Vastlopers @ Frontpage

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Gungrave

Vastlopers @ Frontpage

Post by Gungrave » Tue Oct 31, 2006 18:02

Ken,

Als ik bij items kijk op de frontpage waar veel foto's staan, loopt mijn hele computer finaal vast. Waar zou dit aan kunnen liggen? Hebben meerdere mensen hier last van? Jammer eigenlijk, want ik vind de foto's vaak geweldig en zoals een gezegde luidt; 'Eén foto zegt meer dan duizend woorden', ben ik altijd erg benieuwd naar de foto's. Ik heb zeker geen langzame computer of internetverbinding, maar ik heb echt geen flauw idee waar dit aan zou kunnen liggen....

Gungrave
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Tue Oct 31, 2006 23:47

Ik denk dat het komt omdat de foto's nogal behoorlijk groot zijn. Ik pas ze nooit aan omdat ze dan ook op high res te bekijken zijn.
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Nov 01, 2006 00:07

Toch vraag ik me dan af waarom alleen ik het heb... Ik weet niet waar het aan zou kunnen liggen, misschien dat de techneuten op het forum er meer vanaf weten?
GWAR

Post by GWAR » Wed Nov 01, 2006 12:16

Je bent niet de enige, duurt ontzettend lang en lijkt of ie vastloopt, maar heeft volgens mij gewoon veel tijd nodig om in te lezen. That's it volgens mij.
MajorTom

Post by MajorTom » Wed Nov 01, 2006 15:35

Ik heb nergens last van... Gebruik je firefox? Anders moet je dat eens proberen :).
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Wed Nov 01, 2006 15:48

Bij mij duurt het meestal rond de 4/5-maximaal 10 seconden om alles in te lezen. Vergroot de pics maar is op groot scherm, dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Nov 01, 2006 22:57

GWAR wrote:Je bent niet de enige, duurt ontzettend lang en lijkt of ie vastloopt, maar heeft volgens mij gewoon veel tijd nodig om in te lezen. That's it volgens mij.


Bij mij loopt hij daadwerkelijk vast als ik begin te scrollen, dan moet ik via Task Manager Firefox als Task direct afsluiten. Helaas loopt de computer dermate vast vaak dat ik de Task Manager niet eens meer kan bereiken en dus gewoon moet rebooten.

MajorTom wrote:Ik heb nergens last van... Gebruik je firefox? Anders moet je dat eens proberen :).


Ja, ik gebruik al een flinke tijd Firefox. Heerlijk programma :) Ik zal eens kijken hoe de Frontpage werkt in Opera en IE.
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Thu Nov 02, 2006 12:05

Ken wrote:dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.



Die spellen in die winkel hebben allemaal de hoesjes nog aan!!! das toch nie normaaaaaaaaaaaaaaaal !!! das toch nergens voor neeeuuuuudiggggg??
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Nov 02, 2006 12:18

Tjeeeeeetje! Kan toch echt niet meer door de beugel he....

http://www.youtube.com/watch?v=be_WPeNyxz8
GWAR

Post by GWAR » Thu Nov 02, 2006 13:59

RoOd wrote:
Ken wrote:dat is toch niet normaaaaaaaaaaaaaaaaaaal.



Die spellen in die winkel hebben allemaal de hoesjes nog aan!!! das toch nie normaaaaaaaaaaaaaaaal !!! das toch nergens voor neeeuuuuudiggggg??


Das toch nie te geleeeeeeeuuuuven!!!!!
Post Reply