Nozomi upgrade en ReCaptcha
Nozomi upgrade en ReCaptcha
Hi All,
De phpBB installatie op Nozomi.nl is iets verouderd; hierdoor gaat registreren niet meer; ook het resetten van je wachtwoord gaat niet meer. Dit komt vanwege de ReCaptcha plugin, en het feit dat deze versie van phpBB niet meer is ondersteund.
Komende dagen zal ik het forum upgraden naar de nieuwe versie.
Groet!
Cageman
De phpBB installatie op Nozomi.nl is iets verouderd; hierdoor gaat registreren niet meer; ook het resetten van je wachtwoord gaat niet meer. Dit komt vanwege de ReCaptcha plugin, en het feit dat deze versie van phpBB niet meer is ondersteund.
Komende dagen zal ik het forum upgraden naar de nieuwe versie.
Groet!
Cageman
Re: Nozomi en ReCaptcha
Na een hele dag gekut is het voor elkaar. We draaien de laatste versie. Aanpassen van wachtwoorden en registratie van nieuwe leden moet ook weer werken.
Tapatalk ligt er nu uit, de chatfunctie ook.
Tapatalk kijk ik nog wel eens naar (ik krijg mezelf niet meer geregistreerd bij tapatalk.com om wat voor rare reden dan ook). Chat blijft weg; daar hebben we tegenwoordig mooiere tools voor, zoals Whatsapp
Tapatalk ligt er nu uit, de chatfunctie ook.
Tapatalk kijk ik nog wel eens naar (ik krijg mezelf niet meer geregistreerd bij tapatalk.com om wat voor rare reden dan ook). Chat blijft weg; daar hebben we tegenwoordig mooiere tools voor, zoals Whatsapp

Re: Nozomi upgrade en ReCaptcha
Dankje, ik kon er al een x aantal weken niet meer op 

Neo-Geo.com: MAN THE FUCK UP!
Welkom, Ratson 

Welkom terug, het begon al te rustig te worden hier.
Top! Tapatalk werkt denk ik nog steeds niet?
Haha! Dank. Tapatalk moet nog. Supervreemd hoe die gasten de registratie hebben geregeld. Of eigenlijk niet geregeld.
Blijft ook wazig pakket. maar wel super fijne app om je forums door te worstelen 

Top dat het werkt! Tapatalk blijft strange inderdaad, toch wel ‘handig’ als het werkt