Feedback

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Feedback

Post by Cageman » Mon Apr 21, 2014 13:13

ChapDDR wrote:Neutrale feedback voor BJT.

Je mag best een -1 geven hoor. Uit je verhaal hierboven verdient de verkoper geen neutral feedback, imo.

Dusss... BJT: wat is je antwoord? Verblijdt ons met positief nieuws!
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Re: Feedback

Post by Ken » Mon Apr 21, 2014 13:13

Wat is hier precies neutraal aan? Toch gewoon een zeer negatieve ervaring? Niet goed bjt, beter ga je dit fixen want het kan echt niet als alles zo blijkt te zijn zoals Chap het stelt. Graag een antwoord en uitleg.
User avatar
ChapDDR
Active Level:
Active Level:
Posts: 951
Joined: Thu Aug 30, 2012 19:59
Location: Utrecht

Re: Feedback

Post by ChapDDR » Mon Apr 21, 2014 13:15

Ik dacht dat -1 echt voor als je niks hebt ontvangen of kaput is maar ik heb het al aangepast.
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
User avatar
sombetzki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1565
Joined: Fri Feb 26, 2010 11:21
Location: Siddeburen, The Netherlands
Contact:

Re: Feedback

Post by sombetzki » Mon Apr 21, 2014 15:30

+1 voor Ratson!
2 cave games ontvangen voor de 360 in nette staat en prima verpakt!
Thanks!
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Re: Feedback

Post by Ratson » Mon Apr 21, 2014 17:18

+1 sombetzki. Snelle betaling.
Sorry maar was de tracking vergeten te sturen.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Feedback

Post by Psykick » Mon Apr 21, 2014 18:55

Ik vind het overigens wel apart dat er een negative feedback hier komt van een deal op Ebay.
Dan kunnen we wel alles gaan linken. Op zich goed dat je het meld, maar ik weet niet of dit hier dan hoort.
User avatar
sombetzki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1565
Joined: Fri Feb 26, 2010 11:21
Location: Siddeburen, The Netherlands
Contact:

Re: Feedback

Post by sombetzki » Mon Apr 21, 2014 19:54

Ratson wrote:+1 sombetzki. Snelle betaling.
Sorry maar was de tracking vergeten te sturen.


np, veilig aangekomen ja ;)
User avatar
sombetzki
Active Level:
Active Level:
Posts: 1565
Joined: Fri Feb 26, 2010 11:21
Location: Siddeburen, The Netherlands
Contact:

Re: Feedback

Post by sombetzki » Mon Apr 21, 2014 19:56

Psykick wrote:Ik vind het overigens wel apart dat er een negative feedback hier komt van een deal op Ebay.
Dan kunnen we wel alles gaan linken. Op zich goed dat je het meld, maar ik weet niet of dit hier dan hoort.


Mwah, als het gaat om een member vind ik dat wel kunnen.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Feedback

Post by Cageman » Mon Apr 21, 2014 19:59

Ja, ik vind dat ook wel o.k. hoor. Juist wel goed om dat soort input hier ook te hebben. Ik snap psykick ook wel; EBay heeft een eigen feedbacksysteem natuurlijk.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Feedback

Post by Cageman » Mon Apr 21, 2014 21:13

Account van BJT is op verzoek van BJT zelf verwijderd, inclusief posts.

Voor wie hem nog wil contacten om zaken af te handelen, PM me even; dan verstrek ik zijn E-Mail adres.
User avatar
Asure
Active Level:
Active Level:
Posts: 628
Joined: Sat Apr 20, 2013 16:12
Location: It's grim up north!

Re: Feedback

Post by Asure » Mon Apr 21, 2014 21:28

Kunnen we even de hele ebay listing buiten beeld houden, want dat staat los van de aankoop die Chap buiten ebay om gedaan heeft. Ik denk dat iedereen wel weet dat BJT never nooit met PostNL verstuurt vanwege negatieve ervaringen.(Hoe de verkoper verstuurt, lijkt me zijn eigen keuze, dat kun je niet afdwingen.)

Wat we allemaal denk ik wel kunnen aannemen (en ik gooi hier niet met modder, dit is een feit) is dat de kans groot is dat er tijdens het tot stand komen van de deal door de koper flink onderhandeld is over de prijs. Als er dan niet duidelijke afspraken zijn over de koop, kunnen er makkelijk misverstanden ontstaan.
(Ik kan met voorstellen dat bijvoorbeeld woordgebruik als "goedkoop moederbordje" of "ik wil graag dat B bord" icm een laag prijsvoorstel tot deze situatie heeft geleid, maar ik ken niet alle feiten.)

+1 BJT Voor Metal Slug X nog trouwens!

Edit: WTF?
Last edited by Asure on Mon Apr 21, 2014 21:33, edited 1 time in total.
Image
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Feedback

Post by Cageman » Mon Apr 21, 2014 21:32

Niemand buiten chap en BJT kunnen vertellen hoe het precies zit. ChapDDR heeft zijn verhaal gedaan, BJT werd de vraag gesteld hoe het verhaal er van zijn kant uitziet. Zijn besluit was om een PM naar de admins te sturen om zijn account+posts weg te halen. We hebben hem nog een paar keer een PM gestuurd, maar hij was verder niet bereid inhoudelijk te antwoorden. Daarom zijn verzoek ingewilligd en account+posts verwijderd.
User avatar
ChapDDR
Active Level:
Active Level:
Posts: 951
Joined: Thu Aug 30, 2012 19:59
Location: Utrecht

Re: Feedback

Post by ChapDDR » Mon Apr 21, 2014 21:53

Over de prijs is niet echt onderhandeld (ik ben op zijn eerst aanbod ingegaan) en daarnaast had hij dan beter met mij kunnen overleggen over hoe het dan afgehandeld moest worden i.p.v. gewoon opsturen met DHL. Ik snap dat er misverstanden over de inhoud van de bestelling kunnen voorkomen maar iig een reactie terug na meerdere mailtjes kan ook tot een oplossing leiden (stel dat hier een misverstand zou zijn geweest).

Maarja...
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
stevuns
Active Level:
Active Level:
Posts: 506
Joined: Thu Jul 28, 2011 20:57

Re: Feedback

Post by stevuns » Tue Apr 22, 2014 11:37

Jammer dit...Vind het jammer dat hij er voor kiest om weg te gaan... Heb op de beurs in Apeldoorn nog gezellig gepraat met BJT en eigenlijk altijd wel goede deals met hem gehad... Hij heeft trouwens wel gelijk dat hij voor DHL kiest. Grote kans dat zo'n cps 2 stuk gaat met Postnl..
Over de rest doe ik geen uitspraak( gaat me niks aan), maar het is gewoon zonde dat het zo moet :(
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: Feedback

Post by cthulhu » Tue Apr 22, 2014 12:26

stevuns wrote:Jammer dit...Vind het jammer dat hij er voor kiest om weg te gaan. Eigenlijk altijd wel goede deals met hem gehad.


+1

Hij heeft trouwens wel gelijk dat hij voor DHL kiest. Grote kans dat zo'n cps 2 stuk gaat met Postnl.


DHL is betrouwbaarder dan Postnl en vaak nog goedkoper ook. Ik gebruik tegenwoordig alleen maar DHL(FORYOU) als ik iets moet verzenden.
Last edited by cthulhu on Tue Apr 22, 2014 13:24, edited 1 time in total.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Feedback

Post by Cageman » Tue Apr 22, 2014 12:27

Stomme vraag, maar hoe werkt DHL ForYou eigenlijk? Moet je het dan afgeven? Of halen ze het bij je op?

*ik weet het, ik ben te lui om te zoeken*
User avatar
ChapDDR
Active Level:
Active Level:
Posts: 951
Joined: Thu Aug 30, 2012 19:59
Location: Utrecht

Re: Feedback

Post by ChapDDR » Tue Apr 22, 2014 13:05

Volgens mij moet je zelf de sticker uitprinten, er op plakken en dan bij een DHL-servicepunt afgeven.

Ik heb zelf geen slechte ervaringen met PostNL maar juist met DHL :/
Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
User avatar
cthulhu
Active Level:
Active Level:
Posts: 1664
Joined: Wed Dec 17, 2008 21:56
Location: Dordrecht

Re: Feedback

Post by cthulhu » Tue Apr 22, 2014 13:27

Cageman wrote:Stomme vraag, maar hoe werkt DHL ForYou eigenlijk? Moet je het dan afgeven? Of halen ze het bij je op?

*ik weet het, ik ben te lui om te zoeken*


Zelf de barcode uitrinten en op de doos plakken en naar servicepunt brengen. Het tracken via DHLFORYOU (voor verzenden binnen Nederland) is veel gedetailleerder dan die van PostNL, maar soms duurt het wat langer eer een pakket is afgeleverd op de plaats van bestemming. Tot nu toe nog nooit problemen mee gehad.
User avatar
Da Dude
Active Level:
Active Level:
Posts: 5449
Joined: Mon Jan 17, 2011 23:27
Location: Netherlands
Contact:

Re: Feedback

Post by Da Dude » Tue Apr 22, 2014 14:33

Ik met Post.nl 2x, maar dat op +100 pakketten mag ik niet klagen.
De ene stond 2 weken op een tafel omdat de verzendsticker er af was, en dan kunnen ze daar blijkbaar niks meer, en een 2e keer, dat ze de doos 2weken op de kar "ophalen" hadden gezet ipv verzenden. Nouja, kan gebeuren, en ze vond het zo erg, ok heb 2 mooie sigaren als excuses gekregen.

Beide zijn alsnog aangekomen.
User avatar
Cageman
Active Level:
Active Level:
Posts: 5044
Joined: Wed May 27, 2009 20:17
Location: Netherlands, Breda

Re: Feedback

Post by Cageman » Tue Apr 22, 2014 19:34

Thanks voor de info. Ik heb zelf ook nooit problemen gehad met postnl. Maar ik verstuur ook niet zo bar veel.
User avatar
Mart
Active Level:
Active Level:
Posts: 498
Joined: Mon Mar 23, 2009 09:21

Re: Feedback

Post by Mart » Wed Apr 23, 2014 09:25

Het allerbelangrijkste vind ik dat PostNL het bij de eerste levering al meteen bij de buren afgeeft. Dat doen die andere bezorgdiensten niet en dat haat ik. Ik ben heel weinig thuis en dan moet ik met die lui gaan bellen voor een nieuwe afspraak of een ander bezorgadres. En als je dat niet optijd doet gaat het terug naar de verzender. Nu maakt het niet uit wanneer ik thuis kom en ligt het gewoon heel handig 1 deur verderop.
DLX

Re: Feedback

Post by DLX » Wed Apr 23, 2014 09:30

Mart wrote:Het allerbelangrijkste vind ik dat PostNL het bij de eerste levering al meteen bij de buren afgeeft. Dat doen die andere bezorgdiensten niet en dat haat ik. Ik ben heel weinig thuis en dan moet ik met die lui gaan bellen voor een nieuwe afspraak of een ander bezorgadres. En als je dat niet optijd doet gaat het terug naar de verzender. Nu maakt het niet uit wanneer ik thuis kom en ligt het gewoon heel handig 1 deur verderop.


Dat ligt aan je bezorger, niet aan postnl. Met een beetje pech ben je een week verder :)

Edit; bij mij geven het standaard ergens aan de buren, ook al ben ik toevallig thuis en zit ik te wachten :P
User avatar
Ratson
Active Level:
Active Level:
Posts: 1699
Joined: Sun Jan 18, 2009 14:48
Location: Dordrecht

Re: Feedback

Post by Ratson » Wed Apr 23, 2014 10:04

+1 wibraman. PC engine is nu weer wat completer :)
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Re: Feedback

Post by RoOd » Fri Apr 25, 2014 08:59

+1 Jinxz voor de joystick harnas

ik weet niet meer welk bedrijf het vroeger was met de slogan maar nu geld het voor hem: snel safe en simpel.

thanks!
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
ElPancho
Active Level:
Active Level:
Posts: 1290
Joined: Fri Apr 11, 2008 07:18

Re: Feedback

Post by ElPancho » Fri Apr 25, 2014 09:03

pin pin pin pin pin pin

/jaren80pavlovreactie
Team 15 kHz
Post Reply