Gezocht: Playstation 3
Gezocht: Playstation 3
Iemand geupgrade naar een Playstation 4 en waarvan zijn Playstation 3 stof ligt te happen?

Re: Gezocht: Playstation 3
Ik heb een Japanse 60GB FAT (met volledige backwards compatibility) en een Europese 60GB FAT (met een lage firmware, dus geschikt voor custom firmware) staan waar ik wel afstand van wil nemen. Ik heb mij nog niet verdiept in de waarde van deze twee, maar mocht je interesse hebben in één van deze twee dan kunnen we kijken wat een eerlijke prijs is.
edit; als je deze in je vewlix wilt plaatsen kan je het beste voor een NTSC model gaan, heb nog een geschikte VGA-kabel hiervoor.
edit; als je deze in je vewlix wilt plaatsen kan je het beste voor een NTSC model gaan, heb nog een geschikte VGA-kabel hiervoor.
S-E-G-A 

en je verdiepen in de HDCP handshake tussen de Vewlix F en PS3. Volgens mij heb je een HDfury nodig om het werkend te krijgen. Ik heb wel eens te horen gekregen dat het werkt maar heb gemengde ervaring zonder HDfury.
Thanks! PS3 gaat niet in de Vewlix, maar ik wil het voor mijn Playseat setup gebruiken 
Ik zag Daytona HD ook als download in de Playstation Store, dat wil ik ook wel uittesten heheh

Ik zag Daytona HD ook als download in de Playstation Store, dat wil ik ook wel uittesten heheh

ps3 kan in Vewlix F zonder HDFury, althans bij mij en mijn cfw.