Ideeënbus voor Nozomi.nl

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Ideeënbus voor Nozomi.nl

Post by Mildoe » Sat Sep 17, 2005 21:05

Hallo bezoekers,

Hier kan je voorlopig je ideeën kwijt die je graag wilt zien in Nozomi.nl
Wij zullen naar de ideeën kijken en misschien word jouw idee verwerkt in de site!

Wai.
Last edited by Mildoe on Wed Sep 28, 2005 01:22, edited 1 time in total.
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Guest

Post by Guest » Sat Sep 17, 2005 22:50

Zoals ik al op IGF aangaf; rechtsbovenin bij de frontpage loopt de header wat raar over het bonsai boompje, een schoonheidsfoutje ;)
Over het forum; er is veel ruimte voor vooruitgang aangezien dit de standaard skin is. Misschien een passende template, en wat mods?

In ieder geval; ga zo door! :)
Gungrave

Post by Gungrave » Sat Sep 17, 2005 22:55

Anonymous wrote:Zoals ik al op IGF aangaf; rechtsbovenin bij de frontpage loopt de header wat raar over het bonsai boompje, een schoonheidsfoutje ;)
Over het forum; er is veel ruimte voor vooruitgang aangezien dit de standaard skin is. Misschien een passende template, en wat mods?

In ieder geval; ga zo door! :)


Dat was ik dus :)
Meteen een goed punt; gasten die kunnen posten lijkt me niet echt handig. Maak dit ff in orde in de ACP van phpBB :)
User avatar
Mildoe
Active Level:
Active Level:
Posts: 446
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:45
Location: Rotterdam
Contact:

Post by Mildoe » Sat Sep 17, 2005 23:12

Hai, leuk dat je hier bent...dit is de ideeenbus :P
andere topic is voor fouten etc...maar kan je misschien een printscreen maken en precies aangeven wat het probleem is?

je kan het mailen naar mildoe@nozomi.nl
"Denk jij eerst of doe jij eerst?"
Jaylee

Post by Jaylee » Sun Sep 18, 2005 17:04

ik wil een quick reply op het forum :)
Grasshopper

Post by Grasshopper » Sun Sep 18, 2005 17:57

Jaylee wrote:ik wil een quick reply op het forum :)


inderdaad, het irriteert mij om telkens eerst op postreply te drukken.

Misschien ook leuk om er voor te zorgen dat je een avater kunt nemen, om het forum op te leuken. Het is nu nog al grauw.
Gungrave

Post by Gungrave » Mon Sep 19, 2005 16:26

'Buy & Sell forum
Bied hier alles aan wat je te koop hebt staan en wat je zoekt op het gebied van videogames.'

Misschien dat het niet alleen over games maar ook dingen mbt Japan?
User avatar
RoOd
Active Level:
Active Level:
Posts: 1260
Joined: Sun Sep 18, 2005 21:50
Location: Haarlem

Post by RoOd » Mon Sep 19, 2005 21:52

ik zag de contact link aan de linkerkant maar half, misschien ligt het aan mij zoals gebruikelijk :)

maar het is een prima layout, leuke pics voor de verschillende onderwerpen, ziet er netjes uit. Natuurlijk is er altijd genoeg te kankeren maar dan kan ik beter me eigen site beginnen als je alleen maar kan zeiken :)

het gaat opzeker een relaxte site worden ik zie in ieder geval dat er al genoeg animo is voor het forum. Keep it up ben erg benieuwd naar de verhalen van Ken en alle foto`s van alle shows. Zou daar zelf ook wel eens wat plaatjes willen schieten, dus ik hoor het wel als jullie nog een fotgraaf zoeken hahaahah!
Super Nintendo, Sega Genesis, man when I was dead broke I couldn`t picture this ...

My Neo Games
Gungrave

Post by Gungrave » Sat Sep 24, 2005 12:45

Promotie?!
Ik heb iig het forum en de site(de links) al staan in mn signature op IGF, en op mn web log(under construction).
Dus misschien meer promoten en advertisen?
En gewoon tegen iedereen die je kent die geinteresseerd is in Japan of games vertellen over deze site+forum :)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Oct 20, 2005 00:35

Het icoon stuk komt binnenkort op de frontpage, de buyers guides komen er...

nog andere ideetjes?
Gungrave

Post by Gungrave » Thu Oct 20, 2005 08:38

Een best game contest?
Elke week twee games tegenover elkaar en de winnaar gaat door naar de volgende ronde...
We stemmen hier op het forum, ZONDER POLL, gewoon met posts waarin je vertelt WAAROM.. Dat is vele malen beter dan een poll imo -_-'

En misschien om de maand een kleine prijsvraag; met of zonder prijs, dat maakt niet echt uit..
En de winnaar word Member of the Month :)
Ook komen natuurlijk andere mensen MoM vanwege hun acties op het forum etc etc, maar dit is wel een leuke manier mensen mee te laten doen aan dingen en hun kop op de frontpage te krijgen =)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Oct 21, 2005 00:27

Hmm op zich wel een aardig idee, maar het is een beetje teveel a la gamefaqs ben ik bang. Ik zou eigenlijk wel wat meer in Japan Algemeen willen zien....
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Oct 21, 2005 12:58

Een Sticky met alledaagse Japanse zinnetjes en woorden? Gebruikelijke dingen etc etc.. Ikzelf ben er toch wel in geinteresseerd en wil een cursus Japans gaan volgen, en aangezien jij er lijkt me wel veel vanaf weet ;)

En misschien een wekelijkse culture topic, waarin elke week een cultureel iets word besproken?
Zoals die foto van de week, en dan elke x een topic waarover gepraat kan worden en kennis kan worden opgedaan.. :)
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sat Oct 22, 2005 06:26

Hmm dat vind ik wel een goeie, ga ik is uitwerken...misschien dat je dan na een paar weken een algemene update op de main site kan maken met verzamelde stuff uit de topic ofzo..nice.
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Tue Oct 25, 2005 17:27

Is er een mogelijkheid tot 'alle topic markeren als gelezen?' ik lees sommige topics gewoonweg niet (zoals voetbal topics - omdat voetbal mij geen ruk interesseert) en om nou eerst op het topic te klikken, en dan weer terug naar het hoofdmenu is nogal omslachtig.
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
Gungrave

Post by Gungrave » Tue Oct 25, 2005 17:32

'Mark all topics read'

Dat staat linksonderaan net onder het laatste topic ;)
Als je dat bedoelt, probeer het =P
User avatar
Ricepuppet
Active Level:
Active Level:
Posts: 362
Joined: Wed Oct 05, 2005 11:43
Contact:

Post by Ricepuppet » Fri Oct 28, 2005 20:40

Gungrave wrote:'Mark all topics read'

Dat staat linksonderaan net onder het laatste topic ;)
Als je dat bedoelt, probeer het =P


Sorry, niet gezien :)
http://facebook.com/bleedingviolin - BleedingViolin - Customizing at a Higher Level
Cyberpunk

Post by Cyberpunk » Sat Nov 05, 2005 03:27

Misschien handig om een button/link te maken bovenaan het forum om direct terug te kunnen naar de frontpage? Zie er namelijk nog geen één. :)
User avatar
Rano
Active Level:
Active Level:
Posts: 588
Joined: Tue Aug 09, 2005 20:33

Post by Rano » Sat Nov 05, 2005 08:21

Cyberpunk wrote:Misschien handig om een button/link te maken bovenaan het forum om direct terug te kunnen naar de frontpage? Zie er namelijk nog geen één. :)


Mee bezig, komt van de week online.

Welkom touwens, Wouter :P
Cyberpunk

Post by Cyberpunk » Sat Nov 05, 2005 10:49

Rano wrote:
Cyberpunk wrote:Misschien handig om een button/link te maken bovenaan het forum om direct terug te kunnen naar de frontpage? Zie er namelijk nog geen één. :)


Mee bezig, komt van de week online.

Welkom touwens, Wouter :P


Ai, flex en thnx Roy! 8)
User avatar
DAY
Active Level:
Active Level:
Posts: 502
Joined: Wed Sep 28, 2005 11:23

Post by DAY » Thu Nov 10, 2005 10:17

Een leuk idee lijkt het mij ook om mss een topic voor gecasemodde consoles te maken. destijds heb ik enomr veel genoten van de verrichtingen van Hassan in de gamepro. Vooral de gepaintbrushte dreamcast met Sol Badguy is een van de mooiste die ik gezien heb. Omdat ik zelf nog niets gecasemod heb open ik niet zelf een topic, maar doe ik het hierbij, dus hopelijk opent iemand anders die wel casemods heeft zo een topic.
Keep on Dreaming
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Nov 17, 2005 09:49

Zou inderdaad erg cool zijn, alleen weet ik zeker dat dit nu onhaalbaar is omdat Hasan (die deze stuff deed in de Pro) het momenteel heel erg druk heeft met z'n nieuwe delicatessenzaak in Den Haag.
Post Reply