Ja, maar dan mag je er wel een io/adaptor bij kopen (die zijn zeldzaam en erg duur) en dan ben je best vreemd bezig en dan speel je het op 15Khz, 480i.Ken wrote:Je kunt alle systemen op JAMMA aansluiten, alleen komen sommigen beter tot hun recht op een 31khz (Naomi, Atomiswave).
Naomi is wel JAMMA compatible.
15khz-jamma
31khz-geen specifieke plug, alles apart.
De Atomiswave heeft wel ingebouwd een jamma connector daarentegen.
Wat ik bedoel te zeggen is dat geen enkele cab met een jamma aansluiting zijn 31khz via jamma binnenkrijgt. als je een tri sync in een cab zet dan ben je er nog niet. Je hebt adapters voor controls en audio nodig. Volgens mij heet zo'n tri-sync wel een vga input toch?
Anyway dit is een 15khz jamma cab, daar gaat het om, en als iemand dan zegt jammer dat er geen tri sync in zit komt dat een beetje vreemd over.
Jij verkoopt een BMW 3-serie en dan zeg ik tegen jou: "Jammer dat er geen ferrari motor in zit". Er worden hier wel vaker sales threads geblokt. Nu ben ik aan de beurt. Ik vind zelf dat je in een sales thread geen negatieve shit moet posten tenzij je slechte ervaringen met de verkoper hebt en anderen wilt waarschuwen. Maar ja ik ben dankbaar voor dit forum, ik hoop alleen dat het bashen wat minder wordt. Ik kom ook op voor anderen. Ik heb het al bij anderen zien gebeuren. Gezeur over prijs enzo. Dit is precies hetzelfde. als 500 euro te duur is, zeg dat dan en waarom. als je een fiets koopt zeg je ook niet dat het jammer is dat het geen motor is.
vechten?