Groupbuy Hong Kong *FINAL UPDATE LAATSTE PAGINA*
Re: Groupbuy Hong Kong
Is goed Robin.
@Anton Ik ga dat vragen, want dat vind ik dus ook wel belangrijk. Als dat zo is, wordt de keuze helemaal makkelijk hehe
@Anton Ik ga dat vragen, want dat vind ik dus ook wel belangrijk. Als dat zo is, wordt de keuze helemaal makkelijk hehe
1x, niet 12x hahahaha. Dat is de enige AW game die ik nog mis uit die lijst.
Guilty Gear X kom je echt nergens tegen. Die zou ik nog graag willen om mijn verzameling compleet te hebben.
En dan beginnen met PGM ofzo. moet toch wat te verzamelen hebben. Zijn daar geen multicards van. is weer makkelijk.
Guilty Gear X kom je echt nergens tegen. Die zou ik nog graag willen om mijn verzameling compleet te hebben.
En dan beginnen met PGM ofzo. moet toch wat te verzamelen hebben. Zijn daar geen multicards van. is weer makkelijk.
Geen multi cards, maar wel imitatie 
@Anton Ik denk dat die games niet native zullen zijn naar aangepast. Ik probeer wel eerst een dan zien we wel.

@Anton Ik denk dat die games niet native zullen zijn naar aangepast. Ik probeer wel eerst een dan zien we wel.
- sombetzki
- Active Level:
Cool, we zullen wel zien. Ik vrees ook voor zwarte balken links en rechts.
En aangezien ik niet zo'n hele grote fighter fan ben blijft er dan niet heel veel meer over
In ieder geval toffe actie Hassan!
En aangezien ik niet zo'n hele grote fighter fan ben blijft er dan niet heel veel meer over

In ieder geval toffe actie Hassan!
Is die pandora plug n play in mijn aero/ jamma cab?
Is er geen 138-1 pcb? Zo niet dan is die pandora wel interessant, mits ik daar niet teveel mee hoef te sleutelen. Oh wat maakt het uit.
1x pandora voor mij.
Is er geen 138-1 pcb? Zo niet dan is die pandora wel interessant, mits ik daar niet teveel mee hoef te sleutelen. Oh wat maakt het uit.
1x pandora voor mij.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Edit: te vlug geroepen, nog bedankt Hasan. 

Last edited by Ratson on Mon Nov 04, 2013 16:11, edited 3 times in total.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Ratson wrote:Als ik geen prijs of bevestiging krijg, laat dan maar zitten.
Ik vind wel wat ik nodig heb.
Het hele weekend niet achter een computer gezeten, dus vandaar nog geen berekening gedaan, ik ga vandaag alles afronden en de pm's versturen met bestelling en prijs. Geen probleem als dat je te lang duurt Gideon, dat begrijp ik dan ook wel weer

PM's met totalen zijn verstuurd. Als iedereen heeft betaald wordt hij definitief besteld en heb ik het binnen een aantal dagen binnen. De reden dat de verzendkosten toch nog best hoog zijn is omdat er wordt gewerkt met DHL en PP kosten tellen ook altijd mee. Dan nog is het altijd wel de moeite waard vind ik 
Cheers!!

Cheers!!
Ik heb nog geen PM ontvangen.
Ja klopt Patrick
En ook pas de enige, dus moet nog even wachten op de rest, maar zal deze week wel goed komen denk ik.

Bijna Robin, nog 1 betaling!
wat is de status Has? Zijn de spullen er zaterdag al?
Ik heb veel zin om de MVS multicard maandag in mijn NAC te doen
Ik heb veel zin om de MVS multicard maandag in mijn NAC te doen

Das nog een verassing. maar ik hoop het ook, dat alles binnen is.
Hopelijk is alles op tijd binnen jongens, ik hoop het wel 

Spullen zijn verstuurd en onderweg. Deze week nog binnen denk ik 

NNC weer ombouwen voor mijn Jammaloom zodat mijn AW er weer in kan

GVD!! Gisteren is het pakje bij me aangeboden, maar ik was er niet, dus heb ik een afspraak gemaakt om het vandaag op te halen. Was allemaal geen probleem, dus ik er vandaag heen, maar na een uur zoeken hadden ze hem nog steeds niet gevonden. Afspraak gemaakt dat ze me zouden bellen en nu blijkt dus dat ze na veel heen en weer bellen hem nog steeds niet hebben gevonden en de camerabeelden gaan bekijken. MEGAKUT DUS! Morgen hoor ik pas hoe of wat.
Het vervelende aan alles is dat het bedrag op de invoice dus lager is ingezet en het dus nog een gevecht wordt om evt. geld terug te krijgen mocht hij echt zoek zijn. Ik hou jullie op de hoogte!
Het vervelende aan alles is dat het bedrag op de invoice dus lager is ingezet en het dus nog een gevecht wordt om evt. geld terug te krijgen mocht hij echt zoek zijn. Ik hou jullie op de hoogte!
Vinden ze heus wel. Ligt waarschijnlijk nog bij koerier in zn bus
Nou, ze zijn al de hele dag bezig en ook bij koerier gecheckt. Ik hoop het!