Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
-
Cageman
- Active Level:

Niet geschoten..

De monitor op mijn afterburner kast is een Sanwa PFX (29). De monitor is redelijk ingebrand (licht in het midden, donker aan de randen, beetje 'insert coin' zichtbaar), en zou hem eigenlijk graag vervangen door een andere. Toshiba Pure Flat/andere Sanwa/Hantarex/etc.. moet een 29" sega frame hebben en vlak zijn. Heb niet zo'n trek om de bezel te gaan zitten verzagen

*bedenkt dat het misschien ook een aardig idee is er een LCD in te kwakken..*
-
Da Dude
- Active Level:

-
Kun je dat monsterscherm van Hasan er niet inhangen (of is die te groot

)
-
Psykick
- Active Level:

Nou die is een beetje te groot ben ik bang, zou wel vet zijn daar niet van hehe
We hebben nog een pure flat tri sync liggen Arjan, maar het chassis ligt bij Pascal en die moet nog naar Giz10p voor klein defect. Is wel een bruut scherm om daarin te hangen.
Neem ff contact op met Pascal en anders vraag ik het hem wel. Succes!
-
ne0
Echt 100% pure flat wordt lastig denk ik. Dat zijn die hantarexen overigens ook niet. LCD is voor zo'n nieuw systeem ook goed alleen past dat niet in je cab lijkt me? Dan kom je al uit op widescreens?
-
Cageman
- Active Level:

Psykick wrote:Nou die is een beetje te groot ben ik bang, zou wel vet zijn daar niet van hehe
We hebben nog een pure flat tri sync liggen Arjan, maar het chassis ligt bij Pascal en die moet nog naar Giz10p voor klein defect. Is wel een bruut scherm om daarin te hangen.
Neem ff contact op met Pascal en anders vraag ik het hem wel. Succes!
Super, thanks!
Ik PM pascal sowieso wel even.
@ne0, Ik weet ook niet of die Sanwa echt pure flat is, maar er zit op het oog praktisch geen curve in. En er staat PFX op

-
jiggymf
Ik wil die pfx misschien wel hebben als hij nog redelijk is
-
cotje
- Active Level:

-
Cageman wrote:Niet geschoten..

De monitor op mijn afterburner kast is een Sanwa PFX (29). De monitor is redelijk ingebrand (licht in het midden, donker aan de randen, beetje 'insert coin' zichtbaar), en zou hem eigenlijk graag vervangen door een andere. Toshiba Pure Flat/andere Sanwa/Hantarex/etc.. moet een 29" sega frame hebben en vlak zijn. Heb niet zo'n trek om de bezel te gaan zitten verzagen

*bedenkt dat het misschien ook een aardig idee is er een LCD in te kwakken..*
Kun je niet alleen de beeldbuis vervangen? Neem aan dat het chassis nog werkt. Die beeldbuis van Hasan is dan mogelijk bruikbaar. Anders een beeldbuis uit een huiskamer TV. Gaat goed zolang het aantal pinnen en de impedantie van de spoelen maar klopt.
-
Cageman
- Active Level:

Beeldbuis en chassis zijn toch maar heel beperkt compatibel? Althans, dat dacht ik altijd? (en heb bar weinig verstand van monitoren, toegegeven

)
-
cotje
- Active Level:

-
Wow, mooie samenvatting! Hier wordt ook het spoelendeel overgezet. Nog veiliger omdat de impedanties dan al kloppen. Neckboard is dan nog de enige uitdaging (meestal wel ok als het aantal pinnen overeen komt).
-
ElPancho
- Active Level:

Dacht ik

Eigenlijk zouden we die tutorial ook hier lokaal op Nozomi moeten hebben .... Had hier over met Hasan afgelopen zaterdag, vond het ook erg interessant voor hier.
Team 15 kHz
-
ne0
Idd super interessant van die zweed, maar ik ben een veel te grote nicht om dit zelf uit te gaan proberen