Ben op zoek naar een Dreamcast Broadband adapter (artikel HIT-0400).
Regio is onbelangrijk, deze zouden regiovrij moeten zijn als het goed is....
[Gezocht] Dreamcast Broadband adapter
Re: [Gezocht] Dreamcast Broadband adapter
Zo zeldzaam als hobbelpaardenpoep die dingen
Cageman wrote:Zo zeldzaam als hobbelpaardenpoep die dingen
Prachtig comment

Heel motiverend, eens kijken of ik er zo een kan vinden en anders staan er ook 10+ van die dingen op eBay (zwaar overpriced natuurlijk)

Ja, precies.. de exemplaren die wel te koop zijn worden voor (te?) veel geld verkocht. Prijs is ook wat omhoog geschoten toen bekend werd dat je er GDROMs mee kon dumpen.
Zag van de week 2 stuks die weggingen voor net iets meer dan €100 op eBay, maar er staan er meerdere op variërend van €130 to €300+
Mijn bedoeling is idd ook om zelf GDROMs te gaan dumpen voor exacte 1:1 games op mijn GDEMU, beter dan allemaal die gecomprimeerde CDI dumps...
Mijn bedoeling is idd ook om zelf GDROMs te gaan dumpen voor exacte 1:1 games op mijn GDEMU, beter dan allemaal die gecomprimeerde CDI dumps...

- sombetzki
- Active Level:
PascalP wrote:Zag van de week 2 stuks die weggingen voor net iets meer dan €100 op eBay, maar er staan er meerdere op variërend van €130 to €300+
Volledige GDI dumps hier;
http://www.theisozone.com/downloads/dre ... mcast-gdi/
Zijn daarnaast ook genoeg andere bronnen voor goede volledige GDI's te vinden, no need om het zelf te doen.
Ben al een aantal dagen bezig om van bovengenoemde site te downloaden, 1 download per keer tegen tergend trage snelheid...
Probeer hier nu dus al zoveel mogelijk GDI's binnen te trekken, maar helaas is de library niet compleet.
Als je nog andere goede (GDI) bronnen hebt, hoor ik het graag, via PM dan uiteraard
Probeer hier nu dus al zoveel mogelijk GDI's binnen te trekken, maar helaas is de library niet compleet.
Als je nog andere goede (GDI) bronnen hebt, hoor ik het graag, via PM dan uiteraard