Voor nozomi members 250,00 euro, gaat in een dubble box en alleen aangetekend.
voor meer fotos stuur gerust een pm.
Game als deze zul je niet snel vinden!
Cheers

Cageman wrote:Zit toch een beetje in de categorie: er moet maar net iemand zijn die naar zoiets op zoek is.. Deze markt is extreem niche, imo. Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
Cageman wrote:Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
ckong wrote:Ik heb hem op mijn Everdrive, hetzelfde spelplezier.
almighty wrote:Klopt, daarom was hij ook te koop aangezien de waarde flink zal zakken. (denk ik)
Maar hij is verkocht via ebay.
goatboy wrote:Geweldige prijs gevangen Marc, Gefeliciteerd!Cageman wrote:Ik ga in ieder geval nooit 450 dollar uitgeven voor een console game.. Hoe uniek ook..
Kan me herinneren dat je hetzelfde ook over Cave PCB's zei Arjan.![]()
goatboy wrote:Niet helemaal mee eens Erik. Hetzelfde als roms op MAME spelen. The spirit is gone. Maar in dit geval toch liever de SNES rom image.
almighty wrote:Kan dan wel zo zijn maar blijft toch niet orgineel
Robert wrote:Ik neem aan dat elke zelf respecterende verzamelaar, vooral eentje die stevige bedragen neerlegt voor een spel, weet dat het hier om een repro gaat. Nightmare Busters is nooit officieel uitgebracht voor de Super Nintendo/Famicom. Bovenstaande uitgave is dus ook 100% een repro.