Ik heb hier een handeltje van gemaakt omdat er steeds meer vraag was voor degene die ik voor mezelf had gemaakt.
Iedere stickbuilder die ik ken van o.a. SRK heeft z'n eigen achtergrond die aansluit op zijn sticks. Zo is er iemand die dagelijks werkt met plexiglas en dat integreerd in zijn builds. Maar ook een timmerman die ontzettend mooie kastjes maakt. Zo heeft iedereen z'n ding. Mijn ding is een stukje innovatie, de graphics en mijn streven naar de 'factory look'.
Maar mijn binding met arcades is zeker wel groot. Zo was ik ooit nr2. van NL met Sega's Daytona, ben ooit naar New York gevlogen voor een week om een Beta kast van SF3 3rd strike te spelen en gooide ik eigenlijk iedere cent die ik als student had in SF2 kasten en Samurai Shodown kasten.
Als side project ben ik een oude 'High Tech multi games' Cab aan het opknappen.
Mijn artwork is niet zelf getekend. Ik hou het uit tijdgebrek op het photoshoppen van designs maar wel met het streven naar een perfecte pic. Ik zit op een 12MP artwork gerust op pixel niveau te editen om aanpassingen te doen.
Maar om toch origineel te zijn ben ik wel met een aantal lui bezig om wat custom graphics te laten ontwerpen (o.a. reden van m'n bezoek aan Singapore) voor kleding en merchandise.
@ Cageman : Als je wat custom designed wil hebben dan hoor ik dat graag. Misschien dat ik iets voor je kan betekenen