Japanse gamefaqs

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Japanse gamefaqs

Post by d » Tue Aug 15, 2006 11:40

Welke sites worden er in Japan gebruikt voor cheats, walkthroughs, move lists en code, etc. Welke Gamefaqs equivalenten zijn daar. Is allemaal in het Japans, maar ik vertaal alles wel met worldlingo, nifty, bablefish en google :D
Welke sites? Als er meerdere zijn, waar toch ook unieke data op wordt gepost hoor ik het graag. Mocht iemand nog een kleine uitleg over de layout hebben hoor ik het graag.
Bedankt!
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Aug 16, 2006 19:20

Ken wrote:Internet heeft een hoop verpest met 'cheats', ik kan dat woord niet meer aanhoren.
Vroeger keek je in de bladen hoe je een fluitje moest halen bij Mario 3 of je belde voor Zelda desnoods de fucking Nintendo hotline. Nu kijk je op gamefaqs en je bent klaar. Moeilijke games staan meestal onderaan de verkooplijst, fact.


:lol:
Gungrave

Post by Gungrave » Wed Aug 16, 2006 20:36

ManoRevolver wrote:
Ken wrote:Internet heeft een hoop verpest met 'cheats', ik kan dat woord niet meer aanhoren.
Vroeger keek je in de bladen hoe je een fluitje moest halen bij Mario 3 of je belde voor Zelda desnoods de fucking Nintendo hotline. Nu kijk je op gamefaqs en je bent klaar. Moeilijke games staan meestal onderaan de verkooplijst, fact.


:lol:


Daar vraagt hij niet naar :roll:
ManoRevolver

Post by ManoRevolver » Wed Aug 16, 2006 20:38

Gungrave wrote:
ManoRevolver wrote:
Ken wrote:Internet heeft een hoop verpest met 'cheats', ik kan dat woord niet meer aanhoren.
Vroeger keek je in de bladen hoe je een fluitje moest halen bij Mario 3 of je belde voor Zelda desnoods de fucking Nintendo hotline. Nu kijk je op gamefaqs en je bent klaar. Moeilijke games staan meestal onderaan de verkooplijst, fact.


:lol:


Daar vraagt hij niet naar :roll:


Naar jou reactie ook niet, maar die post je ook.
Vond het wel grappig.
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Thu Aug 24, 2006 16:43

Ik zou dit graag willen weten, niet om te cheaten, maar voor move lists en uitleg over games waarover in het Engels niets te vinden is, en dat zijn er nogal wat. Capcom en Final Fantasy is gecovered, maar de rest niet.
Ik ben blij dat Gamefaqs uberhaupt bestaat, maar je moet mazzel hebben wil je info kunnen vinden over Japanse titels die niet buiten Japan uitgekomen zijn!
Ooit heel lang geleden heeft iemand me een link gegeven, maar ja, je gaat elders werken, pc crasht en nu heb ik ook meer vertaal site kennis en kan ik aan de slag.
Ken, jij moet dat toch wel weten! Waar halen Japanners online move lists vandaan?
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Thu Aug 24, 2006 17:08

Japanners kopen boeken over games. Je hebt van ieder spel een uitgebreide guide op dezelfde dag als de game in de winkel ligt voor weinig geld.
DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Thu Aug 24, 2006 18:21

Ken wrote:Japanners kopen boeken over games. Je hebt van ieder spel een uitgebreide guide op dezelfde dag als de game in de winkel ligt voor weinig geld.


Boeken aka playersguides, die kennen we hier idd niet :roll:
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Mon Aug 28, 2006 10:38

Ik wil niet arrogant klinken.
Maar ik heb een hele tijd geleden ooit ook een keer de vraag gesteld op een ander forum. Het antwoord is niet meer te achterhalen, ik ben de link kwijt, maar er is in ieder geval wel een site. Als ik hem gevonden zal ik het jullie laten weten
addict
Active Level:
Active Level:
Posts: 139
Joined: Sun Sep 18, 2005 16:54

Post by addict » Wed Aug 30, 2006 01:47

DNL
Active Level:
Active Level:
Posts: 886
Joined: Sun Sep 25, 2005 19:11

Post by DNL » Wed Aug 30, 2006 10:32

2chan, 4chan 8)
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Post Reply