Windows 10
Windows 10
Ik heb dit weekend op m'n pc waar ik mame op draai windows 10 geinstalleerd. Ik heb dit gedaan met dezelfde Windows 7 key van mijn gewone pc ( met een Clean install van windows 10). Dit ging zonder probleem maar kan/mag je dit doen of mag ik een melding verwachten bij de eerste update?
We were the first gamers !
Re: Windows 10
Rechtsklik my computer -> properties -> naar onderen scrollen om te kijken wat de activatiestatus is.
Muf wrote:Rechtsklik my computer -> properties -> naar onderen scrollen om te kijken wat de activatiestatus is.
Windows is geactiveerd.
Officieel is dat gratis aanbod om van 7 naar 10 te gaan gestopt op 29 juli 2016. Het lijkt alleen nog te werken als je activatie doet met een win7 key die nog niet eerder is gebruikt voor een Windows 10 upgrade.
Zolang windows geactiveerd is heb je niks verkeerds gedaan

Cageman wrote:Officieel is dat gratis aanbod om van 7 naar 10 te gaan gestopt op 29 juli 2016. Het lijkt alleen nog te werken als je activatie doet met een win7 key die nog niet eerder is gebruikt voor een Windows 10 upgrade.
Ik dacht dat ik die win7 key had gebruikt voor de upgrade van mijn andere pc maar ik begin nu te twijfelen

beau wrote:en anders koop je een sleutel voor 5 euro heb je nog windows 10 pro ook
Voor 5 euro wil ik wel een key kopen van Windows 10 Pro

Heb je daar een website van?
Ebay ik heb 5 keys gekocht voor mijn game systemen werkt top je download w10 bij microsoft zelf en zet die vervolgens met rufus op een usb stick
schone instalatie en klaar draai er al maanden mee.
schone instalatie en klaar draai er al maanden mee.

Haha! Zo illegaal als de pest. Maar goed, ik werk niet meer bij Microsoft, dus zal er geen woorden aan vuil maken 

Ik dacht wel al zoiets want 5 euro voor Windows 10 Pro vond ik te mooi om waar te zijn 

Cageman wrote:Haha! Zo illegaal als de pest.
Gekocht met credit card en dan chargeback oid?
- Sp33dFr34k
- Active Level:
Voor 5 piek kan het niet legaal zijn nee maargoed... 

Ik denk dat het retail keys zijn uit bijvoorbeeld (oude) MSDN of Technet abonnementen
Denk eerder DPK key's. Heb tijd voor dell gesleuteld, en bij elke Moederbord werd zo licentie meegegeven omdat de licentie gekoppeld is aan de serial en hardware ID van een moederbord. Maar deze key's zijn dus vrij te gebruiken op alle soorten hardware. en zijn niet OEM specifiek zoals vroeger wel was met XP key's.
En ja als field engineer hield je ze wel eens over omdat grote bedrijven vaak hun eigen MAK of corporate key gebruiken op een image
En ja als field engineer hield je ze wel eens over omdat grote bedrijven vaak hun eigen MAK of corporate key gebruiken op een image

--------------------------------
Failed to see the Oblivious
Failed to see the Oblivious

Windows 10 is nog steeds gratis te downloaden voor mensen met een visuele beperking en die grote letters enzo nodig hebben. Er wordt echter niet getoetst of je het echt nodig hebt dus klikken en downloaden. En nee niet alles is hierdoor 200% groter, het is gewoon de normale windows 10 

Ja, daarom is die win7 naar win10 upgrade inderdaad nog gratis.