Even voorstellen, D

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Even voorstellen, D

Post by d » Thu Aug 03, 2006 12:10

Hallo mijn naam is Daniel,

Ik ben nieuw. Ik heb een MasterPlay en een OK Baby en 15 pcb's.
Masterplay heb ik omgebouwd met een versterker met equalizer en ik heb ook een SCART to JAMMA adapter gemaakt zodat ik consoles op mijn cabs kan spelen.
Dit is mijn site: turn.to/vertical
Ik ben op zich wel geinteresseerd in een inkoopactie. Mijn voorkeur gaat uit naar jamma candy, AW/Naomi zijn te duur. Ik ben ook bereid om een 2e hands te kopen.
Als iemand Jamma problemen/vragen heeft hoor ik het wel.
Elf

Post by Elf » Fri Aug 04, 2006 00:25

Welkom op Nozomi, altijd leuk een nieuwe arcade freak! :lol:
Gungrave

Post by Gungrave » Fri Aug 04, 2006 07:31

Wekom hier!

Voortaan wel eventjes goed kijken voordat je iets post, we hebben namelijk een speciaal 'Even voorstellen'-topic gemaakt om veel dezelfde topics hier te vermijden. Klik hier voor dat topic ;) Ik hoop dat je het hier erg naar je zin zult hebben! :) Wel even blijven plakken hea :wink: :lol:
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Fri Aug 04, 2006 22:38

Welkom dude, zoals Gungrave al zegt stick around.

Klein vraagje van mijn kant, hoe ben je hier terecht gekomen?
User avatar
d
Active Level:
Active Level:
Posts: 1395
Joined: Thu Aug 03, 2006 11:55
Location: Almere psn=danielplatinom
Contact:

Post by d » Sat Aug 05, 2006 16:51

Heel grappig, vanaf Killercabs forum en daar zag ik een link naar deze site en toen zag ik ineens Nederlandse text! Haha!
Ik heb je site al eens eerder gezien en ik vond het best tof, maar toen was het forum nog niet zo groot zoals het nu is.
Ik ben een arcade junkie. Ik heb een ps1 (ja die ouwe) een ss en een dc!
Grappige is dat er voor deze systemen nog zat verborgen schatten zijn.
Maar ik concentreer me meer en meer op pcbs en ik wil in principe binnenkort ook helemaal van consoles af. Ik wil alleen nog maar videokasten en dedicated cabinets hebben, he een man moet een droom hebben toch? Misschien als we straks allemaal onze eigen zolder-arcade hebben kunnen we elkaar af en toe uitnodigen voor een biertje en beetje gamen en babbelen en handelen, etc.
Wellicht dat ik die DC nog bewaar voor Under Defeat, want dat ziet er heel heftig uit, volgens mij als ik ooit een 31Khz in een cab heb zitten moet ik een pinnetje connecten en dat output de Dreamcast ook in 31 Khz, maar ja zover zijn we nog niet.
Ik wil wel binnenkort een keer een ordertje plaatsen voor 14 van white/skelton Seimitsu buttons en 2 Seimitsu sticks met transparante balltops.
Ik moet eerst een metale control panel ergens laten snijden. Weet iemand waar je dat kan laten doen? Er zit nu een plexiglazen control panel in, kan ik die ergens mee naar toe nemen en met dezelfde afmeting een stuk staal laten snijden?
Wat een vragen he?
Dat is wel characteristiek van mij. Ik stel altijd een miljoen vragen in een post. Ik kan niet doseren. sorry, ik ben gewoon een hele enthousiaste arcade fiend.
Ik blijf wel eventjes plakken. Ik denk dat er weinig landen zijn waar zo weinig mensen geinteresseerd zijn in arcade shit. Als iemand vragen heeft, whatever, barst maar los.
Post Reply