TK: Gradius Pachislo
TK: Gradius Pachislo
Voor de Konami/Gradius fans: perfect werkende Pachislo met Gradius als thema.
Kast is aangepast voor 220v, en heeft een extra volumeregeling zodat je hem lekker zacht kunt zetten (ze kunnen normaal alleen hard, heel hard, en oorverdovend hard).
Je krijgt er een berg Japanse tokens bij, genoeg om de machine helemaal te vullen (stuk of 300 denk ik).
Staat ook op MP. Check daar de foto's even. Photobucket staat geen directe links meer toe: http://link.marktplaats.nl/m1185155813
Prijs : 260 euro
Kast is aangepast voor 220v, en heeft een extra volumeregeling zodat je hem lekker zacht kunt zetten (ze kunnen normaal alleen hard, heel hard, en oorverdovend hard).
Je krijgt er een berg Japanse tokens bij, genoeg om de machine helemaal te vullen (stuk of 300 denk ik).
Staat ook op MP. Check daar de foto's even. Photobucket staat geen directe links meer toe: http://link.marktplaats.nl/m1185155813
Prijs : 260 euro
Re: TK: Gradius Pachislo
Looks cool, vind het alleen ZOOOOOOOO jammer dat Konami al hun IP's volledig door de stront heen trekken met dit soort dingen
Laat anderen die WEL willen er toffe games van maken
Als groot Konami fan kan ik wel
van hun huidige beleid 

Laat anderen die WEL willen er toffe games van maken

Als groot Konami fan kan ik wel

--------------------------------
Failed to see the Oblivious

Dank voor de off-topic vervuiling van deze sales thread, Kaneda. Wat heb ik hier nou aan.
- poekiepoekie
- Active Level:
Geinig "speelgoed", uit nieuwsgierigheid: lijkt niet zo groot te zijn,wat zijn ongeveer de afmetingen van dat ding?
Gruwelijk gaaf ding!! GLWS
poekiepoekie wrote:Geinig "speelgoed", uit nieuwsgierigheid: lijkt niet zo groot te zijn,wat zijn ongeveer de afmetingen van dat ding?
Ongeveer 81 x 48 x 33 (h x b x d, in cm).
Inderdaad niet zo heel groot. Weegt een kilo of 30 denk ik.
Cageman wrote:Dank voor de off-topic vervuiling van deze sales thread, Kaneda. Wat heb ik hier nou aan.
Mijn welgemeende excuses

Had totaal niet de intentie om te vervuilen, ik had deze devices nog niet eerder gezien van Konami namelijk, dus was meer een ondoordachte reactie.
Honto ni gomen ne - 本当ã«ã”ã‚ã‚“ã。ã»ã‚“ã¨ã†ã«ã€€ã”ã‚ã‚“ã。

Flinke pricedrop
Verkocht
- Sp33dFr34k
- Active Level: