Te koop - New Astro City (opknapper) - SOLD -

Bied hier alles aan en wat je zoekt voor arcade en consoles.
Locked
ckong

Te koop - New Astro City (opknapper) - SOLD -

Post by ckong » Thu Jul 30, 2009 12:44

Van de IC 09 heb ik onderstaande NAC overgehouden. De koper die ik had heeft zich op mijn advies teruggetrokken, maar de reacties hier waren toch nog wel positief. Ik heb echter geen zin en tijd om de cab op te knappen, dus gaat hij weg. De cab ziet er niet uit, maar is wel vrij van deuken en dergelijke. Een likje verf van Almighty doet al wonderen. Controlepaneel is goed, bedrading is goed, monitor heeft screenburn, ook een beetje zichtbaar tijdens gameplay (op de foto draait Tumblepop). De cab mag weg voor € 375.

Image
Last edited by ckong on Mon Aug 03, 2009 19:32, edited 1 time in total.
maxio098ui
Active Level:
Active Level:

Post by maxio098ui » Sat Aug 01, 2009 00:40

hi, ik heb veel intresse. ik moet eerst zien mijn japanse pearl white ps2 en pal xbox360 zien te verkopen om het geld op te brengen ervoor. moet ik snel ff achter. probeer ze zo snel mogelijk te verkopen kijken of ik deze nog kan inpikken ;)
ckong

Post by ckong » Sat Aug 01, 2009 15:49

maxio098ui wrote:hi, ik heb veel intresse. ik moet eerst zien mijn japanse pearl white ps2 en pal xbox360 zien te verkopen om het geld op te brengen ervoor. moet ik snel ff achter. probeer ze zo snel mogelijk te verkopen kijken of ik deze nog kan inpikken ;)

Dat is goed, hij staat er nog.
ckong

Post by ckong » Mon Aug 03, 2009 19:32

Verkocht, slotje.
Locked