GEZ: Japanse games (Famicom, SFC, Megadrive, N64 etc.)
GEZ: Japanse games (Famicom, SFC, Megadrive, N64 etc.)
Ik weet het, een vagere topictitel had ik niet kunnen maken.
Toch is de vraag vrij simpel.
Ik ben van plan de collectie uit te breiden met de meer gangbare, maar ook obscure titels. Ik heb nu een redelijke basis staan van games die ik echt wilde hebben, maar ik vind het leuk om grotere aantallen games hier aan toe te gaan voegen. Het gaat dan ook niet om zeldzame games, maar goedkope titels.
Het verzamelen om het verzamelen, zo simpel is het. Er zijn zoveel games die niet te pruimen zijn, maar wel onwijs gave artwork hebben. Voor mij net zo prima.
Ga ik al die games ooit spelen? Vast niet, daarom ook. Maar dat doe ik met de huidige generatie games toch ook niet.
Dus, heb je games voor genoemde consoles waar je zelf niets meer mee hebt, of heb je geen behoefte meer aan een groter aantal games, let me know.
Thanks!
Ken
Toch is de vraag vrij simpel.
Ik ben van plan de collectie uit te breiden met de meer gangbare, maar ook obscure titels. Ik heb nu een redelijke basis staan van games die ik echt wilde hebben, maar ik vind het leuk om grotere aantallen games hier aan toe te gaan voegen. Het gaat dan ook niet om zeldzame games, maar goedkope titels.
Het verzamelen om het verzamelen, zo simpel is het. Er zijn zoveel games die niet te pruimen zijn, maar wel onwijs gave artwork hebben. Voor mij net zo prima.
Ga ik al die games ooit spelen? Vast niet, daarom ook. Maar dat doe ik met de huidige generatie games toch ook niet.
Dus, heb je games voor genoemde consoles waar je zelf niets meer mee hebt, of heb je geen behoefte meer aan een groter aantal games, let me know.
Thanks!
Ken
Bedankt voor de reacties, ben benieuwd naar jullie prrrrrijzen en pics.
Okey dan, ben benieuwd!
Yep, laat maar zien!
Cool, show me them pics!
ne0 wrote:Heb nog wel wat megadrive games, maak morgen avond wel ff een foto want ben nu niet thuis.
Okey dan, ben benieuwd!
almighty wrote:interesse in N64 games? + boxed N64? (denk rond de 10/13 games.)
laat het maar even weten dan schiet ik ff een foto.
Yep, laat maar zien!
R2-2D wrote:Ik heb nog een paar titels dubbel :
Kikikaikai ninja sfc, kirby funpack sfc, pop n twinbee sfc, sonic md
Allen compleet.
Cool, show me them pics!
Dan zou ik 'm zeker overnemen voor 25 euro El Pancho. Ik heb deze games al behalve Kirby, maar die zit net even iets in het te hoge prijs segment. Ben echt op zoek naar games van max. 10 euro.
Last edited by Ken on Sun Jan 23, 2011 16:49, edited 1 time in total.
almighty wrote:Ken wrote:almighty wrote:Dan laat ik mijn fotos wel zitten, de games die ik weg doe zijn zeker meer als €10,00 waard.
succes verder met zoeken.
Welke zijn het precies?
post vanavond wel ff een foto, kleine moeite en je kunt dan altijd nog beslissen, uiteraard bij meerdere afname een korting.
Okido! N64 heb ik wat betreft toppers wel redelijk compleet, maar wie weet welke gems je nog hebt liggen (zou ik nu al van m'n plan afstappen met m'n maximale budget per titel lol).
DLX wrote:He Ken,
Ik heb 2 Mega Drive games liggen in zeer nette staat; Sonic 2 en Bare Knuckle II. [/img]
Cool. Sonic 2 heb ik reeds in bezit.
Bare Knuckle 2: 10 euries incl. verzending?
Bare Knuckle 2 deal is rond, thanks DLX!!
One down, many more to go I hope...