Nou nee hoor, die opmerking van Ken heeft niets met mijn beslissing te maken. Laat dat heel duidelijk zijn.
Ik zit er ook niet mee ofzo, ik vind alleen dat je het beter anders kan zeggen, maargoed. Nogmaals, even goede vrienden. Het is alleen mijn goed recht om er ook op te reageren lijkt me. En dat heb ik ook netjes gedaan. Ik ga toch ook niet zomaar reageren in elk topic waar ik niets mee te maken heb om mijn mening te geven. Maarja, dat zal gewoon een verschil van karakter zijn. Dat is nogmaals ook niet erg en Ken mag dat best doen, maar dan kan je ook een reactie verwachten lijkt me

. Laten we het niet groter maken dan het is, want ik heb er geen seconde mee gezeten ofzo.
Ik neem inderdaad het hele pakket over, maar ben best bereid om die asbak te verkopen eventueel.
Die 2 slots uit mijn oude kast is al verkocht. Ik moet nog even kijken wat ik met deze 4 slots ga doen verder. Maar ik vind het een beetje stom om nu al delen van het pakket door te gaan verkopen. Als alles bij mij staat dan stuur ik de mensen die interesse hebben in onderdelen van het pakket die ik niet ga gebruiken wel even een PM

.