Feedback
Re: Feedback
+1 voor beau - goed verpakt!
- Dr Doggystyle
- Active Level:
+1 voor lorre001
gewoon top !
gewoon top !

+1 voor rklok - goed verpakt!
+1 voor Beau.
Helemaal top gegaan.
Helemaal top gegaan.
+1 voor Psykick.
Kan niks anders zeggen dan TOP, van A tot Z!
Bedankt Psykick!
Kan niks anders zeggen dan TOP, van A tot Z!
Bedankt Psykick!

Hele prettige deal gehad met dit nieuwe lid! Erg symphatieke kerel 

+1 voor Beau. Snelle verzending en een verpakking die niet kapot te krijgen was (en ook niet open
) perfect dus!

+1 voor Trol.
Goede communicatie, goed verpakt en snel verzonden.
Goede communicatie, goed verpakt en snel verzonden.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
+1 voor Ratson, bedankt.
- sombetzki
- Active Level:
+1 Ruderudie (sorry, bijna feedback vergeten!)
Heeft ST-V mobo van mij gekocht twee week geleden zonder een foto gezien te hebben. Goed van vertrouwen dus en snelle betaling! Top zaken mee gedaan!
Heeft ST-V mobo van mij gekocht twee week geleden zonder een foto gezien te hebben. Goed van vertrouwen dus en snelle betaling! Top zaken mee gedaan!
+1 voor Beau wederom. bedankt voor het vasthouden en de extra's :p
+1 voor Digital, super solid verpakt en bedankt voor het vasthouden :p
ik ben weer blij vandaag met alle pakjes
+1 voor Digital, super solid verpakt en bedankt voor het vasthouden :p
ik ben weer blij vandaag met alle pakjes
ZeMMiK, bedankt voor het brengen, en succes. Dikke +1.
+100 is meer op zijn plaats.
+100 is meer op zijn plaats.
-1 voor kaijuman.
Vroeg me of ik wat games on hold kon houden tot ie terug was van vakantie.
Vervolgens niks meer gehoord, pb gestuurd of hij ze nog wilde hebben. Zelfs een ruil voorgesteld tegen 1 van zijn dc shmups.
Geen reactie, is intussen meerdere malen online geweest. Berichtje met geen interesse meer is een kleine moeite lijkt mij.Voortaan hou ik voor mezelf bij wie zijn afspraken zonder berichtgeving niet nakomt.
Die personen hoeven ook niet meer te reageren in de toekomst. Ook niet via iemand anders, dat komt toch wel een x naar buiten en staat die persoon ook op de lijst.
Vroeg me of ik wat games on hold kon houden tot ie terug was van vakantie.
Vervolgens niks meer gehoord, pb gestuurd of hij ze nog wilde hebben. Zelfs een ruil voorgesteld tegen 1 van zijn dc shmups.
Geen reactie, is intussen meerdere malen online geweest. Berichtje met geen interesse meer is een kleine moeite lijkt mij.Voortaan hou ik voor mezelf bij wie zijn afspraken zonder berichtgeving niet nakomt.
Die personen hoeven ook niet meer te reageren in de toekomst. Ook niet via iemand anders, dat komt toch wel een x naar buiten en staat die persoon ook op de lijst.
+1 voor stevuns
Goede ruil gehad en nog een gratis Sony pvm 2130 met ab gratis als extraatje.
Bedankt kerel.
Goede ruil gehad en nog een gratis Sony pvm 2130 met ab gratis als extraatje.
Bedankt kerel.
Ratson wrote:-1 voor kaijuman.
Heb een PM gestuurd dat ie zsm moet reageren hier.
Ken wrote:Ratson wrote:-1 voor kaijuman.
Bedankt.
+1 Ratson! Was kort maar krachtig! Volgende keer koffie, bier van mij
Het weer en mijn kleine boef werkte een beetje tegen 

Ken wrote:Ratson wrote:-1 voor kaijuman.
Heeft mij inmiddels een pb gestuurd, besloten voor een 2nd chance te gaan.
Ik laat weten of het verder soepel verloopt.
Alsnog bedankt, Ken.
-1 Kaijuman
Op 13-15 Juli heb ik nav. dit topic zijn pcb en vastgesoldeerde verloopje naar rare pinout uitgezocht, en er een nettje Jamma adapter voor gebouwd, met led-voltmeter. Stekker van 5,-.. voltmeter van 2,50 en wat wires.. Arbeidsloon heb ik niet eens gerekend. Vriendendienstje. Opgestuurd, en gemaild dat hij voor een 10,- klaar was.
Dat doe ik dus niet weer. Op 18 Juli berichte Wilco terug dat hij e.e.a. had ontvangen, en na de vakantie wel even zou betalen. Toen ik zag dat hij weer actief op het forum was, en nog geen moeite had gedaan om ff over te boeken maar eens gemaild. Inmiddels weer 3 mails verder maar het lijkt erop dat hij mijn mails niet eens leest. Toch maar eens verder gezocht:
Oplichting, Transformers, Wilco Stap, Kaijuman
@Ratson ik zou deze gast geen _ene_ cent betalen, er zijn nog mensen die op hun transformers wachten..
@Wilco: Protip, beter betaal je mij die 10 euro, anders brand ik je ook op je andere plekjes (forums, werkgever, enzovoort.) helemaal af. Ik heb het niet zo op oplichters namelijk.
Op 13-15 Juli heb ik nav. dit topic zijn pcb en vastgesoldeerde verloopje naar rare pinout uitgezocht, en er een nettje Jamma adapter voor gebouwd, met led-voltmeter. Stekker van 5,-.. voltmeter van 2,50 en wat wires.. Arbeidsloon heb ik niet eens gerekend. Vriendendienstje. Opgestuurd, en gemaild dat hij voor een 10,- klaar was.
Dat doe ik dus niet weer. Op 18 Juli berichte Wilco terug dat hij e.e.a. had ontvangen, en na de vakantie wel even zou betalen. Toen ik zag dat hij weer actief op het forum was, en nog geen moeite had gedaan om ff over te boeken maar eens gemaild. Inmiddels weer 3 mails verder maar het lijkt erop dat hij mijn mails niet eens leest. Toch maar eens verder gezocht:
Oplichting, Transformers, Wilco Stap, Kaijuman
@Ratson ik zou deze gast geen _ene_ cent betalen, er zijn nog mensen die op hun transformers wachten..
@Wilco: Protip, beter betaal je mij die 10 euro, anders brand ik je ook op je andere plekjes (forums, werkgever, enzovoort.) helemaal af. Ik heb het niet zo op oplichters namelijk.

Hmm dit is niet best. Zijn verkooptopic is tot nader order gesloten en ik heb wederom een PM gestuurd met het verzoek hier te reageren op de 2e -1 in 24 uur.