[update main artikel] Back in Japan!

Alles wat niets heeft te maken met arcade en games.
Post Reply
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

[update main artikel] Back in Japan!

Post by Ken » Sat Jul 29, 2006 05:34

Back in Japan!

Alsof ik geen dag ben weggeweest, zo voelde het vanmorgen op Narita Airport.
Als je met de Hibiya Line naar Minami Senju wilt, kun je overstappen op Ueno of op Akihabara. Eenmaal aangekomen in Akihabara is de Yodobashi camera en het station nu volledig voltooid, waardoor ik even moest kijken waar de ingang van de Hibiya Line zat. Natuurlijk loopt een vreemde aan wie je het vraagt het stukje even mee, natuurlijk lagen de koffers al te wachten toen ik beneden kwam bij de loopband en natuurlijk was het om 10 uur 's morgens al 29.4 graden. En dan maar klagen over dat fopzomertje in Nederland, ik waan mezelf weer in een openluchtoven. Vanavond is het jaarlijks terugkerende vuurwerkfestival waar ik naartoe zal gaan. Om vier uur afgesproken bij het Hard Rock Cafe in Ueno, om vervolgens af te reizen naar de beroemde Kannon tempel in Asakusa. Ergens weet ik weer eens niet waar ik moet beginnen met updates als deze. Het mag in ieder geval duidelijk zijn dat Ken terug is in the promised land. Hou Nozomi goed in de gaten, de komende weken zullen er zeer regelmatig updates verschijnen!

Ken

Image
Ore~sama

Post by Ore~sama » Sat Jul 29, 2006 09:33

Mazzelpik. Jij gaat weer voor 6 maanden. Is dat nog steeds voor school trouwens?

Mijn vlucht is iniedergeval vanavond om 20:15 met Japan Airlines. Dus mijn reis zal morgen starten op Narita airport om vervolgens nog een keer te gaan vliegen naar Fukuoka.

Leuk dat je het forum weer ververst met een nieuw artikel. Hopelijk gebeurt dit regelmatig. Ik spreek je wel in Tokio en ik hou dit forum in de gaten.
Kurogane

Post by Kurogane » Sat Jul 29, 2006 10:55

Natuurlijk loopt een vreemde aan wie je het vraagt het stukje even mee
Hoezo dat nou weer?
Ore~sama

Post by Ore~sama » Sat Jul 29, 2006 12:03

Kurogane wrote:Natuurlijk loopt een vreemde aan wie je het vraagt het stukje even mee
Hoezo dat nou weer?


Waarschijnlijk omdat ze verder gaan in helpen als de meeste anderen en daarom helemaal meelopen om te zorgen dat diegene er goed aankomt. Denk ik teminste.
Agent Smith

Post by Agent Smith » Sat Jul 29, 2006 12:47

dbhd
Last edited by Agent Smith on Fri Jan 14, 2011 15:29, edited 1 time in total.
User avatar
Ken
Active Level:
Active Level:
Posts: 4798
Joined: Wed Aug 10, 2005 15:44
Contact:

Post by Ken » Sun Jul 30, 2006 00:20

Ik heb je mijn telefoonnummer ge-pm'ed dude, bel maar als je een keertje tijd hebt.

Op Schiphol vroeg ik aan een personeelslid van KLM waar hun balie zat en ik kreeg een vaag wegwerpgebaar in de richting van een andere hal. Hier vraag je een vreemde de weg en ze lopen met je mee, omdat de mensen hier nou eenmaal een andere manier van met elkaar omgaan hebben. Het is maar net wat je normaal vindt.

Het is trouwens 8 maand Ore Sama 8)

En toen werd je om 18.00 uur wakker, jetlags zijn de shit.
Gisteravond even nieuwe telefoon gehaald waar ik straks wel even een topic over maak, wat een zwaar heftig kanon man.
Post Reply