sega naomi guilty gear x + virtua striker 2002 (triforce)

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
ztinoezz

sega naomi guilty gear x + virtua striker 2002 (triforce)

Post by ztinoezz » Sun Aug 18, 2013 15:41

sega Naomi guilty gear x Naomi romboard

Image

virtua striker 2002 voor de triforce met security pic

Image
Ken
Active Level:
Active Level:

Re: sega naomi guilty gear x + virtua striker 2002 (triforce

Post by Ken » Sun Aug 18, 2013 16:06

Graag prijzen erbij vermelden en evt. feedback.
ztinoezz

Post by ztinoezz » Sun Aug 18, 2013 16:54

Ken wrote:Graag prijzen erbij vermelden en evt. feedback.

prijzen in de tijden van netboot mogelijkheden vind ik wat moeilijk.
voor guilty gear x vind ik zelf geen richtprijs laat staan eentje online vinden.
laat hier de mensen zelf maar wat bepalen wat ze ervoor willen geven.
ik wil geen 100€ vragen voor een spel van 50€ en ook geen 50€ voor een spel van 100€...
zal het wel een tijdje laten staan en niet aan de eerste de beste verkopen.

voor de virtua striker 2002 zal 20 - 25€ wel volstaan

feedback ?

ze komen uit Naomi kasten die ik heb opgekocht om om te bouwen , ze zijn perfect werkend maar in mijn kast horen ze niet.
de virtua striker 2002 heb ik opgekocht omdat er een netdimm opzat,de kast ga ik een mamekast van maken en de triforce zelf word opgestuurd naar de UK ,daar heb ik een dealtje gesloten met craig voor een ruil tegen onderdelen die ik nodig heb.
guilty gear x had ik bij een Naomi kast gekregen.
een echte historie kan ik je er niet om geven eerlijk gezegd...
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun Aug 18, 2013 17:44

Met feedback bedoelde ik eigenlijk feedback als in jouw feedback dat je een betrouwbaar persoon bent om van te kopen ;)

Wat betreft de prijzen vind ik toch dat je het erbij moet zetten, wat jij denkt dat het beste is. Alsmje ergens 100 euro voor vraagt en het verkoopt niet weet je vanzelf dat je met de prijs omlaag moet. De reden van netboot vind ik niet terecht, zo breed gedragen is dat niet.
ztinoezz

Post by ztinoezz » Sun Aug 18, 2013 18:33

Ken wrote:Met feedback bedoelde ik eigenlijk feedback als in jouw feedback dat je een betrouwbaar persoon bent om van te kopen ;)

Wat betreft de prijzen vind ik toch dat je het erbij moet zetten, wat jij denkt dat het beste is. Alsmje ergens 100 euro voor vraagt en het verkoopt niet weet je vanzelf dat je met de prijs omlaag moet. De reden van netboot vind ik niet terecht, zo breed gedragen is dat niet.

mijn gedacht kan je alleen feedback geven en krijgen door ervaring en die heb ik op deze site nog niet gedaan uiteraard,en naam heb ik ook nog zeker niet in dit wereldje.
dus ff wachten tot er iemand zijn luie krent uit de zetel trekt en hier iets komt ophalen en daarna zal het balletje wel aan het rollen gaan hopelijk.
die gaat meteen rondvertellen hoe een toffe,knappe en gezelligvriendelijk persoon ik ben... 8)
dat er voor opsturen nog niet direct vertrouwen inzit,kan ik best wel begrijpen.

mensen uit de buurt kunnen gerust een kijkje komen nemen

Image

en nog een keertje,ik heb geen idee wat ik voor guilty gear x moet vragen , ik heb er nog geen online tegengekomen voor verkoop.
maar sinds de netboottijden zijn de prijzen wel hard gezakt.

trouwens ik wil de guilty gear x wel omruilen tegen een zombierevenge card...dat zou ik nog liever hebben , en daarvoor rijd ik tot bij u thuis als het moet.

maar ik begrijp je negativiteit hoor.
Asure
Active Level:
Active Level:

Post by Asure » Sun Aug 18, 2013 23:09

Protip: Feedback kan ook je ebay account zijn, of je marktplaats ID of Kapazaa etc.
Verder is het wel leuk als je je voorstelt op de site.

Netboot weegt niet op tegen een origineel idd.

Op Ebay kan ik een Guilty Gear X vinden die niet verkocht is voor 45 UK pond wou niemand wereldwijd op Ebay hem hebben ;)
Image
sombetzki
Active Level:
Active Level:

Post by sombetzki » Mon Aug 19, 2013 12:35

Guilt Gear X heb ik € 50,- voor betaald en onlangs ook weer verkocht voor die prijs.
ztinoezz

Post by ztinoezz » Mon Aug 19, 2013 16:01

ok ,bedankt dan iedereen.

dan mag ie voor 40 weg van mij (ga ik hem op 2dehands ook aanpassen)

in verband met netbooten ,heb de laatste tijd wat contact gehad met verschillende sites in verband met een nieuwe 12 button plate met sticks.
uiteindelijk heb ik met craig van giz10p.co.uk een deal kunnen sluiten om er eentje te ruilen tegen een triforce moederbord...maar over het algemeen kreeg ik overal dezelfde reactie in verband met de games , ze nemen ze niet meer over want ze krijgen ze niet meer verkocht.(and they all blame netboot ...)
alles wat op de site staat is wat uit kasten komt

zoals hierboven vermeld word , internationaal en niet verkocht worden (ik had em toch niet gevonden)en toch is guilty gear een van de gewilde games naar mijn weten.

op 2dehands ,ebay en kapaza zit ik al jaren met dezelfde naam .
op ebay heb ik redelijk wat feedback ,maar daar werk ik sinds een tijdje niet meer mee.
ze hadden me in mijn ongelijk gesteld dat forza 4 niet aangekomen was bij een koper,hij heeft een refund gehad van mijn PayPal,ik moet nog steeds het geld "terugbetalen" en ben men spel kwijt.(dus alles wat ik stuur is aangetekend sinds heden)
ik lig momenteel in ruzie met PayPal over een bedrag van 20€,ik weiger dit te betalen en kom er binnekort mee voor het vredegerecht.
hij heeft me wel geen negatieve feedback gegeven voor de 1 of andere reden...lol...en is hij uitgeschreven op ebay,ik nu ook.(maar ik denk dat je men nog wel kan nakijken)

geen goed begin ik weet het ,maar ik kon al 100 andere namen gehad hebben ook die maar een maand geldig waren.

toch,voor de geintresseerde,de games liggen klaar en er staat nog een Naomi kastje te wachten op een nieuwe thuis...(die zou ik liever weghebben zodat ik aan de ombouw van mijn andere kasten kan beginnen)
Cageman
Active Level:
Active Level:

Post by Cageman » Mon Aug 19, 2013 16:07

EBay feedback staat nog hier: http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... llFeedback

Feedbackscore van 96, 2 x negatieve feedback sinds 2008. Goede rep, lijkt me ;-)
ztinoezz

Post by ztinoezz » Mon Aug 19, 2013 16:20

Cageman wrote:EBay feedback staat nog hier: http://feedback.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dl ... llFeedback

Feedbackscore van 96, 2 x negatieve feedback sinds 2008. Goede rep, lijkt me ;-)

zie je wel dat het nog kan... dank je voor het te proberen.
zou een mailtje via ebay ook nog lukken misschien...
Post Reply