[Film]300

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
Dem.

[Film]300

Post by Dem. » Sat Oct 07, 2006 21:56

Voor degene die het nog niet gezien hebben, alhier de trailer van "300".

Trailer "300"
Had er nog niet zo heel veel van gehoord, maar ik zat trailers te checken, en kwam dees tegen. Zijn niet zo heel veel trailers waar ik vrijwel meteen iets heb van "oeeeeeeeeh". Maar dat had deze dus wel. Damn, wat een pracht, zowel grafisch als kwa sfeer. Muziek maakt de trailer alleen nog sterker.

Grafisch geinspireerd door Frank Miller's graphic novels (net als Sin City), en dat is ook wel te merken aan de stijl.

Alhoewel ik het die "graphic novels" nooit gelezen / gezien heb denk ik dat het verhaal wel in orde zal zijn. Het betreft namelijk de legendarische last stand van koning Leonidas en zijn 300 spartanen tegen het overweldigende leger van de Perzen. Kheb geen zin om verder te diep in te gaan in de geschiedenis van Sparta, maar ik hoop dat de meeste het verhaal wel min of meer kennen. Iig, ik kijk er naar uit 8)

Image
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Sat Oct 07, 2006 23:17

:shock: :shock: WOW dit wordt echt een hefitge film zo te zien. Ik vond Sin City ook al zo heftig, dus deze word voor mij een must see. Idd zeer heftige sfeer, lekker agressief hehe!! Can't wait!
General Wong
Active Level:
Active Level:

Post by General Wong » Sat Oct 07, 2006 23:48

Ik kijk uit principe geen trailers, dus alleen de poster gezien en ik moet zeggen dat die er erg goed uitziet en me zonder meer trekt.
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 10, 2006 10:50

De trailer deed mij zeker verlangen naar meer, ik kijk hier stiekem wel naar uit :) Overigens vond ik Sin City echt een schijtfilm, het trok me voor geen meter en ik kon me er geen moment mee vermaken. Hopelijk pakt deze film anders uit...
MajorTom

Post by MajorTom » Tue Oct 10, 2006 14:50

Gungrave wrote:De trailer deed mij zeker verlangen naar meer, ik kijk hier stiekem wel naar uit :) Overigens vond ik Sin City echt een schijtfilm, het trok me voor geen meter en ik kon me er geen moment mee vermaken. Hopelijk pakt deze film anders uit...

Sin City een schijtfilm? Wat vond je er zo slecht aan dan?

Alleen de ijzersterke dialogen maken deze film al een klassieker.
Psykick
Active Level:
Active Level:

Post by Psykick » Tue Oct 10, 2006 18:52

MajorTom wrote:Alleen de ijzersterke dialogen maken deze film al een klassieker.

WORD :wink:
R-Type

Post by R-Type » Wed Oct 11, 2006 20:38

Sin City vond ik superrrr

De gehele stijl en de hardheid waren top, acteerwerk was goed en de film ademde de term 'BAD ASS' uit. Ook ontzettend lekkere wijven!
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Oct 11, 2006 23:09

MajorTom wrote:
Gungrave wrote:De trailer deed mij zeker verlangen naar meer, ik kijk hier stiekem wel naar uit :) Overigens vond ik Sin City echt een schijtfilm, het trok me voor geen meter en ik kon me er geen moment mee vermaken. Hopelijk pakt deze film anders uit...

Sin City een schijtfilm? Wat vond je er zo slecht aan dan?

Alleen de ijzersterke dialogen maken deze film al een klassieker.

Zoals ik al zei, de dialogen kunnen geweldig zijn en de stijl is zeker apart en opzich best geinig, maar de film kon mij simpelweg geen moment vermaken en dat is nou de reden waarom ik films kijk; vermaak. Misschien is schijtfilm het verkeerde woord, maar laten we zeggen dat ik er niet enthousiast over ben. Misschien nog een keer kijken om te zien of ik er anders over ga denken...
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed May 09, 2007 15:09

Even een oude topic omhoog. Ik heb de 300 gisteren gekeken op DVD thuis en het was vermakelijk maar viel wat tegen qua verhaal. Desalniettemin de moeite waard.Xerxes lijkt op Dhalsim.
almighty

Post by almighty » Thu May 10, 2007 03:28

Ken wrote:Even een oude topic omhoog. Ik heb de 300 gisteren gekeken op DVD thuis en het was vermakelijk maar viel wat tegen qua verhaal. Desalniettemin de moeite waard.Xerxes lijkt op Dhalsim.

Ben ook erg benieuwd, ga hem van het weekend maar eens bekijken want een collega neemt hem vandaag voor me mee.
Dem.

Post by Dem. » Sat May 12, 2007 20:08

Ik vond 'm absoluut geweldig. Eén van de meest legendarische standoffs in geschiedenis. Het was puur grafisch geweld, en toen de film was afgelopen wou ik alleen maar brullen.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun May 13, 2007 12:17

Het is een actiefilm, daar zit normaliter nooit een sterk verhaal in. Zijn de verhalen in schmups zoals ketsui dan oh zo goed? dacht t niet.
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Sun May 13, 2007 16:11

He ja laten we 300 vergelijken met Ketsui...
almighty

Post by almighty » Sun May 13, 2007 22:07

Net ook even de film bekeken en was zeker een aardige film.
Wel een beetje over de top maarja...

Als ze nu meteen die 10.000 man stuurden... :roll:
Post Reply