Wellicht ook wat nieuwer spul zoals SID kaarten etc maar dat ligt beetje aan de prijs, als ik zie wat die nieuwe hardsid usb dinges kost wordt me dat een beetje TE gortig. Iemand nog wat leuks liggen?
[WTB] C64 spulletjes
-
ne0
[WTB] C64 spulletjes
Ik ben op zoek naar nog wat leuk C64 spul. Oude boeken, originele games, The arcade joysticks van suzo (geen quickshots, danku
), reserve-c64's voor onderdelen eventueel. Weinig interesse in tape drives, matrix printers en monitoren.
Wellicht ook wat nieuwer spul zoals SID kaarten etc maar dat ligt beetje aan de prijs, als ik zie wat die nieuwe hardsid usb dinges kost wordt me dat een beetje TE gortig. Iemand nog wat leuks liggen?
-
Redneck
hai,
ik heb wat joysticks van suzo net op marktplaats gezet, staat bij atari spelcomputers, vandaag geplaatst, zitten in doos. foto zit erbij.
Ik heb ook een boxed comodore 64 gamesystem, dat is een c64 spelcomputer die werkt met cartridges, zitten een paar spellen bij, maar deze is wel zeldzaam heb ik begrepen. Dus die mag evt. weg voor een mooi bedrag.
ik heb wat joysticks van suzo net op marktplaats gezet, staat bij atari spelcomputers, vandaag geplaatst, zitten in doos. foto zit erbij.
Ik heb ook een boxed comodore 64 gamesystem, dat is een c64 spelcomputer die werkt met cartridges, zitten een paar spellen bij, maar deze is wel zeldzaam heb ik begrepen. Dus die mag evt. weg voor een mooi bedrag.
-
almighty
commodore C64, wat is het allemaal weer snel gegaan en wat een geweldig tijdperk was dat he
1 van mijn favoriete games was Hard 'n' Heavy
http://www.youtube.com/watch?v=iBqZBKC2cRE
1 van mijn favoriete games was Hard 'n' Heavy
http://www.youtube.com/watch?v=iBqZBKC2cRE
-
goatboy
Weet nog dat deze game (exploding fist) een erg irritante loader had. De border werd wit bij een load-error. Moest je de tape een stukje terug spoelen en opnieuw proberen. Het laden duurde dan ook even.
Bruce Lee deed er geloof ik wel drie kwartier over om in te laden. (Het origineel bedoel ik dan) Dit had je er dan ook graag voor over. Je had toen nog geen tape speed loaders. Leuke herinneringen allemaal.
Bruce Lee deed er geloof ik wel drie kwartier over om in te laden. (Het origineel bedoel ik dan) Dit had je er dan ook graag voor over. Je had toen nog geen tape speed loaders. Leuke herinneringen allemaal.
-
ne0
Pat7o wrote:ik weet zeker dat ik nog wat originele c64 games heb liggen ergens in mijn berging..zowiezo summer games, winter games, bruce lee en pitfall II.
als je interesse hebt in deze games kan ik is kijken of ik ze nog kan vinden.
Altijd interessant maar je moet er geen extreme moeite voor gaan doen ofzo hoor...