Sega Rally Championship Twins

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
ProphetX
Active Level:
Active Level:

Sega Rally Championship Twins

Post by ProphetX » Wed Apr 16, 2014 13:38

Hallo,

Zoals de titel al zegt,verkoop ik jammer genoeg men Sega Rally,daar wij er zo goed of niet meer op spelen..,
deze kast staat nog in uitstekende staat,buiten dat er 1 barst op de hoek van het zijpaneel zit(klein stukje is eruit),dit kan perfect hersteld worden,en velen onder jullie zullen wel beter weten hoe je het kan herstellen.
De force feedback van 1 kast is vorig jaar hersteld geweest door iemand op dit forum,sedert dan is er eigenlijk niets aan veranderd geweest en werkt alles nog steeds perfect.Het dashboard van beide kasten zijn in uitstekende staat,maw geen schade van sigarretten en dergelijke...
Men vraagprijs ligt volgens mij ietwat te hoog,staat nu al een dikke maand op 2dehands sites zoals kapaza en 2dehands.be voor 1500¬ vast,en veel reacties heb ik nog niet echt gehad,al een paar kopers over de vloer gekregen...,maar die hadden dan net geen plaats genoeg om dit ergens te placeren.Jullie mogen gerust bieden,ik kan er nog wat van af doen...,aangezien dit forum mij toch geholpen heeft om deze kast te herstellen.
Voor verder info...,mag je me gerust contacteren...,ik bijt niet 8)
Voor fotos kan je gerust een kijkje nemen op ->http://www.2dehands.be/speelgoed-spelletjes/speelgoed/speelmeubels/sega-rally-championship-1995-twins-182367056.html

Vraagprijs --> 1000Euro.

Mvg,

Bjorn.
d
Active Level:
Active Level:

Re: Sega Rally Championship Twins

Post by d » Wed Apr 16, 2014 21:01

Deze twin ziet er echt tip top uit! Wie wordt de lucky bastard van deze twin?
Succes met de verkoop.
ProphetX
Active Level:
Active Level:

Re: Sega Rally Championship Twins

Post by ProphetX » Wed Apr 16, 2014 21:13

d wrote:Deze twin ziet er echt tip top uit! Wie wordt de lucky bastard van deze twin?
Succes met de verkoop.

Thx! 8)
Post Reply