Diverse driving / shooting/ games for sale

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

Re: Diverse driving / shooting/ games for sale

Post by game seller » Sun Sep 08, 2013 11:59

Image
test
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

Re: Diverse driving / shooting/ games for sale

Post by game seller » Sun Sep 08, 2013 12:04

zo nu gevonden hoe de foto's er op moeten dank aan iedereen die de handige tips heeft gedeeld
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

Re: Diverse driving / shooting/ games for sale

Post by game seller » Sun Sep 08, 2013 12:25

Image

big buck safari

zeer nette staat en perfect werkend voor de gun liefhebber prijs 1650 euro
game seller
Active Level:
Active Level:
Posts: 32
Joined: Thu Sep 05, 2013 16:37

Re: Diverse driving / shooting/ games for sale

Post by game seller » Sun Sep 08, 2013 15:09

Image


door de hoeveelheid van arcades die bij ons zijn binnen gekomen wordt het tijd dat er weer wat gaan ivm de ruimte die we nodig hebben in de komende maanden

deze sega hod dlx in nette staat mag dan ook weg voor 1850
User avatar
Psykick
Active Level:
Active Level:
Posts: 3584
Joined: Thu Sep 29, 2005 21:34

Re: Diverse driving / shooting/ games for sale

Post by Psykick » Wed Sep 11, 2013 10:38

Heb gisteren de trip naar Rijen gemaakt en kennis gemaakt in persoon met Peter. Ik moet zeggen dat het een hele fijne ontmoeting was!

Heb echt mijn ogen uitgekeken aan parts en cabs die deze man heeft waar wij als community hopelijk nog aardig wat profijt van zullen hebben. (Peter natuurlijk ook, ruimt lekker op hehe :D )

Anyway zij gaan flink wat reorganiseren qua parts en cabs en zullen daar over een paar weken waarschijnlijk mee klaar zijn. Daarna kunnen we eens goed kijken wat we nog nodig zouden kunnen hebben voor het NGC en uiteraard iedereen op het forum die nog wat exotische onderdelen zoekt.

Ik heb de staat van de cabs die hij te koop heeft staan gezien en dat is gewoon allemaal in prima tot perfecte staat. Koop dus gerust een cab als er iets voor je bij zit. Ik heb begrepen dat ook de after service helemaal in orde is, dus als er iets mis is hebben ze iig onderdelen genoeg en ook de intentie om te helpen. Kortom wat mij betreft een aanwinst voor onze community qua handelaren binnen onze groep. Het brengt zo de echte professionals en hobbyisten weer een stukje dichter bij elkaar!
User avatar
Trailblazer
Active Level:
Active Level:
Posts: 775
Joined: Thu Jan 08, 2009 21:15
Location: Breda - NL

Re: Diverse driving / shooting/ games for sale

Post by Trailblazer » Wed Sep 11, 2013 17:49

Psykick wrote:Heb gisteren de trip naar Rijen gemaakt en kennis gemaakt in persoon met Peter. Ik moet zeggen dat het een hele fijne ontmoeting was!

Heb echt mijn ogen uitgekeken aan parts en cabs die deze man heeft waar wij als community hopelijk nog aardig wat profijt van zullen hebben. (Peter natuurlijk ook, ruimt lekker op hehe :D )

Anyway zij gaan flink wat reorganiseren qua parts en cabs en zullen daar over een paar weken waarschijnlijk mee klaar zijn. Daarna kunnen we eens goed kijken wat we nog nodig zouden kunnen hebben voor het NGC en uiteraard iedereen op het forum die nog wat exotische onderdelen zoekt.

Ik heb de staat van de cabs die hij te koop heeft staan gezien en dat is gewoon allemaal in prima tot perfecte staat. Koop dus gerust een cab als er iets voor je bij zit. Ik heb begrepen dat ook de after service helemaal in orde is, dus als er iets mis is hebben ze iig onderdelen genoeg en ook de intentie om te helpen. Kortom wat mij betreft een aanwinst voor onze community qua handelaren binnen onze groep. Het brengt zo de echte professionals en hobbyisten weer een stukje dichter bij elkaar!


Kewl! Nice to read, hoe meer liefhebbers hoe meer vreugd!
All your base are belong to us and I will kill your dicks! Thank you Mario, would you kindly? Well the cake is a lie and btw, our princess is in another castle!
User avatar
michelze
Active Level:
Active Level:
Posts: 124
Joined: Sat Aug 06, 2011 19:53
Location: Esch Brabant

Re: Diverse driving / shooting/ games for sale

Post by michelze » Sat Sep 14, 2013 17:49

psykick was dus langsgeweest. Ik denk dat hij zich voelde als een klein kind in de snoepwinkel. Ik ben er ook geweest en ben met een volle buik huiswaards gekeerd.........
Komt op het forum straks we aan bod.
Pas in ieder geval op met termen als "rot op".
Een prima kerel die Peter en we kunnen er nog veel plezier aan beleven.
U bent gewaarschuwd !!!! 8) 8)
DLX

Re: Diverse driving / shooting/ games for sale

Post by DLX » Sun Sep 15, 2013 00:13

michelze wrote:Pas in ieder geval op met termen als "rot op".
Een prima kerel die Peter en we kunnen er nog veel plezier aan beleven.


Ach alles is al uitgesproken, maar aan de andere kant snap ik ckong wel... der zijn genoeg gasten die der zooi komen dumpen hier en that's it!

Lang leve de arcade :P
Post Reply