Aero City Invasion! CONFIRMED!
Thnx voor de lovende woorden Aleste Ik moet zeggen dat we nog wel genoeg cabs hebben, maar niet met een 6 button layout. Gewoon alles in originele staat en dat is met 3 buttons per player. Ze zijn wel gewoon los te koop, de Streetfighter variant bijvoorbeeld.
MAME en switchen is allemaal niet zo moeilijk, je moet er gewoon voor zorgen dat je PC een 15kHz signaal eruit gooit via ArcadeVGA of Soft15K, daarna is het intern switchen geen probleem.
Puntje bij paaltje hebben we cker wel een leuke kast voor je die technisch helemaal in orde is, wat je er daarna zelf mee doet is aan jou, maar cker makkelijk te doen. Ik moet wel zeggen dat het voor dit geld echt een fantastische cab is om mee te starten. We horen het wel
MAME en switchen is allemaal niet zo moeilijk, je moet er gewoon voor zorgen dat je PC een 15kHz signaal eruit gooit via ArcadeVGA of Soft15K, daarna is het intern switchen geen probleem.
Puntje bij paaltje hebben we cker wel een leuke kast voor je die technisch helemaal in orde is, wat je er daarna zelf mee doet is aan jou, maar cker makkelijk te doen. Ik moet wel zeggen dat het voor dit geld echt een fantastische cab is om mee te starten. We horen het wel
ruderudie wrote:En wie nog een stel wielen weet te traceren voor onder de cab (die hebben ze om de een of andere reden verwijderd); let me know!!
Geen idee of ze passen, ik kan even mijn eigen Aero niet uit de rij halen atm om te kijken / meten.
http://page4.auctions.yahoo.co.jp/jp/auction/d97508988
De verkoper noemt wel wat maten en na Google-translate staat er dit:
"65mm wheel with a vertical height of the seat mounting holes 57mm horizontal 41mm vertical 45mm horizontal 25mm pitch weight 96g (one minute)"
De gaten voor de wielen zitten al in de cab natuurlijk, goedkoopst is waarschijnlijk wielen halen bij de bouwmarkt (als het niet origineel hoeft te zijn) en die modden zodat ze passen. Maar dat had je zelf vast ook bedacht, Rudie.
En Hasan nogmaals bedankt voor het telefoontje van gisteren, much, much appreciated!
Team 15 kHz
- Beatmaster-P
- Active Level:
Hasan, Pascal, bedankt, voor de prachtige Aero die ik vandaag gescoord heb. Krijgt straks een mooi plekje in mijn gameroom.
Werkelijk ongelofelijk dat je nu nog zulke Aero's kunt vinden, en het beeld is werkelijk top, net zo mooi als op de Jaleco en IMHO mooier dan op een NAC. Maar wat wil je, een monitor met zo weinig (nihil) branduren, en uiteraard helpt de kleinere diameter van het scherm ook.
Foto's volgen nog.
Werkelijk ongelofelijk dat je nu nog zulke Aero's kunt vinden, en het beeld is werkelijk top, net zo mooi als op de Jaleco en IMHO mooier dan op een NAC. Maar wat wil je, een monitor met zo weinig (nihil) branduren, en uiteraard helpt de kleinere diameter van het scherm ook.
Foto's volgen nog.
- Beatmaster-P
- Active Level:
- sombetzki
- Active Level:
Psykick wrote:Nou Je kan ook in diensten betalen. Ik heb evt. nog wat werk te doen in mijn winkel, een vette muurschildering ofzo, dus is voor beide evt. interessant
Geld dit voor iedereen? Ik ben al een ruime tijd aan het lezen op deze site, en heb sinds kort een woody cab, maar word toch wel erg hebberig naar een candy
Alleen zit ik momenteel krap bij cash en ben ik vanaf mei werkloos
Daarentegen kan ik eventueel als dienst wel een goede website maken... k weet niet of je daar belang bij hebt?
Ik hoor het wel...
Gr,
Studentzki
Vandaag eindelijk mijn cab opgehaald en ben echt superblij.Op het moment dat ik aankwam was hasan de laatste dingetjes aan het doen aan mijn cab.De monitor is echt geweldig.De foto's doen hem geen recht.Zoveel beter irl.Eindelijk mijn eerste candy.Jongens,nogmaals hartelijk bedankt voor jullie geduld.Echt fantastisch
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
- Beatmaster-P
- Active Level:
Gefeliciteerd met je (eerste) cab. En wat voor eentje, ziet er fantastisch uit. Ik dacht trouwens dat je al lang een cab had. Niet dus. Wel grappig, dat ondanks de enorme toevloed aan candy cabs in Nederland de afgelopen paar jaar, er toch nog trouwe nozomi leden zijn/waren zonder cab. Maar dat zal met bijvoorbeeld deze geweldige actie van Hasan en Pascal en de Blast actie van Ronnie binnenkort wel verleden tijd zijn. Wat de Aero betreft: ik denk dat het wat kleinere beeldscherm, ten opzichte van bijvoorbeeld een Astro, ideaal is voor de door jou zo geliefde NeoGeo arcade games.
Veel plezier er mee.
Veel plezier er mee.
- Beatmaster-P
- Active Level:
Hahaha,die brancard is zo'n uitlaat wagentje voor monteurs.Daar heb ik hem opgelegd om naar binnen te rijden.Die brandblusser kan ik beter naast mijn 6 slot negeocab zetten.Ik had dus inderdaad al een cab maar zoals Beatmaster-P al zei,heb ik nu eindelijk een echte.
Zonder candycab hoor je er gewoon niet meer bij
Nu nog even wat neogeo games proberen weg te ruilen tegen wat jamma boards.Ben idd erg dol op neogeo maar de 2d games uit de 80's en vroege 90's staan ook hoog in aanzien bij mij.Ben in het algemeen wel dol op retrogaming.Heb wel een aantal andere cabs gehad zoals,ladybug,the simpsons,gauntlet enz. maar allemaal verkocht.Neo cab gehouden en nu dan eindelijk een candy.
Mijn neogeo games zien er wel een stuk strakker uit dan op mijn neocab,deze:
Zonder candycab hoor je er gewoon niet meer bij
Nu nog even wat neogeo games proberen weg te ruilen tegen wat jamma boards.Ben idd erg dol op neogeo maar de 2d games uit de 80's en vroege 90's staan ook hoog in aanzien bij mij.Ben in het algemeen wel dol op retrogaming.Heb wel een aantal andere cabs gehad zoals,ladybug,the simpsons,gauntlet enz. maar allemaal verkocht.Neo cab gehouden en nu dan eindelijk een candy.
Mijn neogeo games zien er wel een stuk strakker uit dan op mijn neocab,deze:
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
pooyan wrote:Wel grappig, dat ondanks de enorme toevloed aan candy cabs in Nederland de afgelopen paar jaar, er toch nog trouwe nozomi leden zijn/waren zonder cab.
*steekt hand op* Maar eindelijk een jaar of 2 later dan gepland vorige maand het koopcontract getekend, dus 1 augustus fatsoenlijk plaats voor een cab in het nieuwe huis. Zal g**#$*#@ eens tijd worden ook!
Ratson wrote:Weet iemand waar ik zo'n stukje gereedschap kan krijgen voor die fijne speciale schroefjes die overal in de aerocity zitten.Ik moet het tl balkje in de marquee effe vervangen,heb er wel een maar kan er niet bij komen omdat ik het juiste gereedschap mis.
Bij de praxis. Hoe het precies heet weet ik niet, maar er liggen setjes in de buurt van de inbus sleutel setjes. Let er goed op dat je de goede 'stervormige' sleutelset neemt, met een 'gaatje' in het midden van de ster.
Ik weet dat ik het een beetje knullig omschrijf, maar ik weet zeker dat de PRaxis ze heeft.
pooyan wrote:Ratson wrote:Weet iemand waar ik zo'n stukje gereedschap kan krijgen voor die fijne speciale schroefjes die overal in de aerocity zitten.Ik moet het tl balkje in de marquee effe vervangen,heb er wel een maar kan er niet bij komen omdat ik het juiste gereedschap mis.
Bij de praxis. Hoe het precies heet weet ik niet, maar er liggen setjes in de buurt van de inbus sleutel setjes. Let er goed op dat je de goede 'stervormige' sleutelset neemt, met een 'gaatje' in het midden van de ster.
Ik weet dat ik het een beetje knullig omschrijf, maar ik weet zeker dat de PRaxis ze heeft.
Samenvattend: Torx T20
Team 15 kHz