Al kan je ook op je PC zelf DC code schrijven
Gespot op EBay, Marktplaats, etc
Het share auctions/tips voor andere leden
Gaaf zeg, zo'n Dreamcast devkit!
- Dr Doggystyle
- Active Level:

Re: Het share auctions/tips voor andere leden
idd ik zag het ook gisteren. zitten nog meer vreemde dingen die ze verkopen in dat krantje 
op het forum staat een foto van DLX naast zo'n gedrocht in de mediamarkt.
Grijs gebied die 60-in-1...? Je kunt in ieder geval altijd het argument maken dat zelfs de mediamakrt ze verkoopt.
Grijs gebied die 60-in-1...? Je kunt in ieder geval altijd het argument maken dat zelfs de mediamakrt ze verkoopt.
- Dr Doggystyle
- Active Level:

Het share auctions/tips voor andere leden
Verrek - wel stuk goedkoper geworden van 1499 toen naar 999 nu 
Op de reclame verkopen ze ook all uggs. Je weet wel, die oerleleijke bontlaarsen waar eskimo's nog niet eens dood mee gevonden willen worden.
Volgens mij worden ze wel gek daar.
Volgens mij worden ze wel gek daar.
Da Dude wrote:Op de reclame verkopen ze ook all uggs.
Gezellig, even voor Uggs shoppen bij de Media Markt:
(bontkraag alert!)
http://www.dumpert.nl/mediabase/6623390 ... orlog.html
en
http://www.dumpert.nl/mediabase/6623371 ... actie.html
Ik schrik meer van het niveau van de reacties eronder altijd. Zwarte Piet, bontkragen etc. je kan dan altijd weer zien hoe extreem racistisch het gros toch is. Zitten best kernen van waarheden in, maar de verwoordingen en verwensingen zijn niet al te smakelijk.
Bovendien vind ik het erg grappig dat het nu sloeriesloffen zijn en je een tokkie bent, terwijl de mode is begonnen in de toplaag, de kakkers. Neemt niet weg dat het echt lelijke dingen zijn
Vrouwen, pfff....gaan we ze ooit begrijpen?
Bovendien vind ik het erg grappig dat het nu sloeriesloffen zijn en je een tokkie bent, terwijl de mode is begonnen in de toplaag, de kakkers. Neemt niet weg dat het echt lelijke dingen zijn
Vrouwen, pfff....gaan we ze ooit begrijpen?
Ik ben mn kat dankbaar dat die een keer uit protest over de uggs van mn vrouw gepist heeft.
Zo ken ik hem weer!
Zo ken ik hem weer!
Ja, die reacties zijn altijd heel debiel. Nu vind ik de term Zwarte Piet wel wat racistischer dan de term Bontkraag. Veel tokkies dragen nu eenmaal die bontkraagjes, of ze nou zwart, geel of wit zijn 
Klopt, ik bedoelde alleen niet de termen die racistisch zijn, maar het gevoel wat de onderwerpen op laat borrelen.
Ja, mee eens hoor. Wat dat betreft zie ik de gemiddelde Nederlander niet bepaald als een tolerant volk (onafhankelijk of dat nou naar allochtonen of autochtonen is), ondanks dat Nederland als land wel zo bekend staat. Leuk voorbeeld is ook hoe het er op de weg aan toe gaat. Niemand gunt elkaar ook maar 1cm ruimte.
Maar goed, we gaan wel errrrrg off-topic nu
Maar goed, we gaan wel errrrrg off-topic nu
Ja, ik vind UGGS gewoon lelijk.
Maar klopt, Nederlanders hebben altijd wel een mening/generaliseren of zeiken overal op. Maar dat is volgens mij mens eigen, en niet alleen bij Nederlanders
Maar klopt, Nederlanders hebben altijd wel een mening/generaliseren of zeiken overal op. Maar dat is volgens mij mens eigen, en niet alleen bij Nederlanders
- sombetzki
- Active Level:

Duitsers hebben hier geen last van hoor 
Nederland is nummer 1 klaagland, de Klage Landen zogezegd.
Interessant voor de PCE owners:
The db Grafx Booster TTP (Twin Turbo Power) is a sort of Turbo Booster clone but without the memory features; it strictly focuses on the A/V output of the TurboGrafx-16 and PC-Engine.
Both CVBS video and the pure SYNC signal are provided on the Genesis 2 A/V connector which should allow great compatibility with both pure SYNC and CSYNC televisions and YPbPr converters.

Komt uit in November
The db Grafx Booster TTP (Twin Turbo Power) is a sort of Turbo Booster clone but without the memory features; it strictly focuses on the A/V output of the TurboGrafx-16 and PC-Engine.
Both CVBS video and the pure SYNC signal are provided on the Genesis 2 A/V connector which should allow great compatibility with both pure SYNC and CSYNC televisions and YPbPr converters.

Komt uit in November
Grappig! Hoewel er ook al een mod is om RGB uit die witte PCE te krijgen via die EXT connector aan de achterkant.
Ik zal er eens aan denken als ik een hyperspin aanzet met een PCE emu 
Niet duur en inclusief magnetron