Na vele jaren overweeg ik alles wat ik nog heb aan arcade goodies toch de deur uit te doen. Dat is mijn NAC met name; dat is meer een museumstuk geworden en ik denk echt dat iemand anders er veel meer uithaalt dan ik. Deze zomer gaan we weer verhuizen en ik denk niet dat ik hem nog een keer mee wil nemen maar iemand anders beter kan doen waar ie voor bedoeld is, namelijk gamen. Heb hem al een jaar of 15, zelf via AO geïmporteerd nog destijds uit Japan. Mooi ding, met prima beeldscherm. Kan er uiteraard wat foto’s van maken bij interesse.
Lang niet gepost op het forum ook maar toch eerst even hier een pols of iemand misschien op zoek is. Verder heb ik ook nog wat CPS2 liggen, een Final Fight, Sunset Riders en wat generic multi zooi. Mocht iemand op zoek, ik hoor het graag. Ga ook even checken voor een richtprijs dan.
Sega New Astro City interest check
Re: Sega New Astro City interest check
Hey Rudie,
Games heb ik wel interesse in. Als je mij laat weten wat je hebt en wat voor prijs je in gedachte hebt kunnen wij misschien wat rochelen
Groet,
Pieter
Games heb ik wel interesse in. Als je mij laat weten wat je hebt en wat voor prijs je in gedachte hebt kunnen wij misschien wat rochelen

Groet,
Pieter
Hallo Rudie
games kunnen mij ook interesseren. Ik wacht op uw lijst en de voorgestelde prijzen.
Groet.
Froed
games kunnen mij ook interesseren. Ik wacht op uw lijst en de voorgestelde prijzen.
Groet.
Froed
Thnx guys; Bastiaan heeft aangegeven interesse te hebben in de NAC dus ga eerst even met hem bekijken of we tot iets kunnen komen.
Beetje laat, maar heb ook interesse, mocht er nog wat over zijn straks 

Cab is verkocht 

En Final Fight hangt nu in mijn cab 

Haha, ja klopt het is allemaal best snel gegaan toch nog
…. Heb nu nog een SFZ2alpha b board liggen, Sunset Riders board en een paar van die multi’s. En misschien nog een 1slotter met unibios en multicart maar die heb ik nog even on hold nu. Daarna nog even door een doos heen met wat rommeltjes en dan is het echt op