CMVS+TV(de tv ondersteund alle regio's)
CMVS+TV(de tv ondersteund alle regio's)
Ik wil mijn CMVS 1-slot verkopen omdat ie weinig speeluren draait en ik kan het geld goed gebruiken.Wordt geleverd met televisie van 51 cm.Die heb je erbij nodig.
De televisie ondersteund pal,secam,ntsc.
Werkend te zien,word verkocht zonder joystick(of je moet mijn vriendin overhalen haar custom wu-tang stick te verkopen)
Aansluiting via scart en hij kan nog steeds in je cab gebruikt worden omdat de jamma connector intact is gehouden.
Vraagprijs is €225.- maar daar valt over te onderhandelen.Foto's volgen.
De televisie ondersteund pal,secam,ntsc.
Werkend te zien,word verkocht zonder joystick(of je moet mijn vriendin overhalen haar custom wu-tang stick te verkopen)
Aansluiting via scart en hij kan nog steeds in je cab gebruikt worden omdat de jamma connector intact is gehouden.
Vraagprijs is €225.- maar daar valt over te onderhandelen.Foto's volgen.
Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
hier de foto's:
http://s454.photobucket.com/albums/qq27 ... n172/CMVS/
http://s454.photobucket.com/albums/qq27 ... n172/CMVS/
Ja dat weet ik nog wel,maar dat was gewoon domme pech.Dit is mijn eigen domme rotschuld
Toch bedankt,maar het komt goed(ga ik wel vanuit iig)Hooguit tot eind april zit ik krap,maar ach ik ben nog steeds stoned dus het kan slechter
Ik heb ook liever dat iemand hier het koopt voor een lagere prijs dan de een of andere onbekende op MP.

Toch bedankt,maar het komt goed(ga ik wel vanuit iig)Hooguit tot eind april zit ik krap,maar ach ik ben nog steeds stoned dus het kan slechter

Ik heb ook liever dat iemand hier het koopt voor een lagere prijs dan de een of andere onbekende op MP.
- Trailblazer
- Active Level:
Ik stuur je straks effe een foto.Hij doet het vast wel op een andere tv maar die moet dan wel 60Hz ntsc zijn en rgb scart ondersteunen en niet de rgb die wij kennen.
De tv die er bij zit heeft echt een geweldig scherp beeld en ondersteund alle regio's.
Pal/secam/ntsc enz.
Zit ook afstandsbediening bij de tv.
Ik heb in totaal 6 tv's geprobeerd waar ie het niet op deed.De tv die erbij zit zijn er nog genoeg trouwens.
De tv die er bij zit heeft echt een geweldig scherp beeld en ondersteund alle regio's.
Pal/secam/ntsc enz.
Zit ook afstandsbediening bij de tv.
Ik heb in totaal 6 tv's geprobeerd waar ie het niet op deed.De tv die erbij zit zijn er nog genoeg trouwens.