Feedback
Re: Feedback
+1 voor poekiepoekie voor de Saturn verleng kabel (gratis!)
- poekiepoekie
- Active Level:
no problem, you're welcome 

+1 voor Oldschool.
+1 voor old school! Thanks voor de poster, hij ziet er inderdaad veel beter uit IRL dan op de foto 

Cabs: Vewlix L AMI
1CC: Batsugun SE 1-loop, Overtop, Drift Out!
+1 voor DaDude, snel, duidelijk en goede hulp. Thanks Robin! 

-999999 voor Loempiavreter (Ik weet niet of die ook op Nozomi ooit actief was)
Battle Circuit gekocht, deed het niet en terug opgestuurd. Bij hem deed die het wel en hij zou mij het geld terug storten. Dit was begin juli. Tot een maand geleden kreeg ik steeds uitstel reacties omdat die in geld nood zat. Nu vond ik het genoeg geweest en krijg ik gewoon geen reacties meer op mijn PM's. Ik heb al aangifte gedaan en probeer contact met hem te krijgen maar helaas. Niks van deze gast kopen dus!
Battle Circuit gekocht, deed het niet en terug opgestuurd. Bij hem deed die het wel en hij zou mij het geld terug storten. Dit was begin juli. Tot een maand geleden kreeg ik steeds uitstel reacties omdat die in geld nood zat. Nu vond ik het genoeg geweest en krijg ik gewoon geen reacties meer op mijn PM's. Ik heb al aangifte gedaan en probeer contact met hem te krijgen maar helaas. Niks van deze gast kopen dus!
ChapDDR wrote:-999999 voor Loempiavreter (Ik weet niet of die ook op Nozomi ooit actief was)
blijft vervelend als iemand niet duidelijk maakt waarom, hoe en wat. Hij is hier voor het laatst in maart geweest, wellicht ook andere fora nog even checken of daar iemand geld terug moet krijgen nog.
+100 voor Cageman voor de supermooie race cab inclusief bezorging en opbouw. Hartstikke bedankt !!!
Geen dank! Dikke +tig terug aan Michaelm! Was een leuk middagje, en de cab staat op een prachtig plekje nu!
Ik was trouwens ook erg onder de indruk van je Egret + PCB collectie. Gaaf om te zien!
Ik was trouwens ook erg onder de indruk van je Egret + PCB collectie. Gaaf om te zien!
Plus 1 PascalP! Goed verpakt en bedankt!
Heb m'n geld terug van loempiavreter.
Edit: Alweer opgelost!
Last edited by Lihinian on Thu Nov 12, 2015 16:20, edited 1 time in total.
+1 voor DaDude, die Pioneer krijgt weer een mooi plekje 
+1 voor Retrocab, vette kast voor een nette prijs, Thnx!
+1 voor Mustbedreaming, Atomiswave cab voor een zeer nette prijs, Thnx!

+1 voor Retrocab, vette kast voor een nette prijs, Thnx!
+1 voor Mustbedreaming, Atomiswave cab voor een zeer nette prijs, Thnx!
Lihinian wrote:Iemand iets van Jinxz gehoord?
Ik heb nu al een maand niks van hem gehoord.
Hij was bezig 2 sticks + een hoop kabels voor me te bouwen, en het geld had ik alvast deels overgemaakt.
Heb het idee dat er misschien iets mis is met mijn inbox. Waardoor ik niet bereikbaar ben ofzo?
Ik heb dus al een maand niks vernomen, en geen reactie op mijn pm's gehad. Dus hoopte dat misschien deze weg iets oplevert.
Maak je niet druk komt goed

Jinxz heeft me inmiddels gecontacteerd. Thumbs up!
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Een dikke +1 voor Netaxe, hij is een held! 

+1 voor Psykick, Ik kom hem graag snel bewonderen terwijl ik "met de vlam in de pijp" zing
-
- Active Level:
+1 voor Psykick!
+1 voor Joeks, SLG is binnen
ik quote even mijn vader: er is een grote doos met een heel klein printplaatje binnen gekomen met heel veel verpakkingsmateriaal. Klopt dat wel? moet ik fotos sturen???
Hij neemt de pakketjes heel serieus
ik quote even mijn vader: er is een grote doos met een heel klein printplaatje binnen gekomen met heel veel verpakkingsmateriaal. Klopt dat wel? moet ik fotos sturen???
Hij neemt de pakketjes heel serieus

Sp33dFr34k wrote:Een dikke +1 voor Netaxe, hij is een held!
Same here, keurige reparatie uitgevoerd aan een board!

en een +1 voor Sphere voor wederom een fijne deal 

+1 voor r2-D2 zondag geld overgemaakt dinsdag al in huis. Bedankt voor shock troopers
ga hem van het weekend flink spelen.
ga hem van het weekend flink spelen.