100 euro meer dan jij bood.
@de rest: het is niet nodig om me te verdedigen, maar kan het niet laten
Mijn account @ eBay:
Rano82
Leden die positieve feedback hebben gegeven:
110
Leden die negatieve feedback hebben gegeven:
1*
Alle ontvangen positieve feedback:
148
Eat that!
*die gast die negatieve feedback is een kamikaze eBayer. Net nieuw geregistreerd, laat betalen en zeiken dat het pakketje niet binnen 2 werkdagen aankwam.