Gespot op EBay, Marktplaats, etc
Re: Gespot op EBay, Marktplaats, etc
161 zelfs. Maar die prijs is wel hoog hoor. Average prijs is echt geen 100 dollar. Meeste low end games kun je tussen 10 en 30 krijgen
Alhoewel ik tegenwoordig prijzen voorbij zie komen voor games waar ik ooit weinig voor betaald heb dat ik er bijna over denk om te verkopen.
Bijna heh, dat zal nooit gebeuren heheh
Alhoewel ik tegenwoordig prijzen voorbij zie komen voor games waar ik ooit weinig voor betaald heb dat ik er bijna over denk om te verkopen.
Bijna heh, dat zal nooit gebeuren heheh
Nog wat spul uit slagharen: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... e=lr&pos=4
Er komen er de komende weken nog een stuk of 60 bij, ben benieuwd wat er nog voor pareltjes tevoorschijn komen
RoOd wrote:Er komen er de komende weken nog een stuk of 60 bij, ben benieuwd wat er nog voor pareltjes tevoorschijn komen
hoe weet je dat?
waiwainl wrote:RoOd wrote:Er komen er de komende weken nog een stuk of 60 bij, ben benieuwd wat er nog voor pareltjes tevoorschijn komen
hoe weet je dat?
Ehhhh.. Omdat het in de advertentie staat misschien?
"Verder komen er nog ongeveer 60 arcade machines binnen in de aankomende 2 weken . Waaronder Sega L.A Machineguns . "
Hier iig de rest:
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... e=lr&pos=1
€7500 is het wat mij betreft niet waard maar wie ben ik.
P. 's. Van wie zijn die 2x typeX op mp dan?
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... e=lr&pos=1
€7500 is het wat mij betreft niet waard maar wie ben ik.
P. 's. Van wie zijn die 2x typeX op mp dan?

42 machines voor 7500.. Hmm.. Staan wel wat leuke dingen tussen. Route 66 dlx, confidential mission, Sega rally 2.. Jammer van de slechte foto's.
Dat is 180 euro per machine. Dat kan alleen maar een goede optie zijn!
Too much kiddy rides naar mijn mening..
Sure de sega spullen zijn mooi en brengen wat op, maar in welke staat zijn ze, hoeveel werk is er aan etc.
Vanuit zakelijk perspectief is 7.5k geen goede deal lijkt mij.
Sure de sega spullen zijn mooi en brengen wat op, maar in welke staat zijn ze, hoeveel werk is er aan etc.

ik zie wat skeeball en random bal spellen wat naar mijn mening oud ijzer is maar goed zal wel een liefhebber voor zijn. De staande arcade kasten zijn nagenoeg allemaal generieke jamma kasten zie ik op de foto's zoals een royal video. Enkele racers zijn wel aardig maar echt voor de liefhebbers.
Outrun2SP is wel nice. Enkele goede racers maar over algemeen niet exclusief ofzo. Toch al 5500 euro geboden. Is al ver boven wat ik zou geven. Je weet niet eens wat wel en niet werkt.
Outrun2SP is wel nice. Enkele goede racers maar over algemeen niet exclusief ofzo. Toch al 5500 euro geboden. Is al ver boven wat ik zou geven. Je weet niet eens wat wel en niet werkt.
Asure wrote:Too much kiddy rides naar mijn mening..
Exact dat Alex! Helemaal geen interessante deal. De helft kan zo naar de schroothoop en van de Sega kasten moet je nog maar hopen dat er geen werk aan zit. Zo te zien heeft opslag deze kasten geen goed gedaan. De enige waar ik voor Retro Planet echt interesse in zou hebben is de L.A. machineguns, dus als ik mag cherrypicken zou ik voor die gaan

Anunaki wrote:geeneens een OR2SP twin
Hehe, die lijkt me een aparte, vandaar

En het is geen originele OR2SP zo te zien
Cageman wrote:En het is geen originele OR2SP zo te zien
Precies, soort ombouw of zo.
Anunaki wrote::violin: ik ken iemand die nog een OR2 twin zoekt
Ik heb er eentje te koop, maar daar zit ene meneer Psykick nog tussen voordat jij een kans maakt ben ik bang

I know, gelukkig kan ik me zaterdag weer ff uitleven erop
- poekiepoekie
- Active Level:
Ja dat is bij mij om de hoek. Beetje krom beeld alleen 
Ohja en nu vraagt hij ineens €450 per stuk...

Ohja en nu vraagt hij ineens €450 per stuk...
Te duur, en krom beeld is common bij de 29e31s die daar in zit. Kut chassis om te fixen.

- sombetzki
- Active Level:
Is ook maar 1 naomi btw. Zelfde foto's in beide advertenties. Never 450 waard.
Vanmorgen ben ik in Slagharen wezen kijken, en niet alle kasten -van de foto's op marktplaats- waren aanwezig, maar zouden in de komende 2 weken moeten arriveren.
1 kast was aangesloten en speelbaar (G-Loc)
In principe zijn alle kasten per stuk te koop, behalve de Sega Rally twin kasten, hier had de verkoper er 2 van, echter 1 set was reeds verkocht, de coole topper is bij beide sets aanwezig.
LA machineguns heb ik van kleine afstand gezien, die stond achter de "tralies" was nog niet verkocht en beschikbaar.
De Outrun 2 kast is volgens mij wel dedicated, echter niet de rode versie die meer bekend is.
Van wat ik zo gezien heb, zit er wel werk aan de meeste kasten, maar daar zijn -naar mijn mening- de prijzen ook naar.
1 kast was aangesloten en speelbaar (G-Loc)
In principe zijn alle kasten per stuk te koop, behalve de Sega Rally twin kasten, hier had de verkoper er 2 van, echter 1 set was reeds verkocht, de coole topper is bij beide sets aanwezig.
LA machineguns heb ik van kleine afstand gezien, die stond achter de "tralies" was nog niet verkocht en beschikbaar.
De Outrun 2 kast is volgens mij wel dedicated, echter niet de rode versie die meer bekend is.
Van wat ik zo gezien heb, zit er wel werk aan de meeste kasten, maar daar zijn -naar mijn mening- de prijzen ook naar.
Snap wel dat dat in de weg staat ja