TE KOOP MODEL 3 RACER/LE MANS 24
TE KOOP MODEL 3 RACER/LE MANS 24
aangezien ik wat ruimte moet maken heb ik een le mans 24 sega kast te koop was een twin maar heb er twee singles van gemaakt 1 hou ik er zelf en 1 gaat in de verkoop vraagprijs 600 euro in ok staat goed werkend ook feedback ,monitor weinig burn bijna alleen insert coin moet even opgepoetst worden etc etc etc met een simpele rom swap kan je hier scudrace van maken dit is precies de zelfde kast als scudrace
foto van kast zodat je kan zien welke mijne staat nu in opslag dus kan geen origi foto maken komt er aan .
http://www.king-games.ae/images/manjiro ... 24twin.jpg
foto van kast zodat je kan zien welke mijne staat nu in opslag dus kan geen origi foto maken komt er aan .
http://www.king-games.ae/images/manjiro ... 24twin.jpg
Psykick wrote:Melvin waar ben je mee bezig? Regel je shit ook op andere fora zoals het moet, anders ben je hier ook cker niet meer welkom.
Tja, Ze achtervolgen je dude en dat is zeker niet goed! Kan vast niet zo moeilijk zijn het even goed te regelen toch? Jammer van deze negatieve vibe en je bent hier nog maar zo kort. Sort it!
Kom op .. we zitten niet allemaal met dit schitterend weer achter de PC
(Zegt hij met een laptop op schoot in de tuin
)
Maar is dit niet het verhaal dat Melvin eerder deze week met ons deelde waar hij alle leestekens en hoofdletters was vergeten?

Maar is dit niet het verhaal dat Melvin eerder deze week met ons deelde waar hij alle leestekens en hoofdletters was vergeten?
When altering ones mind becomes as easy as programming a computer, what does it mean to be human?
Psykick wrote:Melvin waar ben je mee bezig? Regel je shit ook op andere fora zoals het moet, anders ben je hier ook cker niet meer welkom.
Wat een feest als je geen internet hebt door verhuizen . En sorry psykick als ik geen tijd heb om iets te doen. Maar stel het wel op prijs dat je zo goed met je forum mensen om gaat als ik het godverdomme laatst al had neer gezet hoe het zat. En anders ben ik niet meer welkom door een fout dat niet door mij komt?? Top man en op deze site ging het toch hoe forum mensen en zo met elkaar omgaan dat maakt nozomi ??? Weetje ik vind het prima zo ! Als ik zo snel afgemaakt word om iets wat niet mijn fout is en ik nog met jullie deel dan hoef ik hier al niet meer te zijn ! De rest van de mensen die me nodig hebben jullie mailen maar . Groetjes melvin

Nou ja ik wil hier voor de rest niet heel veel over kwijt, het enige wat ik kan zeggen is dat Nozomi natuurlijk niet van mij is en het ook niet aan mij is om iemand te accepteren of te weigeren, daar heb je de hele community voor nodig. Laat ik het zo zeggen voor mij was je niet meer welkom geweest als je iemand uit de scene, maakt niet uit wie het is, zo te laten zitten, even in het midden gelaten wie de schuldige is. Uit Gilles zijn verhaal blijkt iig wel dat je dus niet met hem communiceert over de situatie en dat is nou net het belangrijkste in een deal.
Nou is er sinds dat je op het forum bent een aparte sfeer die niet bepaald positief te noemen is en ik persoonlijk ervaar dat als niet aangenaam, voor de rest heb ik je met rust gelaten, maar als er dan skeletten van jou ook nog eens hier het forum komen bevuilen ben ik er een beetje klaar mee, want daar zit ik gewoon niet op te wachten. De manier waarop je schrijft en je intonatie getuigd nou niet van hoge sociale waarde, probeer wat minder dominant schrijven, dat zal alleen maar in je voordeel werken. Succes!
Nou is er sinds dat je op het forum bent een aparte sfeer die niet bepaald positief te noemen is en ik persoonlijk ervaar dat als niet aangenaam, voor de rest heb ik je met rust gelaten, maar als er dan skeletten van jou ook nog eens hier het forum komen bevuilen ben ik er een beetje klaar mee, want daar zit ik gewoon niet op te wachten. De manier waarop je schrijft en je intonatie getuigd nou niet van hoge sociale waarde, probeer wat minder dominant schrijven, dat zal alleen maar in je voordeel werken. Succes!
Psykick wrote:Nou is er sinds dat je op het forum bent een aparte sfeer die niet bepaald positief te noemen is en ik persoonlijk ervaar dat als niet aangenaam, voor de rest heb ik je met rust gelaten, maar als er dan skeletten van jou ook nog eens hier het forum komen bevuilen ben ik er een beetje klaar mee, want daar zit ik gewoon niet op te wachten. De manier waarop je schrijft en je intonatie getuigd nou niet van hoge sociale waarde, probeer wat minder dominant schrijven, dat zal alleen maar in je voordeel werken. Succes!
ik weet niet uit welke put jij je info haalt met je aparte sfeer??? als je wat tegen mij hebt moet je dat zeggen .En er niet zo raar omheen gaan lullen, en ook met je sociale bla bla bla hou toch op vent . en over comunicatie gesproken heb ik jou niet 2 weken geleden gemailt over een souledge pcb waar je nog steeds op terug moet komen ??? maar het spijt me als ik je het forum vervuil zal het niet meer doen

Wees eerlijk Melvin. Als je je zaakjes goed had geregeld hadden we dit gezeik helamaal niet gehad, Bottom line! Het is vals om mensen op dit forum in persoonlijk zaakjes te betrekken waar ze niets vanaf weten of willen weten. Ik wist ook gelijk dat jouw wazige verhaal een staartje zou krijgen. Je loopt nu alleen nog maar te schreeuwen en met negativiteit te gooien en dat is ook hetgene wat Psykick bedoelt met sociaal. Het kan ook anders. Vindt het jammer.
ik snap wel wat jullie bedoelen, en ook het gene dat jullie hier niks aan kunnen doen etc etc. maar ik heb hier ook niet om gevraagd , iedergeval niet op deze manier toch? vind het alleen jammer dat er dan word gezegd sinds dat ik hier weer ben er een andere sfeer op het forum is etc etc maar goed het zal allemaal wel aan mij liggen. sorry als ik wat dingen heb gezegd die er niet toe doen. maar ik bedoel er mee ik reageer zo als een beetje onder gesneeuw t ,met dingen waar de helft niet eens van bekend is. gooi er maar een slotje op le mans 24 is idd al verkocht 

Ik had mijzelf ooit voorgenomen dat als mensen in buy&sell gaan lopen bitchen om welke reden dan ook, ik het hele buy&sell forum direct zou slopen.
Gezien er de laatste tijd veel leuke deals worden gemaakt door iedereen en het een wezenlijk onderdeel van de community is geworden doe ik dat nu nog niet.
Ik vraag iedereen vriendelijk om iedere vorm van negatief geblaat lekker via PM, mail, of in een of andere War Room op een ander forum uit te vechten. Vind je de manier van handelen van iemand niet goed, doe er dan geen zaken mee. Schrijf je mening in het feedback forum, maar laat topics als deze met rust.
Ik sluit deze topic nu en ik hoop echt dit soort fucking bullshit niet meer voorbij te zien komen.
Dank u allen.
Gezien er de laatste tijd veel leuke deals worden gemaakt door iedereen en het een wezenlijk onderdeel van de community is geworden doe ik dat nu nog niet.
Ik vraag iedereen vriendelijk om iedere vorm van negatief geblaat lekker via PM, mail, of in een of andere War Room op een ander forum uit te vechten. Vind je de manier van handelen van iemand niet goed, doe er dan geen zaken mee. Schrijf je mening in het feedback forum, maar laat topics als deze met rust.
Ik sluit deze topic nu en ik hoop echt dit soort fucking bullshit niet meer voorbij te zien komen.
Dank u allen.