Suffocation

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Ralph

Suffocation

Post by Ralph » Sun Oct 15, 2006 19:11

Wie heeft de nieuwe Suffocation? Vette shit! Is aan jou ook wel besteed Ken maar waarschijnlijk heb je m al wel gehoord! Overigens mocht iemand 'm nog niet hebben en je houdt van death metal, kopen die handel.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Mon Oct 16, 2006 05:01

Argh nee man ik kreeg al een mailtje van me chief @ Gamez.nl dat het een goed album is. Alleen de stem schijnt wat minder zwaar te zijn?
Malkor

Post by Malkor » Mon Oct 16, 2006 12:03

hm, nog niet gehoord.. Maar over het algemeen heb ik liever de oude klasiekers van suffocation. Leuke herinneringen aan gehad. Waaronder het wegjagen van de buren van een vriend.

Live zijn ze trouwens onverwoestbaar. Geweldig!
Ik vind de nieuwe Deicide daarintegen wel geweldig goed en de nieuwe Celtic frost. Er zijn veel goede albums uitgekomen de laatste tijd!!
Ralph

Post by Ralph » Mon Oct 16, 2006 16:47

Ken wrote:Argh nee man ik kreeg al een mailtje van me chief @ Gamez.nl dat het een goed album is. Alleen de stem schijnt wat minder zwaar te zijn?


De gitaren zijn zwaarder dan op souls to deny dus misschien valt de zang daardoor wat minder zwaar uit. Heb er op die manier nog niet naar geluisterd eigenlijk. Zal ik snel doen. Voorlopig heerst nu bij mij het gevoel van "Wat een gaaf album"!
Ralph

Post by Ralph » Mon Oct 16, 2006 21:56

Heb nog even goed geluisterd vanavond en ik moet eerlijk bekennen dat jouw chief geen gelijk heeft Ken. De stem vind ik juist veel dieper en incidenteel gooit ie er een dying fetus achtige diepe grunt in. Weliswaar niet zo alom aanwezig als bij dying fetus. Het album klinkt sowieso zwaarder en voller dan souls to deny. Wat overigens niets af doet aan souls to deny. Want dat is gewoon een perfect album. Toch knap van een band als ze zich dan toch weer positief ontwikkelen.
Post Reply