zoek super gun japan
zoek super gun japan
hallo ik zoek een super gun uit japan met een rgb stekker zodat hij op nederlandse scart past. bij voorbeeld sigma!
Re: zoek super gun japan
Hoeft niet uit japan te komen hoor. Dit is een goeie: http://arcadeforge.net/Supergun-MAK-Str ... e::74.html
nee dat is zo ik wil een waarbij de joy sticks en alles in de zelfde kast zitten en niet losse print plaat zo als bij de MAK dus
zoek super gun japan
Je kan hem ook zelf ergens inbouwen als je wilt.
Hij werkt goed.
Hij werkt goed.
ik kan dat niet zelf doen hij zal wel goed werken ik zoek iets dat ik niet zelf hoef te bouwen
De sigma staat ook op die pagina.
Als er hier niemand reageert zou je op Marktplaats of eBay kunnen kijken.
Als er hier niemand reageert zou je op Marktplaats of eBay kunnen kijken.
bij het voorbeeld was hdmi vga het model van hoe het er uit ziet klopt wel ebay ga ik proberen bedankt daar staan ze op ik wist niet dat ze zo duur zijn zoveel geld heb ik niet
shootem wrote:bij het voorbeeld was hdmi vga het model van hoe het er uit ziet klopt wel ebay ga ik proberen bedankt daar staan ze op ik wist niet dat ze zo duur zijn zoveel geld heb ik niet
misschien wordt het tijd om een "Playworks knutsel en soldeermiddag voor beginners" in het leven te roepen.
Samen werken aan een betere arcade toekomst.
zoek super gun japan
En daarom is zo'n arcadeforge ook perfect. Je koopt een PS1 -> Neogeo converter eraan ($18) en je kan je cheap ass/overpriced psx-compatibel arcade stick uitstekend gebruiken!
Ben je voor 100 euro klaar. Hoop lol en betere setup.
Ben je voor 100 euro klaar. Hoop lol en betere setup.