Feedback
Re: Feedback
Nog een +1 voor sphere 

Feedback
+1 voor cthulhu. Goede communicatie en vlotte verzending, top!
+1 voor Machello. Snelle betaling en zeer goede communicatie. Veel plezier!
- poekiepoekie
- Active Level:
+1 voor NeTaXe (naomi 2 bios) echt een zeer toffe en snelle member
+1 voor sparky. Weer 3 stuks in de mvs familie, weer genoeg te doen van het weekend.
en +1 voor Xp43, prettige deal!
+1 voor PascalP
- d
- Active Level:
+2 voor Psykick, 2 Battle Gear 3 twins
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
+2 voor Daniel, zie boven 

Kent iemand toevallig "Theoldbus" (Andrew) van UKVAC.com? Misschien verbonden met Electrocoin (een bedrijfje in de UK).
Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T.
Alle info is welkom!
Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T.

Alle info is welkom!
+1 voor Psykick voor asterix. Een blije grote jongen en
een blije kleine jongen.
een blije kleine jongen.
waiwainl wrote:Kent iemand toevallig "Theoldbus" (Andrew) van UKVAC.com? Misschien verbonden met Electrocoin (een bedrijfje in de UK).
Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T.![]()
Alle info is welkom!
Nog steeds niet binnen?
The Future Is Now...
NeTaXe wrote:waiwainl wrote:Kent iemand toevallig "Theoldbus" (Andrew) van UKVAC.com? Misschien verbonden met Electrocoin (een bedrijfje in de UK).
Ik heb een PCB gekocht van hem, maar na een maand nog niets binnen, steeds van alles aan de hand, krijg geen track&trace code, trage communicatie, beweerde begin deze week dat de PCB weer terug gestuurd was (terwijl daarvoor het pakketje in Zwanenburg lag volgens hem (=kan de Schiphol douane zijn)) en nu is de PCB weer 'onderweg'. Maar nog steeds geen T&T.![]()
Alle info is welkom!
Nog steeds niet binnen?
Nee

Enige plus punt is dat ik vandaag ineens een T&T email kreeg van een UK EMS transporter - lijkt er op dat ie hem nu pas op de post heeft gedaan (hoop ik).
Ik kom weer even klagen of zelfs een beetje zeiken:
-1 Voor Jinxz
Reeds alweer 7 weken niks gehoord over mijn bestelling van Jinxz.
Is dit de tijd om pissig te worden, of is dit gewoon de acceptabele norm hier?
-1 Voor Jinxz
Lihinian wrote:Ik kom weer even klagen of zelfs een beetje zeiken:
-1 Voor Jinxz
"Gewoon de acceptabele norm hier" klinkt een beetje als nagels op een schoolbord. Maar goed, het zal wel te maken hebben met het feit dat je hier nog niet zo lang rondloopt. Bijna iedereen kent Jinxz en vaak ook nog persoonlijk en weet dat hij gewoon goede handel doet. Kan me niet voorstellen dat hij al zeven weken niets van zich laat horen. Probeer nog eens een mail of een PM hier en als het dan na een paar dagen nog steeds stil is even laten weten.
+1 probeer hem ff te bereiken
nooit troubles met hem
nooit troubles met hem
- poekiepoekie
- Active Level:
+1 voor PascalP
Ik bedoelde meer als in, hij heeft hier toch een gouden reputatie, waar ik wel blind in kon vertrouwen dacht ik. Dus ja, die reputatie, daar schop ik dus ff tegen aan.
Meerdere berichten zijn al verstuurd, inc naar zijn shadaloo website enquiry form.
En dan heb ik het ook over weken geleden, en onlangs een week terug.
Zijn directe email heb ik niet, wellicht dat iemand die ff kan PMen.
In ieder geval thanks voor jullie hulp.
Tot zover mijn feedback...
Meerdere berichten zijn al verstuurd, inc naar zijn shadaloo website enquiry form.
Lihinian wrote:Ik bedoelde meer als in, hij heeft hier toch een gouden reputatie, waar ik wel blind in kon vertrouwen dacht ik. Dus ja, die reputatie, daar schop ik dus ff tegen aan.
Jinxz is een top gozer, maar kan af en toe wat afwezig zijn in de communicatie

Hij is misschien iets te druk.
Vraag anders even zijn telefoonnummer, dan kan je hem daarna bellen/appen.
En nee, als je zakelijk met elkaar bezig bent is het niet de norm wat mij betreft.
Thanks Waiwai, dat is een goed idee.
Heeft iemand zijn nummer, stuur me ff een pm
Heeft iemand zijn nummer, stuur me ff een pm