TK: New Astro City cab met vele extra's !!VERKOCHT !!

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Wed Jul 09, 2008 10:10

Ich will der aschenbecher! Ik weet niet of je het hele pakket overneemt muzzle, anders moet je ff die asbak aan mij verkopen :wink: . Laat het maar weten.

En ik vind trouwens dat Nozomi een van de meest begripvolle forums is samen met KC. Voor botte reacties verwijs ik graag naar NG.com. Af en toe ook wel heerlijk om te lezen vind ik, maar zoals het hier gaat is prima en m.i. is de reactie van Ken gewoon direct op de man af; lekker Rotterdams. Geen moeite mee hebben Muzzle, onbewust heeft het je die streep over doen gaan.

Ps: als je je 2slots los verkoopt (uit je oude kast), pm ook even. Maar eerst die asbak he :!:
Muzzle

Post by Muzzle » Wed Jul 09, 2008 10:15

Nou nee hoor, die opmerking van Ken heeft niets met mijn beslissing te maken. Laat dat heel duidelijk zijn.

Ik zit er ook niet mee ofzo, ik vind alleen dat je het beter anders kan zeggen, maargoed. Nogmaals, even goede vrienden. Het is alleen mijn goed recht om er ook op te reageren lijkt me. En dat heb ik ook netjes gedaan. Ik ga toch ook niet zomaar reageren in elk topic waar ik niets mee te maken heb om mijn mening te geven. Maarja, dat zal gewoon een verschil van karakter zijn. Dat is nogmaals ook niet erg en Ken mag dat best doen, maar dan kan je ook een reactie verwachten lijkt me :-). Laten we het niet groter maken dan het is, want ik heb er geen seconde mee gezeten ofzo.

Ik neem inderdaad het hele pakket over, maar ben best bereid om die asbak te verkopen eventueel.

Die 2 slots uit mijn oude kast is al verkocht. Ik moet nog even kijken wat ik met deze 4 slots ga doen verder. Maar ik vind het een beetje stom om nu al delen van het pakket door te gaan verkopen. Als alles bij mij staat dan stuur ik de mensen die interesse hebben in onderdelen van het pakket die ik niet ga gebruiken wel even een PM :-).
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Wed Jul 09, 2008 10:27

pm mij dan maar even over wat je moet hebben voor die 4 slots en de ashtray ajb, maar denk je dat je je neo cab kwijtraakt zonder board of game? Zul je er niet veel voor krijgen denk ik.
Muzzle

Post by Muzzle » Wed Jul 09, 2008 10:30

Ik hoef ook niet veel voor die oude cab. Heb al iemand die hem misschien wil voor een klein prijsje.

Ik weet nog niet zeker wat ik ga doen met die asbak en het MVS moederbord, maar als ik die 2 dingen wil verkopen zal ik jou de 1e optie geven ok?
almighty

Post by almighty » Wed Jul 09, 2008 10:34

Muzzle wrote:Ik hoef ook niet veel voor die oude cab. Heb al iemand die hem misschien wil voor een klein prijsje.

Gewoon op Marktplaats knallen en met een beetje geluk krijg je er nog een +/- 200 euro voor.
Het ding eet geen brood of je moet de centen nodig hebben.
ruderudie
Active Level:
Active Level:

Post by ruderudie » Wed Jul 09, 2008 10:34

Helemaal goed! Succes met de verkoop van de neo kast, hij is klaar voor een nieuwe arcade noob! Voor mij heeft ie in ieder geval de arcade koorts tot een hoogtepunt gebracht, behandel hem met respect en geef hem een goede nieuwe baas.....
Muzzle

Post by Muzzle » Wed Jul 09, 2008 10:35

Hij moet wel zsm weg wegens ruimtegebrek. 2 arcade cabs passen niet in mijn kamer. Ik hoef er dus ook de hoofdprijs niet voor. Heb al een koper, hij moet alleen nog opslagruimte vinden.
Post Reply