[TK] 3 L.E. Dreamcast VMUs

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Post Reply
Juul

[TK] 3 L.E. Dreamcast VMUs

Post by Juul » Tue Apr 04, 2006 18:13

Ik bied de volgende drie 'bijzondere' DC VMUs aan:

- Godzilla (good)
- Sega Direct Camouflage (mint)
- Sega Direct Numbers (mint)

De Godzilla is de meest gangbare van de drie, de andere twee zijn minder goed verkrijgbaar waarvan de "Numbers" toch wel de meest speciale is.

Alle VMUs zonder origineel doosje.

Doe maar een bod, wellicht dat er hier een aantal geinteresseerde mensen tussen zitten. Anders gaan ze alsnog op eBay.

Foto's:

Image

Voor meer foto's klik hier

Juul
Last edited by Juul on Fri Apr 07, 2006 13:55, edited 2 times in total.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Apr 04, 2006 23:39

Heb je er een foto van Juulmeister?
Juul

Post by Juul » Wed Apr 05, 2006 15:31

Gungrave, ik neem aan dat je die links rechtstreeks uit m'n topic van Segaforum hebt gehaald?

Maar ik zal van het weekend, misschien morgen al, even foto's maken van d'r mijne.

Ze waren bedoeld als beginnetje voor m'n VMU collectie, maar verder dan 3 ben ik nooit gekomen :? Nou ja, ik heb het geld eigenlijk nu nodig, en ze liggen toch maar wat te liggen.
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Apr 05, 2006 15:51

Juul wrote:Gungrave, ik neem aan dat je die links rechtstreeks uit m'n topic van Segaforum hebt gehaald?

Maar ik zal van het weekend, misschien morgen al, even foto's maken van d'r mijne.

Ze waren bedoeld als beginnetje voor m'n VMU collectie, maar verder dan 3 ben ik nooit gekomen :? Nou ja, ik heb het geld eigenlijk nu nodig, en ze liggen toch maar wat te liggen.

Inderdaad, kwam er echt een minuut voor vandaan en dus dacht ik; ik zet ze wel even neer :) Ik was toch nog aanwezig op beide fora ;)
Succes met de verkoop nog, het zijn mooie dingen 8)
Juul

Post by Juul » Fri Apr 07, 2006 13:56

Foto's toegevoegd.
Juul

Post by Juul » Mon Apr 10, 2006 20:48

@ Ken en anderen, aangezien ik niets meer hoor gaan ze morgen op eBay. Tot die tijd zijn ze nog zo te koop, anders alleen via de veilingen.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Tue Apr 11, 2006 00:22

Okey Juul good luck man ik denk dat ik deze even aan me voorbij laat gaan.
Post Reply